Blog

Miroslav Král 12. 8. 2016 Zpět

Patříme mezi nejrychleji rostoucí partnery Googlu v ČR

Patříme mezi nejrychleji rostoucí partnery Googlu v ČR

Máme velkou radost, že jsme vyhráli soutěž Game On od Google Partners. Již druhým rokem se tak řadíme mezi nejrychleji rostoucí partnerské agentury Googlu v ČR a na Slovensku.

Podařilo se nám navázat na vítězství z loňského roku v soutěži Ready to Rock, kdy jsme získali první místo mezi agenturami Agency Accelerate Programu (AAP). I díky tomu jsme vstoupili v říjnu 2015 do elitní kategorie TOP 10 Google Partnerů. V rámci skupiny TOP Google Partnerů vykazujeme nejvyšší meziroční růst.

Game On

V soutěži Game On byl hodnocen objem investic nových klientů v Google Adwords za druhý kvartál roku 2016. Výhrou je třídenní zájezd na globální Google Partner Summit v centrále Googlu v Kalifornii, kterého se zúčastní nejúspěšnější Google Partneři z celého světa. Tam budeme mít možnost, stejně jako v loňském roce, se seznámit s budoucími trendy v digitálním marketingu, načerpat informace o novinkách, které chystá program Google Partners pro značky a inzerenty v roce 2017. Tyto informace využijeme pro vzdělávací konference, které pod názvem Inspirativní setkání pravidelně pořádáme pro svou klientelu a zároveň je promítneme do tvorby online strategií a digitálních kampaní.

Úzká spolupráce s Googlem nám zajišťuje nejen pravidelnou účast na zahraničních konferencích, ale také workshopy se zástupci Googlu nad přípravou online strategií pro klienty. Máme rovněž přístup k hloubkovým analýzám Google pro různá odvětví a přehled o tom, jak se v nich vyvíjí zákaznické nákupní chování, jaké digitální technologie zákazníci při rozhodování o nákupu využívají a také jak inzerenti tento potenciál využívají. Veškeré nové produkty Google máme k dispozici již v beta verzi, naši klienti tak mají přístupné vždy ty nejnovější technologie.

Patříme rovněž k největším partnerům Google v ČR v oblasti videoreklamy na YouTube. Pro své klienty, TV inzerenty, FMCG výrobce, maloobchodní řetězce, výrobce spotřebního zboží, finanční a vzdělávací instituce jsme realizovali již desítky rozsáhlých video kampaní a od začátku loňského roku aplikuje v řadě z nich unikátní výzkum dopadu video reklamy na chování spotřebitelů, tzv. Brand Lift od společnosti Google.

V současné době máme již více než 40 individuálních certifikací, což nás řadí mezi agentury s nejvyšším počtem certifikací na Google nástroje v ČR. Získali jsme letos označení Premier Google Partner a jsme certifikováni na 4 firemní specializace – Inzerce ve vyhledávací síti, Mobilní inzerce, Videoreklama a Inzerce v obsahové síti. Google nás označil za jednu ze 3 nejrychleji rostoucích partnerských agentur v CEE v roce 2015.

Zatím nemáte stálého partnera pro online marketing? Chcete mít přístup nejnovějším technologiím přímo od Googlu? V MarketUP známe všechny nejnovější trendy. Kontaktujte některého z našich Account Managerů a sjednejte si schůzku

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017

Jak zvládnout hejty na Facebooku s ještě větší elegancí?

Hejt nebo negativní komentář na Facebooku dá správcům stránky kolikrát pěkně zabrat. Vyzkoušejte naše tipy, jak na ně reagovat s eleganc…

5. 4. 2017