Blog

Eva Řeháková 18. 3. 2015 Zpět

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Představujeme vám obchodní tým MarketUP

Zatímco Kristina je poměrně čerstvým přírůstkem obchodního týmu MarketUP, Radek už má několik měsíců za sebou a podařilo se mu získat řadu zajímavých nových projektů. Představujeme vám naše zkušené a schopné obchodníky, bez kterých by to zkrátka a dobře nešlo!

Radek Šoltys spolupracuje s MarketUP od září 2014. Zaměřuje se především na akvizici nových projektů, stará se o vše od přípravy prezentací, přes uzavírání obchodních smluv až po zajištění rozjezdu projektů a after-sales komunikaci s klíčovými zákazníky.

S marketingem a komunikací, které vystudoval na Vysoké škole finanční a správní v Praze, spojil celou svou profesní kariéru. Spolupracoval s předními domácími komunikačními agenturami v komerční i neziskové sféře, má zkušenosti i s vlastním podnikáním v oblasti Management Consultingu. Nyní věnuje většinu času práci v MarketUP.

Kristina Pohlová začala pracovat pro MarketUP v lednu 2015. Její hlavní náplní práce je rozvoj nových obchodních příležitostí a komunikace s klienty. Jelikož mluví plynně anglicky, španělsky, francouzsky a německy, snaží se zasadit o zahraniční expanzi společnosti.

Kristina nasbírala pracovní zkušenosti například v Bruselu, kde pracovala pro Evropské instituce, ale také v ČR. Naposledy pracovala jako Program Manager vzdělávacích pobytů pro americké MBA školy. Měla tak skvělou příležitost poznat obchodní prostředí ČR, Německa, Polska, Maďarska, Francie, Itálie, Španělska, Turecka a Spojených arabských emirátů. Zkušenosti nyní využívá při práci pro MarketUP.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019