Blog

Martin Ambrož 4. 6. 2016 Zpět

Pravidlo 20 % textu na Facebooku je pryč: 4 příklady, jak může vypadat vaše reklama

Pravidlo 20 % textu na Facebooku je pryč: 4 příklady, jak může vypadat vaše reklama

Pravidlo, které nařizovalo reklamám na Facebooku pokrývat maximálně 20 % plochy textem, už neplatí. Noční můra marketérů a grafiků však nekončí. Dostává novou podobu. Množství textu na obrázku nyní ovlivňuje dosah příspěvku. Připravili jsme pro vás 4 ilustrativní příklady, jak mohou vaše reklamy na Facebooku vypadat!

Kategorie č. 1: Minimum textu, maximální dosah

Ideální variantou je podle Facebooku obrázek s minimem textu. Za minimum je považováno například logo v rohu fotografie. Uživatelům toho sice moc neřeknete, můžete si však být jisti, že nedojde k žádnému omezení dosahu reklamy.

Obrázek s minimem textu na FB

Kategorie č. 2: Hrozí lehké riziko omezení

Ve druhé kategorii už jistotu maximálního dosahu ztrácíte. Pokud však zachováte text v podobných hranicích, jako je vidět na druhém obrázku, omezení by mělo být minimální. Čas ukáže, jak velké nakonec opravdu bude.

Obrázek s nízkým obsahem textu na FB

Kategorie č. 3: Riziko omezení dosahu se stupňuje

S rostoucím počtem slov se stupňuje také riziko omezení dosahu. Ve střední kategorii už hrozí, že si za zobrazení stejnému počtu uživatelů připlatíte, nebo se musíte smířit s podstatně nižším zásahem uživatelů.

Obrázek se středním obsahem textu na FB

Kategorie č. 4: Hodně textu, minimální dosah

Podle Facebooku uživatele obrázky s velkým množstvím textu vůbec nezajímají. Proto je zobrazuje jen minimu z nich. Této kategorii se proto raději vyhýbejte.

Obrázek s vysokým obsahem textu na FB

Závěr:

Pokud obrázek v kreativě nestačí a potřebujete uživatelům něco zásadního sdělit slovně, snažte se to dělat stručně. V opačném případě hrozí, že se vaše reklama výrazně prodraží, nedostane se k dostatečnému počtu lidí nebo se nemusí zobrazit vůbec. Ne všechny informace musejí být přímo v obrázku, některé bohatě postačí uvést do postu nad příspěvkem. Pro usnadnění se můžete řídit naším manuálem.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter I ČERVENEC

V červenci jsme oslavili skvělou novinu. Postoupili jsme do finálního kola EMEA prestižní soutěže Google Premier Awards. O tohle a o spoustu d…

31. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017