Blog

Barbora Votavová 10. 11. 2013 Zpět

Počet tuzemských uživatelů YouTube se za posledních pět let zvýšil sedmkrát

Počet tuzemských uživatelů YouTube se za posledních pět let zvýšil sedmkrát

Z údajů společnosti Google pro ČTK vyplývá, že počet českých uživatelů serveru YouTube se od roku 2008, tedy od lokalizace do českého jazyka, zvýšil až sedmkrát. Nyní čítá oblíbený video portál 5,1 milionu uživatelů z České republiky. Za měsíc zde lidé zhlédnou půl miliardy videí. YouTube se tak stal 2. nejsledovanější TV ve věkové kategorii od 18 do 35 let v ČR.

V průběhu pěti let byly představeny kromě lokalizace do češtiny také další funkce pro české inzerenty a tvůrce videí. Počet českých inzerentů se za tu dobu ztrojnásobil a jejich investice do video reklamy roste dokonce mnohonásobně rychleji. Jejich příjmy se podle ČTK  za poslední rok zvýšily 2,5 krát. Z českých inzerentů je nejúspěšnější T-Mobile a Magnesia a nejoblíbenější obsah má populární dvojice ViralBrothers nebo DJ Wich.

YouTube používá v Česku nejvíce věková skupina od 18 do 35 let. Jeho největší konkurentem u nás je video portál Stream.cz od Seznamu, který má více než 2 miliony uživatelů.

Čeští uživatelé nejvíce sledují herní kanály, hudební, komediální nebo také tzv. vlogy.  Zhlédnuté video má průměrnou délku tři a půl minuty a na každé desáté video se uživatelé podívají na mobilním zařízení. Za měsíc Češi na YouTube napíší až milion komentářů.

Youtube.com - vývoj v ČR

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016