Blog

Barbora Votavová 10. 11. 2013 Zpět

Počet tuzemských uživatelů YouTube se za posledních pět let zvýšil sedmkrát

Počet tuzemských uživatelů YouTube se za posledních pět let zvýšil sedmkrát

Z údajů společnosti Google pro ČTK vyplývá, že počet českých uživatelů serveru YouTube se od roku 2008, tedy od lokalizace do českého jazyka, zvýšil až sedmkrát. Nyní čítá oblíbený video portál 5,1 milionu uživatelů z České republiky. Za měsíc zde lidé zhlédnou půl miliardy videí. YouTube se tak stal 2. nejsledovanější TV ve věkové kategorii od 18 do 35 let v ČR.

V průběhu pěti let byly představeny kromě lokalizace do češtiny také další funkce pro české inzerenty a tvůrce videí. Počet českých inzerentů se za tu dobu ztrojnásobil a jejich investice do video reklamy roste dokonce mnohonásobně rychleji. Jejich příjmy se podle ČTK  za poslední rok zvýšily 2,5 krát. Z českých inzerentů je nejúspěšnější T-Mobile a Magnesia a nejoblíbenější obsah má populární dvojice ViralBrothers nebo DJ Wich.

YouTube používá v Česku nejvíce věková skupina od 18 do 35 let. Jeho největší konkurentem u nás je video portál Stream.cz od Seznamu, který má více než 2 miliony uživatelů.

Čeští uživatelé nejvíce sledují herní kanály, hudební, komediální nebo také tzv. vlogy.  Zhlédnuté video má průměrnou délku tři a půl minuty a na každé desáté video se uživatelé podívají na mobilním zařízení. Za měsíc Češi na YouTube napíší až milion komentářů.

Youtube.com - vývoj v ČR

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017