Blog

Eva Řeháková 14. 1. 2016 Zpět

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Společnost SCONTO Nábytek spolupracuje s MarketUP na digitálním marketingu už více než rok. Jaké online kanály jsou pro českého prodejce nábytku nejdůležitější a na čem staví svou marketingovou strategii? Otázky zodpověděla vedoucí marketingu SCONTO Nábytek Pavlína Šedivá.

Proč jste zvolili pro online marketing právě MarketUP?

Když jsme vybírali agenturu, se kterou budeme spolupracovat na online marketingu, kladli jsme důraz především na efektivitu. Zjistili jsme, že Managing Partner Miroslav Král uvažuje o věcech podobně, proto jsme zvolili právě MarketUP. Nyní už společně začínáme druhý rok a jsme spokojení.

Co vám spolupráce s online agenturou přinesla?

Základním požadavkem bylo samozřejmě zvýšení obratu. To musí každou firmu zajímat ze všeho nejvíce. Musím říci, že po roce vidíme jednoznačné zlepšení.

Na čem stavíte vaši online marketingovou strategii?

Myslím, že nejdůležitější je kontinuální práce na online aktivitách. Primárně využíváme PPC kampaně, do kterých investujeme nejvíce peněz. Jsou pro nás v téhle chvíli nejefektivnější. Nebráníme se však ani testování nových kanálů na základě předběžného odhadu, že by mohly fungovat. Vyzkoušeli jsme například YouTube. Když přijde agentura s něčím novým, snažíme se to vždy otestovat, abychom viděli, co opravdu funguje. Samozřejmě jsou pro nás důležité také sociální sítě, především Facebook, které nám usnadňují komunikaci s klienty.

Vidíte do budoucna nějaký prostor pro zlepšení?

Efektivní rychlé zdroje přímého obratu jsme již takřka vyčerpali, takže musíme začít využívat i zdroje, které jsou spíše investice pro budoucí obrat. Spolu s agenturou se snažíme hledat tyto nové možnosti a musím říct, že profesionálové z MarketUP jsou v tomto ohledu ti správní aktivní partneři.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019

Letní soutěž od Horalek: Hra v rozšířené realitě i úspěšné zapojení influencera

Jestli nás v MarketUP něco těší, tak jsou to situace, kdy se za námi klienti vrací s nabídkou další spolupráce. A právě jedním z takový…

25. 7. 2019

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019