Blog

Barbora Votavová 20. 3. 2013 Zpět

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Kolik zákazníků si před nákupem v kamenném obchodě vyhledá informace na internetu? Jak moc jsou uživatelé ochotni nakupovat zboží online? A jak si stojí Česká republika v online nakupování oproti okolním zemím?

Online nástroj Consumer Barometer, který nabízí společnost Google ve spolupráci s IAB Europe a TNS Infratest, vám požadované informace poskytne. Firmy z celého světa, včetně České republiky, mohou využít bezplatný přístup k podrobným informacím o chování spotřebitelů. Je vhodný pro firmy všech velikostí, včetně malých a středních podniků. Inzerenti si mohou prostřednictvím Barometru snadno srovnat chování zákazníků při nakupování na internetu u nás, na Slovensku, v Německu, Polsku a dalších státech.

Consumer Barometer slouží k výzkumu spotřebitelských trendů v různých zemích, ale i pro různé druhy produktů. Díky tomuto nástroji získáte přehled o tom, jakým způsobem zákazníci využívají internet ke koupi zboží a jaké informaci před samotným nákupem hledají. Služba společnosti Google umožňuje porovnat odpovědi spotřebitelů podle lokality, věku, pohlaví, využití internetu a dalších demografických skupin. Barometr dokáže zachytit důležité informace týkající se zahraničních trhů a rozpoznat specifické požadavky spotřebitelů v zemích, kam se firma chystá expandovat své zboží nebo zde již působí.

Consumer Commerce Barometer

Získané informace je možné využít nejen k rozhodování, jak lépe zacílit reklamní kampaň, ale také jak efektivněji nakládat s finančními prostředky. Zajímavá data lze navíc snadno sdílet s kolegy prostřednictvím přímého linku na vygenerovaný graf nebo si je můžete stáhnout ve formátu CSV.

Zdarma dostupnou službu uvedl Google na trh před dvěma lety. Za tu dobu se stal Consumer Barometer skvělým pomocníkem mnoha inzerentů, agentur a exportérů.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017