Blog

Aleš Vávra 17. 6. 2013 Zpět

PPC systém Sklik má nový design

PPC systém Sklik má nový design

Český PPC systém Seznam Sklik po mnoha letech provozu změnil svoji grafickou podobu a získal i několik užitečných funkcí. Jednou z těch nejvýraznějších jsou grafy výkonosti kampaní.

Momentálně je spuštěna beta verze, na které chtějí vývojáři vyladit poslední drobnosti. Uživatelé stále mohou primárně využívat staré rozhraní, ovšem nová beta verze je už nyní v plném provozu. Některé funkce přibyly, některé naopak ubyly - např. zobrazení nejúspěšnějšího inzerátu hned na úvodní stránce. Vývojáři Seznamu slibují vyšší rychlost celého systému a spoustu dalších nových funkcí, které plánují představit v průběhu roku.

Sklik

Největší a hned na první pohled znatelnou změnou je přidání trendového grafu výkonosti kampaní. V grafu lze srovnávat více než dvě metriky. Pokud v Skliku sledujete i konverze, automaticky se vám přidají i metriky související s konverzemi. Graf potom můžete sledovat po dnech, týdnech nebo měsících. Samotný graf zabírá v celkovém rozložení Skliku poměrně velký prostor. Naštěstí je možné ho schovat nebo zase znovu zobrazit. Užitečným filtrem v grafu je zobrazení vyhledávání a nebo obsahové sítě.

Další změny v novém Skliku:

  • Vyhledávání v účtu podle klíčového slova, inzerátu, sestavy nebo kampaně
  • Sloupec „Hodnota konverzí“ a „PNO“ (podíl nákladů na obratu)
  • Filtrování v účtech
  • Kopírování nastavení kampaně
  • Návrh klíčových slov obohacen o přesné měsíční hledání
  • Informace o nízké kvalitě klíčového slova (zobrazení klíčového slova kleslo pod 10 %)
  • Nové regionální cílení
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016