Blog

Eva Řeháková 18. 3. 2015 Zpět

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Zatímco Kristina je poměrně čerstvým přírůstkem obchodního týmu MarketUP, Radek už má několik měsíců za sebou a podařilo se mu získat řadu zajímavých nových projektů. Představujeme vám naše zkušené a schopné obchodníky, bez kterých by to zkrátka a dobře nešlo!

Radek Šoltys spolupracuje s MarketUP od září 2014. Zaměřuje se především na akvizici nových projektů, stará se o vše od přípravy prezentací, přes uzavírání obchodních smluv až po zajištění rozjezdu projektů a after-sales komunikaci s klíčovými zákazníky.

S marketingem a komunikací, které vystudoval na Vysoké škole finanční a správní v Praze, spojil celou svou profesní kariéru. Spolupracoval s předními domácími komunikačními agenturami v komerční i neziskové sféře, má zkušenosti i s vlastním podnikáním v oblasti Management Consultingu. Nyní věnuje většinu času práci v MarketUP.

Kristina Pohlová začala pracovat pro MarketUP v lednu 2015. Její hlavní náplní práce je rozvoj nových obchodních příležitostí a komunikace s klienty. Jelikož mluví plynně anglicky, španělsky, francouzsky a německy, snaží se zasadit o zahraniční expanzi společnosti.

Kristina nasbírala pracovní zkušenosti například v Bruselu, kde pracovala pro Evropské instituce, ale také v ČR. Naposledy pracovala jako Program Manager vzdělávacích pobytů pro americké MBA školy. Měla tak skvělou příležitost poznat obchodní prostředí ČR, Německa, Polska, Maďarska, Francie, Itálie, Španělska, Turecka a Spojených arabských emirátů. Zkušenosti nyní využívá při práci pro MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017