Blog

22. 9. 2017 Zpět

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

Patříme mezi nejúspěšnější partnery Googlu 2017

V září se k nám dostala skvělá zpráva. Navázali jsme na dvouletou tradici a opět jsme vyhráli soutěž, která vyhodnocuje nejúspěšnější partnerské agentury Googlu v ČR.

Díky růstu naší agentury se nám podařilo navázat na výhru v soutěži Game On 2016 a Ready To Rock 2015. V soutěži Game On se každý kvartál hodnotí objem nových klientů, kteří prostřednictvím agentury inzerují v Google Adwords. Každé čtvrtletí tak můžeme sledovat, jak si stojíme v porovnání s ostatními agenturami. A jak se ukázalo, za druhý kvartál 2017 si vítězství opět můžeme připsat my.

Výhra v soutěži nám otevřela dveře na nadcházející Web Summit 2017 v Lisabonu, kterého se účastní největší marketingové špičky. Budeme tak přímo u zdroje informací o nejnovějších trendech v marketingu, o které se s vámi rádi podělíme ať už v rámci společně realizovaných kampaní nebo třeba na některém z našich nadcházejících Inspirativních setkání.

 

Spolupráce s námi se vyplatí

S Googlem jsme zkrátka jedna ruka. Díky této spolupráci se pravidelně účastníme školení a konferencí v tuzemsku i v zahraničí. A navíc máme přístup k nejrůznějším hloubkovým analýzám, které nám umožňují sledovat, jak se vyvíjí chování zákazníků a jak lze tento potenciál využívat. A výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Například naše výzkumy Brand Lift nedávno ukázaly, že námi realizované videokampaně sklízí ve srovnání s konkurencí velký úspěch. A to i globálně. 

Chcete nás jako parťáka pro online marketing? Naši Account Manageři s vámi rádi proberou možnosti spolupráce.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

včera v 16:05

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019