Blog

Aleš Vávra 22. 5. 2014 Zpět

Pro parfumerie Sephora jsme připravili prodejní kampaně na Facebooku

Kampaň pro parfumerie Sephora

Sephora, jedna z nejznámějších sítí parfumerií v Česku, čítající 17 prodejen v shopping centrech, se stala naším významným klientem.

V současné době realizujeme prodejně zaměřenou kampaň na Facebooku, která umožňuje zájemcům získat slevové poukázky s časově omezenou platností. Specifikem kampaně je velmi úzké cílení dle zájmů a věku, ale také z pohledu lokalit, kde Sephora působí. 

Vedle komunikace této slevové akce jsme na webové stránce Sephora vytvořili konverzní cílovou stránku (landing page), kde si zájemce může slevový kupón stáhnout, poslat smskou nebo nechat zaslat na svůj e-mail. Podle prvních výsledků je kampaň velmi úspěšná.

Kampaň na Facebooku pro parfumerie Sephora

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019