Blog

Barbora Votavová 20. 3. 2013 Zpět

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Poznejte chování zákazníků pomocí nástroje Consumer Barometer

Kolik zákazníků si před nákupem v kamenném obchodě vyhledá informace na internetu? Jak moc jsou uživatelé ochotni nakupovat zboží online? A jak si stojí Česká republika v online nakupování oproti okolním zemím?

Online nástroj Consumer Barometer, který nabízí společnost Google ve spolupráci s IAB Europe a TNS Infratest, vám požadované informace poskytne. Firmy z celého světa, včetně České republiky, mohou využít bezplatný přístup k podrobným informacím o chování spotřebitelů. Je vhodný pro firmy všech velikostí, včetně malých a středních podniků. Inzerenti si mohou prostřednictvím Barometru snadno srovnat chování zákazníků při nakupování na internetu u nás, na Slovensku, v Německu, Polsku a dalších státech.

Consumer Barometer slouží k výzkumu spotřebitelských trendů v různých zemích, ale i pro různé druhy produktů. Díky tomuto nástroji získáte přehled o tom, jakým způsobem zákazníci využívají internet ke koupi zboží a jaké informaci před samotným nákupem hledají. Služba společnosti Google umožňuje porovnat odpovědi spotřebitelů podle lokality, věku, pohlaví, využití internetu a dalších demografických skupin. Barometr dokáže zachytit důležité informace týkající se zahraničních trhů a rozpoznat specifické požadavky spotřebitelů v zemích, kam se firma chystá expandovat své zboží nebo zde již působí.

Consumer Commerce Barometer

Získané informace je možné využít nejen k rozhodování, jak lépe zacílit reklamní kampaň, ale také jak efektivněji nakládat s finančními prostředky. Zajímavá data lze navíc snadno sdílet s kolegy prostřednictvím přímého linku na vygenerovaný graf nebo si je můžete stáhnout ve formátu CSV.

Zdarma dostupnou službu uvedl Google na trh před dvěma lety. Za tu dobu se stal Consumer Barometer skvělým pomocníkem mnoha inzerentů, agentur a exportérů.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016