Blog

Eva Řeháková 13. 11. 2015 Zpět

Přivítali jsme v týmu zkušeného specialistu a novou stážistku

Přivítali jsme v týmu zkušeného specialistu a novou stážistku

Do našeho týmu neustále přijímáme nové posily. Posledním přírůstkem se stal Internet Marketing Specialist Peter Pleško, který je zkušeným online marketérem. Přivítali jsme však také studentku Báru Horanskou, kterou online marketing velice zajímá a chce se v něm na stáži u nás zdokonalit.

Peter nastoupil do MarketUP na pozici Internet Marketing Specialist. Je odborníkem na správu a optimalizaci online inzerce ve vyhledávání, v obsahových sítích a na sociálních sítích. Vlastní certifikace Google Analytics a Google Adwords. Při práci se věnuje studiu marketingu a marketingové strategie.

Před nástupem do MarketUP působil jako PPC specialista v marketingové agentuře v rodném Slovensku. Spolupracoval mimo jiné na projektu Banka Žilina, pro který připravil odborné vzdělávací materiály.

Ve volném čase se Peter věnuje především sportu. Mezi jeho oblíbené aktivity patří skialpinismus, ale nepohrdne ani kvalitní výměnou v badmintonu a tenisu. Kromě toho je velkým fanouškem dobrého filmu, preferuje sci-fi a fantasy. Velkou výzvou, se kterou se momentálně vyrovnává, je vaření.

Nová stážistka Bára pomáhá v MarketUP s přípravou a správou online kampaní. Vlastní certifikaci Google Adwords a Display advertising. Do naší agentury nastoupila po absolvování Google Ground Camp v Budapešti, kde byl MarketUP jednou z partnerských agentur. Zde se poprvé setkala s online marketingem a rozhodla se dále zdokonalovat v tomto směru prostřednictvím stáže u nás.

Studuje v angličtině na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze obor International Business. Před nástupem na VŠE studovala rok v Dánsku, půl roku v Belgii a absolvovala marketingovou stáž na Slovensku. Rovněž získala zkušenosti ve startupu zaměřeném na online marketing v umění.

Mezi Bářiny záliby patří sport, zejména běhání, jóga, lyžování a snowboarding, v kterém kdysi závodila. Ráda se učí jazyky, cestuje a poznává nové lidi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019