Blog

Eva Řeháková 14. 1. 2016 Zpět

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Pavlína Šedivá: Kontinuální práce na online aktivitách je pro SCONTO velice důležitá

Společnost SCONTO Nábytek spolupracuje s MarketUP na digitálním marketingu už více než rok. Jaké online kanály jsou pro českého prodejce nábytku nejdůležitější a na čem staví svou marketingovou strategii? Otázky zodpověděla vedoucí marketingu SCONTO Nábytek Pavlína Šedivá.

Proč jste zvolili pro online marketing právě MarketUP?

Když jsme vybírali agenturu, se kterou budeme spolupracovat na online marketingu, kladli jsme důraz především na efektivitu. Zjistili jsme, že Managing Partner Miroslav Král uvažuje o věcech podobně, proto jsme zvolili právě MarketUP. Nyní už společně začínáme druhý rok a jsme spokojení.

Co vám spolupráce s online agenturou přinesla?

Základním požadavkem bylo samozřejmě zvýšení obratu. To musí každou firmu zajímat ze všeho nejvíce. Musím říci, že po roce vidíme jednoznačné zlepšení.

Na čem stavíte vaši online marketingovou strategii?

Myslím, že nejdůležitější je kontinuální práce na online aktivitách. Primárně využíváme PPC kampaně, do kterých investujeme nejvíce peněz. Jsou pro nás v téhle chvíli nejefektivnější. Nebráníme se však ani testování nových kanálů na základě předběžného odhadu, že by mohly fungovat. Vyzkoušeli jsme například YouTube. Když přijde agentura s něčím novým, snažíme se to vždy otestovat, abychom viděli, co opravdu funguje. Samozřejmě jsou pro nás důležité také sociální sítě, především Facebook, které nám usnadňují komunikaci s klienty.

Vidíte do budoucna nějaký prostor pro zlepšení?

Efektivní rychlé zdroje přímého obratu jsme již takřka vyčerpali, takže musíme začít využívat i zdroje, které jsou spíše investice pro budoucí obrat. Spolu s agenturou se snažíme hledat tyto nové možnosti a musím říct, že profesionálové z MarketUP jsou v tomto ohledu ti správní aktivní partneři.

Čtěte také rozhovor s Jozefem Šatankem, E-business Managerem z Hilti.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017

Jak zvládnout hejty na Facebooku s ještě větší elegancí?

Hejt nebo negativní komentář na Facebooku dá správcům stránky kolikrát pěkně zabrat. Vyzkoušejte naše tipy, jak na ně reagovat s eleganc…

5. 4. 2017