Blog

MarketUP 7. 3. 2014 Zpět

Přednášeli jsme na marketingové akci v Olomouci

Přednášeli jsme na marketingové akci v Olomouci

V pátek 28. února se MarketUP opět objevil na univerzitní půdě, tentokrát v Olomouci, v rámci konference Marketing v širším kontextu.

Náš Managing Partner a spoluzakladatel společnosti MarketUP, Miroslav Král, zde přednášel na téma „Online marketing strategie – z pohledu klienta, agentury a dynamiky trhu“.

Posluchači se na jeho 45 min. vystoupení dozvěděli například to, jak vytvořit správnou marketingovou strategii, jaké zvolit online taktiky pro dosažení plánovaných cílů, že ne pro každý byznys je vhodný Facebook nebo PPC. Seznámeni byli i s aktuálními daty o výdajích společností do online marketingu v ČR a stoupajících trendech ve světě.

Mirek pro padesát účastníků mini-konference připomněl, co je třeba mít na paměti při sestavování strategického plánu a seznámil je s dvěma případovými studiemi. Jedna z nich se týkala i naší nedávné kampaně pro Českou basketbalovou federaci, která přítomné zaujala skvělými výsledky navzdory velmi nízkému rozpočtu.

Foto: Tomáš Krýdl

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019