Blog

22. 9. 2017 Zpět

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

V září se k nám dostala skvělá zpráva. Navázali jsme na dvouletou tradici a opět jsme vyhráli soutěž, která vyhodnocuje nejúspěšnější partnerské agentury Googlu v ČR.

Díky růstu naší agentury se nám podařilo navázat na výhru v soutěži Game On 2016 a Ready To Rock 2015. V soutěži Game On se každý kvartál hodnotí objem nových klientů, kteří prostřednictvím agentury inzerují v Google Adwords. Každé čtvrtletí tak můžeme sledovat, jak si stojíme v porovnání s ostatními agenturami. A jak se ukázalo, za druhý kvartál 2017 si vítězství opět můžeme připsat my.

Výhra v soutěži nám otevřela dveře na nadcházející Web Summit 2017 v Lisabonu, kterého se účastní největší marketingové špičky. Budeme tak přímo u zdroje informací o nejnovějších trendech v marketingu, o které se s vámi rádi podělíme ať už v rámci společně realizovaných kampaní nebo třeba na některém z našich nadcházejících Inspirativních setkání.

 

Spolupráce s námi se vyplatí

S Googlem jsme zkrátka jedna ruka. Díky této spolupráci se pravidelně účastníme školení a konferencí v tuzemsku i v zahraničí. A navíc máme přístup k nejrůznějším hloubkovým analýzám, které nám umožňují sledovat, jak se vyvíjí chování zákazníků a jak lze tento potenciál využívat. A výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Například naše výzkumy Brand Lift nedávno ukázaly, že námi realizované videokampaně sklízí ve srovnání s konkurencí velký úspěch. A to i globálně. 

Chcete nás jako parťáka pro online marketing? Naši Account Manageři s vámi rádi proberou možnosti spolupráce.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019