Blog

Firemní blog MarketUP o digitálním marketingu, online kampaních, sociálních sítích a dalších tématech.

Zajímáte se o to, jak dělat lépe a efektivněji internetový marketing nebo jak zvýšit prodej a být blíže vašim zákazníkům? Na blogu digitální agentury MarketUP se dozvíte, jak na to. Dále zde najdete aktuální informace ze světa online marketingu, reklamy, o úspěšných prodejních strategiích a nejnovějších nákupních trendech, ale také čerstvé novinky z naší firmy, o našich aktivitách, lidech a zákaznících.

Miroslav Král 5. 1. 2015

Jak na online marketing? Publikovali jsme článek v Marketing&Media

Jak na online marketing? Publikovali jsme článek v Marketing&Media

On-line může pokrýt celý nákupní cyklus. Firmy ale ve svých marketingových aktivitách nekopírují chování spotřebitelů. Přečtěte si článek Miroslava Krále, který byl publikován v prosincovém čísle týdeníku o médiích Marketing&Media!

Barbora Votavová 8. 11. 2013

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Co je affiliate marketing a pro koho je vhodný?

Affiliate marketing se nejen ve světě, ale i v České republice rozvíjí rychlým tempem. Tento moderní systém využívá metody plateb CPA (Cost Per Action), CPL (Cost Per Lead) a CPS (Cost Per Sale). Je vhodný například pro finanční produkty, spotřební zboží vysoké hodnoty nebo prodej energií. Příprava affiliate marketingové kampaně je obvykle náročná, proto se využívá především pro dlouhodobé kampaně.

Barbora Votavová 4. 10. 2013

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Jak využít sociální sítě pro vaši firmu?

Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby a na internetu se s nimi setkal téměř každý. Facebook, Twitter, Pinterest a další umožňují snadnou komunikaci se zákazníky a dokáží zvýšit povědomí o vaší značce. Kdo chce být v podnikání úspěšný, nemůže na sociálních sítích chybět.

Barbora Votavová 26. 9. 2013

Jak využít email marketing pro váš byznys?

Jak využít email marketing pro váš byznys?

Email marketing patří mezi klíčové nástroje online marketingu a je jedním z nejlevnějších a nejvýkonnějších způsobů jak komunikovat s klienty. Pomůže vám oslovit stávající i nové zákazníky a podnítit je k nákupu. Hlavními výhodami email marketingu jsou nejen nízké náklady a efektivní cílení, ale také možnost měření výsledků.

Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017