PPC systém Sklik má nový design

Aleš Vávra 17. 6. 2013
Marketup
Marketup

Český PPC systém Seznam Sklik po mnoha letech provozu změnil svoji grafickou podobu a získal i několik užitečných funkcí. Jednou z těch nejvýraznějších jsou grafy výkonosti kampaní.

Momentálně je spuštěna beta verze, na které chtějí vývojáři vyladit poslední drobnosti. Uživatelé stále mohou primárně využívat staré rozhraní, ovšem nová beta verze je už nyní v plném provozu. Některé funkce přibyly, některé naopak ubyly – např. zobrazení nejúspěšnějšího inzerátu hned na úvodní stránce. Vývojáři Seznamu slibují vyšší rychlost celého systému a spoustu dalších nových funkcí, které plánují představit v průběhu roku.

Největší a hned na první pohled znatelnou změnou je přidání trendového grafu výkonosti kampaní. V grafu lze srovnávat více než dvě metriky. Pokud v Skliku sledujete i konverze, automaticky se vám přidají i metriky související s konverzemi. Graf potom můžete sledovat po dnech, týdnech nebo měsících. Samotný graf zabírá v celkovém rozložení Skliku poměrně velký prostor. Naštěstí je možné ho schovat nebo zase znovu zobrazit. Užitečným filtrem v grafu je zobrazení vyhledávání a nebo obsahové sítě.

Další změny v novém Skliku:

  • Vyhledávání v účtu podle klíčového slova, inzerátu, sestavy nebo kampaně

  • Sloupec „Hodnota konverzí“ a „PNO“ (podíl nákladů na obratu)

  • Filtrování v účtech

  • Kopírování nastavení kampaně

  • Návrh klíčových slov obohacen o přesné měsíční hledání

  • Informace o nízké kvalitě klíčového slova (zobrazení klíčového slova kleslo pod 10 %)

  • Nové regionální cílení

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .