Blog

Barbora Votavová 20. 3. 2013 Zpět

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Kolik zákazníků si před nákupem v kamenném obchodě vyhledá informace na internetu? Jak moc jsou uživatelé ochotni nakupovat zboží online? A jak si stojí Česká republika v online nakupování oproti okolním zemím?

Online nástroj Consumer Barometer, který nabízí společnost Google ve spolupráci s IAB Europe a TNS Infratest, vám požadované informace poskytne. Firmy z celého světa, včetně České republiky, mohou využít bezplatný přístup k podrobným informacím o chování spotřebitelů. Je vhodný pro firmy všech velikostí, včetně malých a středních podniků. Inzerenti si mohou prostřednictvím Barometru snadno srovnat chování zákazníků při nakupování na internetu u nás, na Slovensku, v Německu, Polsku a dalších státech.

Consumer Barometer slouží k výzkumu spotřebitelských trendů v různých zemích, ale i pro různé druhy produktů. Díky tomuto nástroji získáte přehled o tom, jakým způsobem zákazníci využívají internet ke koupi zboží a jaké informaci před samotným nákupem hledají. Služba společnosti Google umožňuje porovnat odpovědi spotřebitelů podle lokality, věku, pohlaví, využití internetu a dalších demografických skupin. Barometr dokáže zachytit důležité informace týkající se zahraničních trhů a rozpoznat specifické požadavky spotřebitelů v zemích, kam se firma chystá expandovat své zboží nebo zde již působí.

Consumer Commerce Barometer

Získané informace je možné využít nejen k rozhodování, jak lépe zacílit reklamní kampaň, ale také jak efektivněji nakládat s finančními prostředky. Zajímavá data lze navíc snadno sdílet s kolegy prostřednictvím přímého linku na vygenerovaný graf nebo si je můžete stáhnout ve formátu CSV.

Zdarma dostupnou službu uvedl Google na trh před dvěma lety. Za tu dobu se stal Consumer Barometer skvělým pomocníkem mnoha inzerentů, agentur a exportérů.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017