Blog

MarketUP 7. 3. 2014 Zpět

Přednášeli jsme na marketingové akci v Olomouci

Přednášeli jsme na marketingové akci v Olomouci

V pátek 28. února se MarketUP opět objevil na univerzitní půdě, tentokrát v Olomouci, v rámci konference Marketing v širším kontextu.

Náš Managing Partner a spoluzakladatel společnosti MarketUP, Miroslav Král, zde přednášel na téma „Online marketing strategie – z pohledu klienta, agentury a dynamiky trhu“.

Posluchači se na jeho 45 min. vystoupení dozvěděli například to, jak vytvořit správnou marketingovou strategii, jaké zvolit online taktiky pro dosažení plánovaných cílů, že ne pro každý byznys je vhodný Facebook nebo PPC. Seznámeni byli i s aktuálními daty o výdajích společností do online marketingu v ČR a stoupajících trendech ve světě.

Mirek pro padesát účastníků mini-konference připomněl, co je třeba mít na paměti při sestavování strategického plánu a seznámil je s dvěma případovými studiemi. Jedna z nich se týkala i naší nedávné kampaně pro Českou basketbalovou federaci, která přítomné zaujala skvělými výsledky navzdory velmi nízkému rozpočtu.

Foto: Tomáš Krýdl

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019