Blog

Martin Peška 12. 3. 2014 Zpět

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

Přednášeli jsme o online marketingu americkým a českým studentům

V úterý 11. března se náš konzultant Jan Petrtyl opět vypravil na akademickou půdu. Tentokrát se jednalo o speciální setkání. Mezi posluchači byli studenti z College of Business, Marquette University (Milwaukee, Wisconsin) a studenti Fakulty ekonomické ZČU v Plzni.

Spolupráce Marquette a ZČU má dlouholetou tradici, mimo jiné ve formě společného semestrálního kurzu. Na ten se zapisují američtí i čeští studenti a společně zpracovávají v mezinárodních týmech případové studie na různá manažerská témata. První část kurzu se odehrává v ČR, ve druhé části se účastníci podívají do USA.

Pro Honzu mělo setkání speciální význam, protože před několika lety se sám kurzu účastnil jako student a později i jako jeden jeho z organizátorů. Sám k tomu říká: „Nyní se pro mě vlastně uzavřel jakýsi pomyslný kruh – mám možnost vidět kurz ze tří různých perspektiv: studentské, organizátorské i jako přednášející ze soukromého sektoru. Kdyby mi to na počátku někdo vyprávěl, nevěřil bych mu. Považuji to za veliké štěstí.“

Po krátkém úvodu a představení firmy byla pozornost věnována především možnostem, které nabízí současný online marketing. Největší zájem vyvolaly personalizované nástroje jako remarketing/retargeting a pokročilý e-mailing. Závěr setkání tvořily aktivity, během nichž studenti v týmech řešili reálné podnikatelské výzvy a vytvářeli koncepty zcela nových produktů.

Spolupráce MarketUP se ZČU bude i dále pokračovat – ať již ve formě přednášek, studentských stáží nebo účasti na výzkumných projektech a odborných publikacích. Těšíme se!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017