Pro content společnosti FANUC jsme si přijeli přímo na strojírenský veletrh

Jan Holeček 25. 9. 2015
Marketup
Marketup

Mezinárodní strojírenský veletrh (MSV 2015), jehož hlavním tématem byla průmyslová automatizace, přilákal přes 75 000 návštěvníků a 1500 vystavovatelů. Jedním z nich byl i náš klient, japonská společnost FANUC, vyrábějící průmyslové roboty, CNC řídicí systémy a CNC stroje. Pro nás byl MSV 2015 ideální příležitostí, jak přímo u zdroje načerpat další obsah pro propagaci našeho klienta.

Každý, kdo v České republice v oblasti průmyslové technologie, automatizace a robotizace něco znamená, si MSV 2015 v Brně nemohl nechat ujít. Mezi návštěvníky patřili i politici, investoři a vrcholní manažeři firem. Akce vzbudila rozruch také v zahraničí, ze kterého do Brna přicestovalo přes 47 % vystavovatelů a 10 % návštěvníků. Této významné akce se zúčastnil i náš významný klient, společnost FANUC, který zde exkluzivně představil revolučního robota určeného pro bezpečnou spolupráci s lidmi.

Content marketing pro B2B firmy

Pro společnost FANUC, která patří mezi světovou špičku v průmyslové automatizaci, vytváříme obsah na Facebook a Google+. Tyto sociální sítě se staly jedním z nejdůležitějších zdrojů návštěvnosti webových stránek našeho klienta. Zároveň jsme pro FANUC v rámci obsahové strategie pro oslovení oborové komunity vytvořili online magazín FactoryAutomation.cz, který provozujeme již od září 2015. Jako součást obsahu, jehož cílem je vyvolávání a udržení míry zapojení publika, zajišťujeme i originální fotografie a videozáznamy z akcí společnosti FANUC. Úspěšný provoz všech těchto zvolených online kanálů jasně dokazuje, že atraktivní content marketing se dá vytvářet i pro firmy z oblasti B2B.

Marketup

Pro společnost FANUC jsme vytvořili online magazín, který provozujeme od září 2015.

Pořízení originálních fotografií a videí

Na MSV 2015 jsme pořídili řadu fotografií a videozáznamů vystavovaných produktů společnosti FANUC. Ta zde mimo jiné exkluzivně představila prvního kolaborativního robota na světě CR-35iA, který byl vyvinut speciálně k tomu, aby pracoval v bezprostřední blízkosti lidí bez potřeby bezpečnostních zábran. Právě tento robot se stal jedním z největších hitů MSV 2015.

Marketup

Ze strojírenského veletrhu jsme si odnesli mnoho fotografií a videozáznamů. Robot CR-35iA se byl jedním z největších lákadel MSV 2015.

Rozhovory: Esa v rukávu

Kromě zmiňovaných materiálů jsme také pořídili řadu rozhovorů s odborníky ze společnosti FANUC. Dozvěděli jsme se tak nejen všechny detaily o vystavovaných průmyslových robotech a CNC strojích, ale např. i plány společnosti FANUC na rok 2016 či návod, jak se stát programátorem robotů. Právě na tyto přesné a zajímavé informace je z pohledu content marketingu nutné hledět jako na esa v rukávu. Není to o tom, že všechny rozhovory rovnou přepíšete „na papír” a dále je nevyužíváte, ale naopak!

Využití informací pro více online kanálů

S pořízenými fotografiemi, videozáznamy a informacemi z rozhovorů lze pracovat postupně. Dají se totiž naprosto dokonale a jednotlivě využít pro tvorbu obsahu na Facebooku, Googlu+ či na online magazínu. Všechen tento pořízený materiál v rámci content marketingu zpravidla vyvolává vyšší míru zapojení publika, než kdyby se jednalo o zprostředkované informace.

Marketup

Sales Engineer Michal Žáček ze společnosti FANUC nám poskytl cenné informace, které využijeme pro tvorbu dalšího content marketingu.

Foto: Jan Holeček, factoryautomation.cz

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .