Blog

Aleš Vávra 19. 10. 2014 Zpět

Pomáháme uvést na trh revoluční výrobek proti akné Acne Invisible

Logo Acne Invisible

Se společností NanoBio3D jsme navázali spolupráci při uvedení revolučního výrobku na český a slovenský trh. Pomocí multikanálové online kampaně oslovíme potencionální zájemce o nový přípravek proti akné na bázi nanovláken Acne Invisible především z řad teenagerů.

Acne Invisible je revoluční třífázový přípravek na bázi nanovláken pro redukci akné a zlepšení vitality pleti mladistvých, ale také dospělých. Jeho kouzlem je speciální vrstva z nanovláken, která se postará o velmi rychlé hojení poškozeného místa.

Před zahájením kampaně pro NanoBio3D jsme určili online strategii a zvolili vhodné kanály online marketingu pro prodej přípravku Acne Invisible. Dále jsme stanovili jaké sdělení budeme komunikovat různým cílovým skupinám a připravili jsme kompletní harmonogram všech použitých médií.

S klientem jsme odladili e-shop přípravku a vytvořili jednotný vizuální styl reklam. Multikanálová kampaň se skládá z Facebookových reklam, vedení Facebook stránky Acne Invisible, bannerové a remarketingové kampaně v síti Google Display Network a PPC kampaně ve vyhledávání v Google. Kampaně budeme realizovat na českém i slovenském trhu.

Věříme, že po skončení kampaně přibude mnoho veselých tváří bez akné.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016