Blog

Barbora Votavová 6. 11. 2013 Zpět

Příští úterý odpustí stovky e-shopů svým zákazníkům poštovné

Příští úterý odpustí stovky e-shopů svým zákazníkům poštovné

V úterý 12. listopadu od 12:00 až do středečního poledne opět proběhne Den dopravy zdarma, který pořádá vyhledavač slev Heureka.cz. Stovky českých internetových obchodů tak odpustí svým zákazníkům poplatek za poštovné. Podle odhadů zákazníci ušetří zhruba sedm milionů korun.

"Doprava zdarma je mezi Čechy letos fenoménem, což dokazuje například i stále sílící obliba osobních odběrů. Letos očekáváme ze strany zákazníků i e-shopů o akci vyšší zájem než vloni," uvedl ředitel Heureka.cz Tomáš Braverman.

V loňském roce, kdy se akce také uskutečnila, uspořili zákazníci na poštovném 5,5 milionů korun a obchody vygenerovaly 87 300 objednávek. Poštovné tehdy odpustilo 583 českých e-shopů. Průměrná cena objednávky byla 1 555 korun. Zákazníci si nejvíce objednávali elektroniku, knihy, filmy, hry nebo zboží z kategorie dům a zahrada.

Do letošního ročníku se zatím připojily internetové obchody Tescoma, Euronics, Ecobag, Foto a mnoho dalších. Kompletní seznam e-shopů najdete na oficiálním webu Dne dopravy zdarma. Partnerem letošní akce je doručovací společnost DPD.

Inspirací pro Den dopravy zdarma je Freeshippingday.com, který se bude ve Spojených státech konat už po šesté. 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019