Blog

Aleš Vávra 22. 5. 2014 Zpět

Pro parfumerie Sephora jsme připravili prodejní kampaně na Facebooku

Kampaň pro parfumerie Sephora

Sephora, jedna z nejznámějších sítí parfumerií v Česku, čítající 17 prodejen v shopping centrech, se stala naším významným klientem.

V současné době realizujeme prodejně zaměřenou kampaň na Facebooku, která umožňuje zájemcům získat slevové poukázky s časově omezenou platností. Specifikem kampaně je velmi úzké cílení dle zájmů a věku, ale také z pohledu lokalit, kde Sephora působí. 

Vedle komunikace této slevové akce jsme na webové stránce Sephora vytvořili konverzní cílovou stránku (landing page), kde si zájemce může slevový kupón stáhnout, poslat smskou nebo nechat zaslat na svůj e-mail. Podle prvních výsledků je kampaň velmi úspěšná.

Kampaň na Facebooku pro parfumerie Sephora

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018