Blog

Martin Peška 12. 3. 2014 Zpět

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

V úterý 11. března se náš konzultant Jan Petrtyl opět vypravil na akademickou půdu. Tentokrát se jednalo o speciální setkání. Mezi posluchači byli studenti z College of Business, Marquette University (Milwaukee, Wisconsin) a studenti Fakulty ekonomické ZČU v Plzni.

Spolupráce Marquette a ZČU má dlouholetou tradici, mimo jiné ve formě společného semestrálního kurzu. Na ten se zapisují američtí i čeští studenti a společně zpracovávají v mezinárodních týmech případové studie na různá manažerská témata. První část kurzu se odehrává v ČR, ve druhé části se účastníci podívají do USA.

Pro Honzu mělo setkání speciální význam, protože před několika lety se sám kurzu účastnil jako student a později i jako jeden jeho z organizátorů. Sám k tomu říká: „Nyní se pro mě vlastně uzavřel jakýsi pomyslný kruh – mám možnost vidět kurz ze tří různých perspektiv: studentské, organizátorské i jako přednášející ze soukromého sektoru. Kdyby mi to na počátku někdo vyprávěl, nevěřil bych mu. Považuji to za veliké štěstí.“

Po krátkém úvodu a představení firmy byla pozornost věnována především možnostem, které nabízí současný online marketing. Největší zájem vyvolaly personalizované nástroje jako remarketing/retargeting a pokročilý e-mailing. Závěr setkání tvořily aktivity, během nichž studenti v týmech řešili reálné podnikatelské výzvy a vytvářeli koncepty zcela nových produktů.

Spolupráce MarketUP se ZČU bude i dále pokračovat – ať již ve formě přednášek, studentských stáží nebo účasti na výzkumných projektech a odborných publikacích. Těšíme se!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019