Blog

Aleš Vávra 17. 6. 2013 Zpět

PPC systém Sklik má nový design

PPC systém Sklik má nový design

Český PPC systém Seznam Sklik po mnoha letech provozu změnil svoji grafickou podobu a získal i několik užitečných funkcí. Jednou z těch nejvýraznějších jsou grafy výkonosti kampaní.

Momentálně je spuštěna beta verze, na které chtějí vývojáři vyladit poslední drobnosti. Uživatelé stále mohou primárně využívat staré rozhraní, ovšem nová beta verze je už nyní v plném provozu. Některé funkce přibyly, některé naopak ubyly - např. zobrazení nejúspěšnějšího inzerátu hned na úvodní stránce. Vývojáři Seznamu slibují vyšší rychlost celého systému a spoustu dalších nových funkcí, které plánují představit v průběhu roku.

Sklik

Největší a hned na první pohled znatelnou změnou je přidání trendového grafu výkonosti kampaní. V grafu lze srovnávat více než dvě metriky. Pokud v Skliku sledujete i konverze, automaticky se vám přidají i metriky související s konverzemi. Graf potom můžete sledovat po dnech, týdnech nebo měsících. Samotný graf zabírá v celkovém rozložení Skliku poměrně velký prostor. Naštěstí je možné ho schovat nebo zase znovu zobrazit. Užitečným filtrem v grafu je zobrazení vyhledávání a nebo obsahové sítě.

Další změny v novém Skliku:

  • Vyhledávání v účtu podle klíčového slova, inzerátu, sestavy nebo kampaně
  • Sloupec „Hodnota konverzí“ a „PNO“ (podíl nákladů na obratu)
  • Filtrování v účtech
  • Kopírování nastavení kampaně
  • Návrh klíčových slov obohacen o přesné měsíční hledání
  • Informace o nízké kvalitě klíčového slova (zobrazení klíčového slova kleslo pod 10 %)
  • Nové regionální cílení
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Třetí letošní teambuilding: MarketUP na vodě

Ne že by se tým MarketUP v našich kancelářích začínal nudit, ale už to chtělo využít teplého červnového počasí a vyrazit ven. MarketU…

27. 6. 2017