Blog

Eva Řeháková 13. 11. 2015 Zpět

Přivítali jsme v týmu zkušeného specialistu a novou stážistku

Přivítali jsme v týmu zkušeného specialistu a novou stážistku

Do našeho týmu neustále přijímáme nové posily. Posledním přírůstkem se stal Internet Marketing Specialist Peter Pleško, který je zkušeným online marketérem. Přivítali jsme však také studentku Báru Horanskou, kterou online marketing velice zajímá a chce se v něm na stáži u nás zdokonalit.

Peter nastoupil do MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Je odborníkem na správu a optimalizaci online inzerce ve vyhledávání, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Vlastní certifikace Google Analytics a Google Adwords. Při práci se věnuje studiu marketingu a marketingové strategie.

Před nástupem do MarketUP působil jako PPC specialista v marketingové agentuře v rodném Slovensku. Spolupracoval mimo jiné na projektu Banka Žilina, pro který připravil odborné vzdělávací materiály.

Ve volném čase se Peter věnuje především sportu. Mezi jeho oblíbené aktivity patří skialpinismus, ale nepohrdne ani kvalitní výměnou v badmintonu a tenisu. Kromě toho je velkým fanouškem dobrého filmu, preferuje sci-fi a fantasy. Velkou výzvou, se kterou se momentálně vyrovnává, je vaření.

Nová stážistka Bára pomáhá v MarketUP s přípravou a správou online kampaní. Vlastní certifikaci Google Adwords a Display advertising. Do naší agentury nastoupila po absolvování Google Ground Camp v Budapešti, kde byl MarketUP jednou z partnerských agentur. Zde se poprvé setkala s online marketingem a rozhodla se dále zdokonalovat v tomto směru prostřednictvím stáže u nás.

Studuje v angličtině na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze obor International Business. Před nástupem na VŠE studovala rok v Dánsku, půl roku v Belgii a absolvovala marketingovou stáž na Slovensku. Rovněž získala zkušenosti ve startupu zaměřeném na online marketing v umění.

Mezi Bářiny záliby patří sport, zejména běhání, jóga, lyžování a snowboarding, v kterém kdysi závodila. Ráda se učí jazyky, cestuje a poznává nové lidi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017

Jak zvládnout hejty na Facebooku s ještě větší elegancí?

Hejt nebo negativní komentář na Facebooku dá správcům stránky kolikrát pěkně zabrat. Vyzkoušejte naše tipy, jak na ně reagovat s eleganc…

5. 4. 2017