Blog

Aleš Vávra 19. 10. 2014 Zpět

Pomáháme uvést na trh revoluční výrobek proti akné Acne Invisible

Logo Acne Invisible

Se společností NanoBio3D jsme navázali spolupráci při uvedení revolučního výrobku na český a slovenský trh. Pomocí multikanálové online kampaně oslovíme potencionální zájemce o nový přípravek proti akné na bázi nanovláken Acne Invisible především z řad teenagerů.

Acne Invisible je revoluční třífázový přípravek na bázi nanovláken pro redukci akné a zlepšení vitality pleti mladistvých, ale také dospělých. Jeho kouzlem je speciální vrstva z nanovláken, která se postará o velmi rychlé hojení poškozeného místa.

Před zahájením kampaně pro NanoBio3D jsme určili online strategii a zvolili vhodné kanály online marketingu pro prodej přípravku Acne Invisible. Dále jsme stanovili jaké sdělení budeme komunikovat různým cílovým skupinám a připravili jsme kompletní harmonogram všech použitých médií.

S klientem jsme odladili e-shop přípravku a vytvořili jednotný vizuální styl reklam. Multikanálová kampaň se skládá z Facebookových reklam, vedení Facebook stránky Acne Invisible, bannerové a remarketingové kampaně v síti Google Display Network a PPC kampaně ve vyhledávání v Google. Kampaně budeme realizovat na českém i slovenském trhu.

Věříme, že po skončení kampaně přibude mnoho veselých tváří bez akné.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019