Blog

Přednášeli jsme na exportních workshopech v Bratislavě a v Praze

Přednášeli jsme na exportních workshopech v Bratislavě a v Praze

Květen a červen letošního roku byl pro některé členy MarketUP opravdu nabitý. O našich zkušenostech s online kampaněmi pro exportéry jsme stihli přednášet hned na dvou významných pódiích.

Jak probíhal Exportní Akcelerátor Google 2016 v Bratislavě?

MarketUP byl vybrán mezi 3 nejzkušenější agentury z hlediska digitálního exportu, aby přednášel exportérům z ČR i SR na Exportním Akcelerátoru Google 2016. Mezi posluchače zasedli mimo jiné i představitelé významných značek, které využívají kampaně pro export, jako je Baťa, LiveSport nebo expandující Skypicker.

Začátek akce byl v režii Googlerů, kteří diskutovali o klíčových metrikách pro měření výkonnosti, ale také o exportních a obecných marketingových strategiích. Představili důležité exportní nástroje Googlu a podělili se o zkušenosti specialistů pro export v oblasti Evropy, Středního východu a Afriky.

Ukázali jsme naše zkušenosti s onlinem na zahraničním trhu

V další části akce už dostali prostor řečníci z agentur, mezi nimi i zástupci MarketUPu. Managing partner Miroslav Král s Project Managerem Matoušem Ledvinou přednášeli o nových možnostech v online světě a předávali posluchačům zkušenosti s exportními kampaněmi.

Miroslav Král představil tipy pro exportní kampaně

Ve své části prezentace představil Miroslav Král čtyři kroky, které jsou podstatné v zahraničních kampaních. První přípravná část se zabývala průzkumem trhu, konkurence a oborových trendů, které je nutné před začátkem kampaně provést. Ve druhé Miroslav Král vysvětlil, jak stanovit hlavní cíl a podmínky k dosažení úspěchu kampaně ve více zemích. Třetí část byla věnována potenciálu brandu a tomu, proč je důležité nepodceňovat význam brandových kampaní a investici do nich. Na závěr vysvětlil, jak dokáže agentura pro export s podporou lokálního know-how vytvořit smysluplnou a úspěšnou kampaň.

Matouš Ledvina přednášel o naší práci pro filipínský e-shop

Ve druhé polovině prezentace, která byla především praktická, představil Matouš Ledvina naši práci pro filipínský e-shop se smartphony Argomall, pro který jsme realizovali digitální kampaň, zaměřenou na místní trh. Vysvětlil publiku situaci na lokálním filipínském trhu a odprezentoval online marketingový plán vytvořený pro e-shop na základě frameworku SEE-THINK-DO-CARE. V přednášce se Matouš věnoval také tomu, proč nelze aplikovat výsledky z jednoho trhu na druhý a na praktických příkladech ukázal, jak reagovat na rozdíly mezi jednotlivými trhy.

Exportní setkání firem proběhlo v červnu v pražském sídle Google

Další akcí, kde jsme přednášeli, bylo exportní setkání, které se konalo v červnu v pražském Googlu. Na workshopu pro významné hráče, jako je Storyous, USSPA nebo Jablotron, představil Miroslav Král firemní zkušenosti z digitálních kampaní pro exportéry. 

Program setkání byl příjemně nabitý.

Miroslav Král přednáší zkušenosti MarketUPu na zahraničních scénách.

Exportního setkání firem se zúčastnila i Kristina Pohlová, která v MarketUPu působí jako Key Account Manager.

Feedback od zástupců firem: co si odnesli z exportního setkání?

  • význam důležitosti reklamních agentur při řešení kampaní
  • větší přehled a orientace mezi pojmy reklamy 
  • nástroje pro analýzu trhu pomocí Google
  • možnosti měření potenciálu trhu
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci animov...

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné události s...

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newsletteru.

28. 11. 2016