Blog

Jana Plháková 28. 11. 2018 Zpět

Předáváme své zkušenosti: Přednáška pro studenty ČZU v Praze

přednáška marketup pro studenty

Jsme přesvědčeni o tom, že je velmi důležité vychovávat budoucí talenty. Proto jsme byli rádi, když přišla žádost od České zemědělské univerzity. Pro studenty jsme uspořádali dvě přednášky, které se týkaly základů SEO, PPC, display reklamy a remarketingu.

A vyslali jsme ty nejpovolanější – Michala Vrtišku, který šéfuje performance a branding týmu, a zkušené PPC specialisty Tomáše Hurta a Káťu Bórikovou.

Našim cílem bylo předat informace o tom, jak jednotlivé systémy fungují a jaké taktiky je dobré využívat. Zaměřili jsme se také na to, podle jakých kritérií vybrat online agenturu a jak nastavit podmínky spolupráce. Účast byla překvapující, celkem dorazilo 160 studentů.

Při první přednášce prošli Michal s Tomášem téma vyhledávání. Michal se věnoval základům SEO a jeho dopadu na neplacené vyhledávání, Tomáš principům a struktuře PPC kampaní. Následující týden dorazila na ČZU společně s Michalem Káťa, aby se studenty probrali téma display reklamy.

KPI jsou klíčem k úspěšnému vyhodnocení


Kromě konkrétních příkladů a ukázek jsme nezapomněli ani na model SEE–THINK–DO–CARE. Do něj jsme zasazovali jednotlivé taktiky a formáty do kontextu. Nechybělo ani vyhodnocování kampaní, aby studenti získali přehled o tom, která KPI jsou u jednotlivých taktik či formátů klíčová.

Bylo to milé zpestření naší práce a už teď se těšíme na další podobné akce.
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019