Blog

Eva Řeháková 18. 3. 2015 Zpět

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Zatímco Kristina je poměrně čerstvým přírůstkem obchodního týmu MarketUP, Radek už má několik měsíců za sebou a podařilo se mu získat řadu zajímavých nových projektů. Představujeme vám naše zkušené a schopné obchodníky, bez kterých by to zkrátka a dobře nešlo!

Radek Šoltys spolupracuje s MarketUP od září 2014. Zaměřuje se především na akvizici nových projektů, stará se o vše od přípravy prezentací, přes uzavírání obchodních smluv až po zajištění rozjezdu projektů a after-sales komunikaci s klíčovými zákazníky.

S marketingem a komunikací, které vystudoval na Vysoké škole finanční a správní v Praze, spojil celou svou profesní kariéru. Spolupracoval s předními domácími komunikačními agenturami v komerční i neziskové sféře, má zkušenosti i s vlastním podnikáním v oblasti Management Consultingu. Nyní věnuje většinu času práci v MarketUP.

Kristina Pohlová začala pracovat pro MarketUP v lednu 2015. Její hlavní náplní práce je rozvoj nových obchodních příležitostí a komunikace s klienty. Jelikož mluví plynně anglicky, španělsky, francouzsky a německy, snaží se zasadit o zahraniční expanzi společnosti.

Kristina nasbírala pracovní zkušenosti například v Bruselu, kde pracovala pro Evropské instituce, ale také v ČR. Naposledy pracovala jako Program Manager vzdělávacích pobytů pro americké MBA školy. Měla tak skvělou příležitost poznat obchodní prostředí ČR, Německa, Polska, Maďarska, Francie, Itálie, Španělska, Turecka a Spojených arabských emirátů. Zkušenosti nyní využívá při práci pro MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017