Blog

MarketUP 7. 3. 2014 Zpět

Přednášeli jsme na marketingové akci v Olomouci

Přednášeli jsme na marketingové akci v Olomouci

V pátek 28. února se MarketUP opět objevil na univerzitní půdě, tentokrát v Olomouci, v rámci konference Marketing v širším kontextu.

Náš Managing Partner a spoluzakladatel společnosti MarketUP, Miroslav Král, zde přednášel na téma „Online marketing strategie – z pohledu klienta, agentury a dynamiky trhu“.

Posluchači se na jeho 45 min. vystoupení dozvěděli například to, jak vytvořit správnou marketingovou strategii, jaké zvolit online taktiky pro dosažení plánovaných cílů, že ne pro každý byznys je vhodný Facebook nebo PPC. Seznámeni byli i s aktuálními daty o výdajích společností do online marketingu v ČR a stoupajících trendech ve světě.

Mirek pro padesát účastníků mini-konference připomněl, co je třeba mít na paměti při sestavování strategického plánu a seznámil je s dvěma případovými studiemi. Jedna z nich se týkala i naší nedávné kampaně pro Českou basketbalovou federaci, která přítomné zaujala skvělými výsledky navzdory velmi nízkému rozpočtu.

Foto: Tomáš Krýdl

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017