Blog

Aleš Vávra 19. 10. 2014 Zpět

Pomáháme uvést na trh revoluční výrobek proti akné Acne Invisible

Logo Acne Invisible

Se společností NanoBio3D jsme navázali spolupráci při uvedení revolučního výrobku na český a slovenský trh. Pomocí multikanálové online kampaně oslovíme potencionální zájemce o nový přípravek proti akné na bázi nanovláken Acne Invisible především z řad teenagerů.

Acne Invisible je revoluční třífázový přípravek na bázi nanovláken pro redukci akné a zlepšení vitality pleti mladistvých, ale také dospělých. Jeho kouzlem je speciální vrstva z nanovláken, která se postará o velmi rychlé hojení poškozeného místa.

Před zahájením kampaně pro NanoBio3D jsme určili online strategii a zvolili vhodné kanály online marketingu pro prodej přípravku Acne Invisible. Dále jsme stanovili jaké sdělení budeme komunikovat různým cílovým skupinám a připravili jsme kompletní harmonogram všech použitých médií.

S klientem jsme odladili e-shop přípravku a vytvořili jednotný vizuální styl reklam. Multikanálová kampaň se skládá z Facebookových reklam, vedení Facebook stránky Acne Invisible, bannerové a remarketingové kampaně v síti Google Display Network a PPC kampaně ve vyhledávání v Google. Kampaně budeme realizovat na českém i slovenském trhu.

Věříme, že po skončení kampaně přibude mnoho veselých tváří bez akné.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017