Blog

Aleš Vávra 19. 10. 2014 Zpět

Pomáháme uvést na trh revoluční výrobek proti akné Acne Invisible

Logo Acne Invisible

Se společností NanoBio3D jsme navázali spolupráci při uvedení revolučního výrobku na český a slovenský trh. Pomocí multikanálové online kampaně oslovíme potencionální zájemce o nový přípravek proti akné na bázi nanovláken Acne Invisible především z řad teenagerů.

Acne Invisible je revoluční třífázový přípravek na bázi nanovláken pro redukci akné a zlepšení vitality pleti mladistvých, ale také dospělých. Jeho kouzlem je speciální vrstva z nanovláken, která se postará o velmi rychlé hojení poškozeného místa.

Před zahájením kampaně pro NanoBio3D jsme určili online strategii a zvolili vhodné kanály online marketingu pro prodej přípravku Acne Invisible. Dále jsme stanovili jaké sdělení budeme komunikovat různým cílovým skupinám a připravili jsme kompletní harmonogram všech použitých médií.

S klientem jsme odladili e-shop přípravku a vytvořili jednotný vizuální styl reklam. Multikanálová kampaň se skládá z Facebookových reklam, vedení Facebook stránky Acne Invisible, bannerové a remarketingové kampaně v síti Google Display Network a PPC kampaně ve vyhledávání v Google. Kampaně budeme realizovat na českém i slovenském trhu.

Věříme, že po skončení kampaně přibude mnoho veselých tváří bez akné.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017