Blog

Eva Řeháková 18. 3. 2015 Zpět

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Zatímco Kristina je poměrně čerstvým přírůstkem obchodního týmu MarketUP, Radek už má několik měsíců za sebou a podařilo se mu získat řadu zajímavých nových projektů. Představujeme vám naše zkušené a schopné obchodníky, bez kterých by to zkrátka a dobře nešlo!

Radek Šoltys spolupracuje s MarketUP od září 2014. Zaměřuje se především na akvizici nových projektů, stará se o vše od přípravy prezentací, přes uzavírání obchodních smluv až po zajištění rozjezdu projektů a after-sales komunikaci s klíčovými zákazníky.

S marketingem a komunikací, které vystudoval na Vysoké škole finanční a správní v Praze, spojil celou svou profesní kariéru. Spolupracoval s předními domácími komunikačními agenturami v komerční i neziskové sféře, má zkušenosti i s vlastním podnikáním v oblasti Management Consultingu. Nyní věnuje většinu času práci v MarketUP.

Kristina Pohlová začala pracovat pro MarketUP v lednu 2015. Její hlavní náplní práce je rozvoj nových obchodních příležitostí a komunikace s klienty. Jelikož mluví plynně anglicky, španělsky, francouzsky a německy, snaží se zasadit o zahraniční expanzi společnosti.

Kristina nasbírala pracovní zkušenosti například v Bruselu, kde pracovala pro Evropské instituce, ale také v ČR. Naposledy pracovala jako Program Manager vzdělávacích pobytů pro americké MBA školy. Měla tak skvělou příležitost poznat obchodní prostředí ČR, Německa, Polska, Maďarska, Francie, Itálie, Španělska, Turecka a Spojených arabských emirátů. Zkušenosti nyní využívá při práci pro MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017