Blog

Martina Žilková 25. 7. 2017 Zpět

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí posouváme dál kreativu, back office a kampaně.

Martina Žilková, Copywriter & Social Media Specialist

Martina se copywritingu věnuje něco přes dva roky. Jak ale sama dodává, píše snad odjakživa. „Na tuhle horskou dráhu jsem nasedla asi v sedmi letech, kdy jsem si poskládala svojí první knížku,“ směje se. A od té doby prý věčně něco někde píše. Což podle ní přirozeně vyústilo copywritingem. „Na copywritingu mě ale nejvíc baví celá ta obsahová strategie za tím. Člověk musí vědět, proč kterou věc píše a kam s ní míří,“ vysvětluje.

Ve volném čase ráda baťůžkuje, kreslí a píše blog. „Ráda si hraju,“ vysvětluje Martina. „A na svojí práci zbožňuju to, že si vlastně můžu celý den hrát, a ještě za to dostanu zaplaceno,“ dodává se smíchem.

Lenka Česáková, Junior HR Specialist

Back Office naší agentury posílila Léňa, která nastoupila na pozici Junior HR Specialist. Přišla k nám z personální agentury, ve které jako IT Recruiter lovila ajťáky.

Na práci v MarketUPu se mi nejvíc líbí to, že jsme skutečný tým a umíme společně posouvat hranice nejen v našem společném profesním životě, ale i jako kamarádi,“  vysvětluje Léňa.  „Zároveň cítím, že mám volnost a důvěru v tom, co dělám a že ostatním záleží na mém názoru, což je pro mě taky hodně důležité. V MarketUPu mám neustále nové příležitosti někam se posouvat a učit se něco nového, takže tu jsem maximálně spokojená.“

Léňa nedávno dokončila bakalářské studium na Podnikohospodářské fakultě na VŠE a chystá se pokračovat na magistra. K personalistice přičichla už při studiu, kde působila v HR klubu VŠE. Ve volných chvilkách se ráda učí psychologii, kritické myšlení a mindfulness. Ráda si také sem tam zacvičí.

 

Martin Jeník, PPC Specialist

Martin, neboli EmJay, jak mu všichni říkáme, přišel do MarketUPu z Kolína. Předtím pracoval v eBRÁNĚ a nějakou dobu se živil jako freelance PPC specialista. Na otázku, proč si vybral zrovna tento obor, odpovídá: „Je v tom obrovská dynamika. Každá zakázka je vlastně něčím jiná a na každé si člověk vyzkouší jiné taktiky. Nemůžete si dovolit zaspat, protože byste okamžitě zaostávali za konkurencí, to mě na tom baví,“ přiznává EmJay.

Ve volném čase můžete na EmJaye narazit ve skateparcích, jezdí totiž na aggressive kolečkových bruslích. Přiznává ale, že dneska už na to nemá tolik času. Kromě bruslí také rád řídí auto. „Je to způsob, jakým si nejlíp dokážu vyčistit hlavu,“ vysvětluje a vzápětí se smíchem dodává „a nejen hlavu, ale i peněženku.“  Jeho nejnáročnější koníček je ale jeho fenka Amy, yorkshírka, která se prý podle EmJaye chová jako hyperaktivní Jack Russel. 

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019