Blog

Matouš Ledvina 25. 7. 2016 Zpět

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Otestovali jsme: Programatický nákup reklamy v hybridním TV vysílání

Hudební televize Óčko umožnila programatický nákup reklamy ve svém hybridním vysílání. MarketUP byl mezi prvními, kteří tento unikátní typ reklamní kampaně otestovali!

Zatímco v internetovém prostředí není programatický nákup reklamy ničím neobvyklým, pro hybridní platformu televizního vysílání ho můžeme využít úplně poprvé. Televize Óčko začala poskytovat inzerentům programatický nákup reklamy v rámci reklamní sítě R2B2.

Abychom novou možnost otestovali hned v začátcích, v úzké spolupráci s Adformem jsme vytvořili pilotní kampaň, která se stala součástí komunikačního mixu multikanálové kampaně pro značku Adidas.  Za dobu tří týdnů se nám podařilo dosáhnout 100 tisíc impresí při oslovení 50 tisíc zařízení. Výhodou bannerů na televizních obrazovkách je absence takzvané "bannerové slepoty", kdy někteří uživatelé internetu bannery nevnímají.

Reklamní banner Adidas

Kampaň na HbbTV využívala bannery o velikostech 750x100 px. 

Pro klienty se stal díky programatickému nákupu přístup na televizní obrazovku mnohem dostupnější, protože pro nákup mohou využít online prostředí a klasické online formáty. Už teď se dá předpokládat, že programatický nákup reklamy výrazně ovlivní budoucnost HbbTV i televizí nejen v ČR, ale i ve světě.

Pokud vás programatický nákup reklamy v TV zaujal, informujte se o vašich možnostech u svého Project Managera.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci animov...

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné události s...

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newsletteru.

28. 11. 2016