Blog

Matouš Ledvina 25. 7. 2016 Zpět

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Hudební televize Óčko umožnila programatický nákup reklamy ve svém hybridním vysílání. MarketUP byl mezi prvními, kteří tento unikátní typ reklamní kampaně otestovali!

Zatímco v internetovém prostředí není programatický nákup reklamy ničím neobvyklým, pro hybridní platformu televizního vysílání ho můžeme využít úplně poprvé. Televize Óčko začala poskytovat inzerentům programatický nákup reklamy v rámci reklamní sítě R2B2.

Abychom novou možnost otestovali hned v začátcích, v úzké spolupráci s Adformem jsme vytvořili pilotní kampaň, která se stala součástí komunikačního mixu multikanálové kampaně pro značku Adidas.  Za dobu tří týdnů se nám podařilo dosáhnout 100 tisíc impresí při oslovení 50 tisíc zařízení. Výhodou bannerů na televizních obrazovkách je absence takzvané "bannerové slepoty", kdy někteří uživatelé internetu bannery nevnímají.

Reklamní banner Adidas

Kampaň na HbbTV využívala bannery o velikostech 750x100 px. 

Pro klienty se stal díky programatickému nákupu přístup na televizní obrazovku mnohem dostupnější, protože pro nákup mohou využít online prostředí a klasické online formáty. Už teď se dá předpokládat, že programatický nákup reklamy výrazně ovlivní budoucnost HbbTV i televizí nejen v ČR, ale i ve světě.

Pokud vás programatický nákup reklamy v TV zaujal, informujte se o vašich možnostech u svého Project Managera.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019