Blog

Matouš Ledvina 26. 8. 2015 Zpět

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Připravili jsme úspěšné kampaně pro značky Adidas a Reebok

Na začátku léta jsme připravili multikanálovou výkonnostní kampaň pro jednoho z nejvýznamnějších retailerů v České republice, společnost A3 Sport. Tato sezónní kampaň promovala vybrané řady obuvi Adidas a Reebok s cílem zvýšení objemu objednávek prostřednictvím e-shopu, včetně osobních nákupů v síti několika desítek kamenných prodejen A3 Sport. S kombinací kampaní pro online a offline prodeje máme již mnoho zkušeností z retailových sítí SCONTO nábytek a Koberce Trend.

MarketUP navrhl komplexní mix online kanálů na reklamních plochách GDN, Facebook, Seznam a v reklamních sítích pro RTB s využitím cílení na kontext, zájmy, chování, demografické ukazatele a pokročilý retargeting.

Výsledkem multikanálové kampaně bylo doručení masivního zásahu u cílové skupiny, přičemž jsme překročili přísně stanovené cíle. Kampaň pro Adidas a Reebok dosáhla více než 100 milionů zobrazení.

Téměř všechny použité bannery i reklamy (kombinace kreativy Adidasu a MarketUP) dosahovaly vysokých CTR a dosáhly tak nižší CPC než předchozí odhady. Reklama na Facebooku měla skvělou míru zapojení publika a nadprůměrný podíl zobrazení v prostoru vybraných příspěvků na stolních počítačích. Dosažený konverzní poměr kampaně překročil standardní úroveň v oboru a celkový prodej promovaných produktů na prodejnách a v e-shopu překonal očekávání.

Díky úspěchu kampaní jsme rozšířili spolupráci s klientem na dalších produktech. Momentálně pracujeme na podzimní kampani, která propaguje poslední model bot Adidas Springblade, jež představují výkřik moderní technologie v oblasti běžecké obuvi a v neposlední řadě další populární modely z kolekce Adidas Originals.

Adidas Springblade

Bannery na boty Adidas Springleblade, které kombinují design a moderní technologii.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017