Blog

Matouš Ledvina 26. 8. 2015 Zpět

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Na začátku léta jsme připravili multikanálovou výkonnostní kampaň pro jednoho z nejvýznamnějších retailerů v České republice, společnost A3 Sport. Tato sezónní kampaň promovala vybrané řady obuvi Adidas a Reebok s cílem zvýšení objemu objednávek prostřednictvím e-shopu, včetně osobních nákupů v síti několika desítek kamenných prodejen A3 Sport. S kombinací kampaní pro online a offline prodeje máme již mnoho zkušeností z retailových sítí SCONTO nábytek a Koberce Trend.

MarketUP navrhl komplexní mix online kanálů na reklamních plochách GDN, Facebook, Seznam a v reklamních sítích pro RTB s využitím cílení na kontext, zájmy, chování, demografické ukazatele a pokročilý retargeting.

Výsledkem multikanálové kampaně bylo doručení masivního zásahu u cílové skupiny, přičemž jsme překročili přísně stanovené cíle. Kampaň pro Adidas a Reebok dosáhla více než 100 milionů zobrazení.

Téměř všechny použité bannery i reklamy (kombinace kreativy Adidasu a MarketUP) dosahovaly vysokých CTR a dosáhly tak nižší CPC než předchozí odhady. Reklama na Facebooku měla skvělou míru zapojení publika a nadprůměrný podíl zobrazení v prostoru vybraných příspěvků na stolních počítačích. Dosažený konverzní poměr kampaně překročil standardní úroveň v oboru a celkový prodej promovaných produktů na prodejnách a v e-shopu překonal očekávání.

Díky úspěchu kampaní jsme rozšířili spolupráci s klientem na dalších produktech. Momentálně pracujeme na podzimní kampani, která propaguje poslední model bot Adidas Springblade, jež představují výkřik moderní technologie v oblasti běžecké obuvi a v neposlední řadě další populární modely z kolekce Adidas Originals.

Adidas Springblade

Bannery na boty Adidas Springleblade, které kombinují design a moderní technologii.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016