Blog

Eva Řeháková 13. 11. 2015 Zpět

Přivítali jsme v týmu zkušeného specialistu a novou stážistku

Přivítali jsme v týmu zkušeného specialistu a novou stážistku

Do našeho týmu neustále přijímáme nové posily. Posledním přírůstkem se stal Internet Marketing Specialist Peter Pleško, který je zkušeným online marketérem. Přivítali jsme však také studentku Báru Horanskou, kterou online marketing velice zajímá a chce se v něm na stáži u nás zdokonalit.

Peter nastoupil do MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Je odborníkem na správu a optimalizaci online inzerce ve vyhledávání, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Vlastní certifikace Google Analytics a Google Adwords. Při práci se věnuje studiu marketingu a marketingové strategie.

Před nástupem do MarketUP působil jako PPC specialista v marketingové agentuře v rodném Slovensku. Spolupracoval mimo jiné na projektu Banka Žilina, pro který připravil odborné vzdělávací materiály.

Ve volném čase se Peter věnuje především sportu. Mezi jeho oblíbené aktivity patří skialpinismus, ale nepohrdne ani kvalitní výměnou v badmintonu a tenisu. Kromě toho je velkým fanouškem dobrého filmu, preferuje sci-fi a fantasy. Velkou výzvou, se kterou se momentálně vyrovnává, je vaření.

Nová stážistka Bára pomáhá v MarketUP s přípravou a správou online kampaní. Vlastní certifikaci Google Adwords a Display advertising. Do naší agentury nastoupila po absolvování Google Ground Camp v Budapešti, kde byl MarketUP jednou z partnerských agentur. Zde se poprvé setkala s online marketingem a rozhodla se dále zdokonalovat v tomto směru prostřednictvím stáže u nás.

Studuje v angličtině na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze obor International Business. Před nástupem na VŠE studovala rok v Dánsku, půl roku v Belgii a absolvovala marketingovou stáž na Slovensku. Rovněž získala zkušenosti ve startupu zaměřeném na online marketing v umění.

Mezi Bářiny záliby patří sport, zejména běhání, jóga, lyžování a snowboarding, v kterém kdysi závodila. Ráda se učí jazyky, cestuje a poznává nové lidi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017