Blog

Eva Řeháková 26. 5. 2016 Zpět

Představujeme vám nového SEO Campaign Specialistu Jirku

Představujeme vám nového SEO Campaign Specialistu Jirku

Analýzy webů, realizace auditů z hlediska SEO nebo návrh SEO a Inboud marketingu pro weby a e-shopy. To je hlavní náplní práce našeho nového SEO Campaign Specialisty Jiřího Šejnosta.

Jirka vystudoval bakalářský obor Informatika na Provozně ekonomické fakultě ČZU a nyní dokončuje inženýrské studium psaním diplomové práce PPC v praxi.

Online marketingu se věnuje už od doby svých středoškolských studií. Začínal v segmentu auto-moto jako produktový specialista, následně se vypracoval na pozici marketingového manažera. Staral se o rozvoj několika webů, SEO, zavedl dynamický remarketing, XML feedy a vytvářel reklamy ve vyhledávací síti.

Všechny nabyté zkušenosti nyní využívá při práci v MarketUP, kde se zaměřuje mimo jiné na analýzu a optimalizaci zbožových vyhledávačů, správu on-page a off-page SEO faktorů webů a realizaci dalších projektů souvisejících s internetovým marketingem. Je certifikovaným specialistou Google Analytics, vlastní certifikaci Heuréka specialisty a má certifikát na inzerci v nákupech Google Adwords.

Ve volném čase je Jirka vášnivý wakeboarďák, rider na vodních lyžích, cestovatel, zahradník a rád griluje. Po práci si jde většinou zaběhat nebo se projet na in-linech.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
SEO
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016