Blog

Martin Ambrož 4. 6. 2016 Zpět

Pravidlo 20 % textu na Facebooku je pryč: 4 příklady, jak může vypadat vaše reklama

Pravidlo 20 % textu na Facebooku je pryč: 4 příklady, jak může vypadat vaše reklama

Pravidlo, které nařizovalo reklamám na Facebooku pokrývat maximálně 20 % plochy textem, už neplatí. Noční můra marketérů a grafiků však nekončí. Dostává novou podobu. Množství textu na obrázku nyní ovlivňuje dosah příspěvku. Připravili jsme pro vás 4 ilustrativní příklady, jak mohou vaše reklamy na Facebooku vypadat!

Kategorie č. 1: Minimum textu, maximální dosah

Ideální variantou je podle Facebooku obrázek s minimem textu. Za minimum je považováno například logo v rohu fotografie. Uživatelům toho sice moc neřeknete, můžete si však být jisti, že nedojde k žádnému omezení dosahu reklamy.

Obrázek s minimem textu na FB

Kategorie č. 2: Hrozí lehké riziko omezení

Ve druhé kategorii už jistotu maximálního dosahu ztrácíte. Pokud však zachováte text v podobných hranicích, jako je vidět na druhém obrázku, omezení by mělo být minimální. Čas ukáže, jak velké nakonec opravdu bude.

Obrázek s nízkým obsahem textu na FB

Kategorie č. 3: Riziko omezení dosahu se stupňuje

S rostoucím počtem slov se stupňuje také riziko omezení dosahu. Ve střední kategorii už hrozí, že si za zobrazení stejnému počtu uživatelů připlatíte, nebo se musíte smířit s podstatně nižším zásahem uživatelů.

Obrázek se středním obsahem textu na FB

Kategorie č. 4: Hodně textu, minimální dosah

Podle Facebooku uživatele obrázky s velkým množstvím textu vůbec nezajímají. Proto je zobrazuje jen minimu z nich. Této kategorii se proto raději vyhýbejte.

Obrázek s vysokým obsahem textu na FB

Závěr:

Pokud obrázek v kreativě nestačí a potřebujete uživatelům něco zásadního sdělit slovně, snažte se to dělat stručně. V opačném případě hrozí, že se vaše reklama výrazně prodraží, nedostane se k dostatečnému počtu lidí nebo se nemusí zobrazit vůbec. Ne všechny informace musejí být přímo v obrázku, některé bohatě postačí uvést do postu nad příspěvkem. Pro usnadnění se můžete řídit naším manuálem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

včera v 10:04

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019