Blog

Jan Petrtyl 18. 2. 2014 Zpět

Poznamenejte si! Seminář online marketingu 27. února 2014 v Praze

Poznamenejte si! Seminář online marketingu 27. února 2014 v Praze

MarketUP zve na celodenní seminář na téma Online marketing, který se uskuteční již ve čtvrtek 27. února v prostorách společnosti.

Svět online marketingu uhání mílovými kroky vpřed a objem výdajů do internetové/digitální reklamy dlouhodobě roste. Z pohledu zadavatele má online marketing mnoho výhod, tou hlavní je však skvělá měřitelnost efektivity jednotlivých aktivit.

Díky tomu je možné vynakládat peníze pouze na činnosti, které se vyplatí. Svět internetu je zároveň velmi dynamickým prostředím, v němž neustále dochází ke změnám a inovacím. Proto je nutné být v obraze. Co platilo před čtvrt rokem, nyní nemusí být pravda.

Konkrétní praktické příklady napříč odvětvími

Ve čtvrtek 27. února 2014 v Praze opět pořádáme celodenní seminář o online marketingu, který vás přehledně provede hlavními oblastmi a nástroji marketingové komunikace na internetu. Seznámíte se s jejich výhodami a možnostmi použití; ať již podnikáte na spotřebitelských či průmyslových trzích.

Ukážeme vám inspirující příklady dobré praxe, uvedeme konkrétní možnosti, jak využít internet pro zvýšení obchodní výkonnosti vaší firmy a představíme konkrétní nástroje pro řízení online aktivit. Budeme také čerpat z úspěšných kampaní, které jsme realizovali pro naše zákazníky.

Jste připraveni na mílový krok v online marketingu?

Seminář má výborné reference a doporučují jej všichni, kdo se v minulosti zúčastnili. Těšíme se s vámi na viděnou! Zde se o akci dozvíte více (program, cena, přihláška). 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019