Blog

Jan Holeček 25. 9. 2015 Zpět

Pro content společnosti FANUC jsme si přijeli přímo na strojírenský veletrh

Pro content společnosti FANUC jsme si přijeli přímo na strojírenský veletrh

Mezinárodní strojírenský veletrh (MSV 2015), jehož hlavním tématem byla průmyslová automatizace, přilákal přes 75 000 návštěvníků a 1500 vystavovatelů. Jedním z nich byl i náš klient, japonská společnost FANUC, vyrábějící průmyslové roboty, CNC řídicí systémy a CNC stroje. Pro nás byl MSV 2015 ideální příležitostí, jak přímo u zdroje načerpat další obsah pro propagaci našeho klienta.

Každý, kdo v České republice v oblasti průmyslové technologie, automatizace a robotizace něco znamená, si MSV 2015 v Brně nemohl nechat ujít. Mezi návštěvníky patřili i politici, investoři a vrcholní manažeři firem. Akce vzbudila rozruch také v zahraničí, ze kterého do Brna přicestovalo přes 47 % vystavovatelů a 10 % návštěvníků. Této významné akce se zúčastnil i náš významný klient, společnost FANUC, který zde exkluzivně představil revolučního robota určeného pro bezpečnou spolupráci s lidmi.

Content marketing pro B2B firmy


Pro společnost FANUC, která patří mezi světovou špičku v průmyslové automatizaci, vytváříme obsah na Facebook a Google+. Tyto sociální sítě se staly jedním z nejdůležitějších zdrojů návštěvnosti webových stránek našeho klienta. Zároveň jsme pro FANUC v rámci obsahové strategie pro oslovení oborové komunity vytvořili online magazín FactoryAutomation.cz, který provozujeme již od září 2015. Jako součást obsahu, jehož cílem je vyvolávání a udržení míry zapojení publika, zajišťujeme i originální fotografie a videozáznamy z akcí společnosti FANUC. Úspěšný provoz všech těchto zvolených online kanálů jasně dokazuje, že atraktivní content marketing se dá vytvářet i pro firmy z oblasti B2B.

Web FactoryAutomation.cz

Pro společnost FANUC jsme vytvořili online magazín, který provozujeme od září 2015.

Pořízení originálních fotografií a videí


Na MSV 2015 jsme pořídili řadu fotografií a videozáznamů vystavovaných produktů společnosti FANUC. Ta zde mimo jiné exkluzivně představila prvního kolaborativního robota na světě CR-35iA, který byl vyvinut speciálně k tomu, aby pracoval v bezprostřední blízkosti lidí bez potřeby bezpečnostních zábran. Právě tento robot se stal jedním z největších hitů MSV 2015.

Kolaborativní robot

Ze strojírenského veletrhu jsme si odnesli mnoho fotografií a videozáznamů. Robot CR-35iA se byl jedním z největších lákadel MSV 2015.

Rozhovory: Esa v rukávu


Kromě zmiňovaných materiálů jsme také pořídili řadu rozhovorů s odborníky ze společnosti FANUC. Dozvěděli jsme se tak nejen všechny detaily o vystavovaných průmyslových robotech a CNC strojích, ale např. i plány společnosti FANUC na rok 2016 či návod, jak se stát programátorem robotů. Právě na tyto přesné a zajímavé informace je z pohledu content marketingu nutné hledět jako na esa v rukávu. Není to o tom, že všechny rozhovory rovnou přepíšete na papír" a dále je nevyužíváte, ale naopak!

Využití informací pro více online kanálů


S pořízenými fotografiemi, videozáznamy a informacemi z rozhovorů lze pracovat postupně. Dají se totiž naprosto dokonale a jednotlivě využít pro tvorbu obsahu na Facebooku, Googlu+ či na online magazínu. Všechen tento pořízený materiál v rámci content marketingu zpravidla vyvolává vyšší míru zapojení publika, než kdyby se jednalo o zprostředkované informace.

Rozhovor s odborníkem z Fanuc

Sales Engineer Michal Žáček ze společnosti FANUC nám poskytl cenné informace, které využijeme pro tvorbu dalšího content marketingu.


Foto: Jan Holeček, factoryautomation.cz

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017