Blog

Eva Řeháková 14. 1. 2016 Zpět

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Společnost SCONTO Nábytek spolupracuje s MarketUP na digitálním marketingu už více než rok. Jaké online kanály jsou pro českého prodejce nábytku nejdůležitější a na čem staví svou marketingovou strategii? Otázky zodpověděla vedoucí marketingu SCONTO Nábytek Pavlína Šedivá.

Proč jste zvolili pro online marketing právě MarketUP?

Když jsme vybírali agenturu, se kterou budeme spolupracovat na online marketingu, kladli jsme důraz především na efektivitu. Zjistili jsme, že Managing Partner Miroslav Král uvažuje o věcech podobně, proto jsme zvolili právě MarketUP. Nyní už společně začínáme druhý rok a jsme spokojení.

Co vám spolupráce s online agenturou přinesla?

Základním požadavkem bylo samozřejmě zvýšení obratu. To musí každou firmu zajímat ze všeho nejvíce. Musím říci, že po roce vidíme jednoznačné zlepšení.

Na čem stavíte vaši online marketingovou strategii?

Myslím, že nejdůležitější je kontinuální práce na online aktivitách. Primárně využíváme PPC kampaně, do kterých investujeme nejvíce peněz. Jsou pro nás v téhle chvíli nejefektivnější. Nebráníme se však ani testování nových kanálů na základě předběžného odhadu, že by mohly fungovat. Vyzkoušeli jsme například YouTube. Když přijde agentura s něčím novým, snažíme se to vždy otestovat, abychom viděli, co opravdu funguje. Samozřejmě jsou pro nás důležité také sociální sítě, především Facebook, které nám usnadňují komunikaci s klienty.

Vidíte do budoucna nějaký prostor pro zlepšení?

Efektivní rychlé zdroje přímého obratu jsme již takřka vyčerpali, takže musíme začít využívat i zdroje, které jsou spíše investice pro budoucí obrat. Spolu s agenturou se snažíme hledat tyto nové možnosti a musím říct, že profesionálové z MarketUP jsou v tomto ohledu ti správní aktivní partneři.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017