Blog

Barbora Votavová 21. 1. 2013 Zpět

Ohlédnutí za New Media Inspiration 2013

Ohlédnutí za New Media Inspiration 2013

Na 45 řečníků z oblasti nových médií a online marketingu, 3 sály plné bedlivě naslouchajících účastníků a řada inspirativních přednášek. Tak vypadal druhý ročník očekávané konference New Media Inspiration 2013, která se stejně jako minulý rok konala na akademické půdě v hlavní budově Filozofické fakulty UK.

Hlavním tématem New Media Inspiration 2013 byla data, ale řeč byla i o sociálních sítích a nových médiích. V odpoledním bloku se účastníci konference seznámili také s pracemi absolventů Studia nových médií na FF UK nebo si připomněli úspěšné projekty, které se umístily v internetové anketě Křišťálová lupa. Akci moderovali Ján Simkanič ze společnosti Internet Info, novinář Petr Koubský a šéf Studia nových médií Josef Šlerka, který svým Keynote odstartoval druhý ročník konference. 

A které přednášky nás zaujaly nejvíce?

Tomáš Búřil z mediální agentury AdExpres se podělil o tipy Jak zvýšit efektivitu online kampaní o desítky procent. Hovořil o retargetingu v RTB systémech a na konkrétních příkladech ukázal, jak lze díky správnému cílení zvýšit efektivitu kampaní. Hlavním sdělením jeho přednášky bylo optimalizovat, optimalizovat a zase optimalizovat.

Idea maker Marek Prchal se s prezentací Prvních deset věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku postaral o nejzábavnější přednášku, které jsme se na NMI 2013 zúčastnili. Prozradil osobní tipy, jak zvládnout krizovou komunikaci na sociální síti a posluchačům ukázal, jak si poradit s negativními komentáři a věčnými rejpaly. Jeho prezentaci si můžete prohlédnout na SlideShare.

Peter Podolinský ze společnosti Brandclinic připravil prezentaci na téma Brands Go Social. Kromě hlavní myšlenky, že je marketing především o poznávání zákazníků, hovořil také o přesahu online a offline světa, o tom, jak je těžké si získat ale i udržet pozornost uživatelů internetu, nebát se experimentovat a o tom, že i velká korporace může mít na sociálních sítích lidský přístup. Rovněž upozornil na nastupující retargetingový nástroj Facebook Exchange. I jeho prezentace je dostupná na SlideShare.

Eliška Vyhnánková z Newton Media ukázala na příkladu předvánoční komunikace obchodu Alza, proč by firmy neměly na Facebooku znemožnit uživatelům přispívat na jejich zeď, a to i přes kritické námitky. Alza před Vánoci nestíhala dopravit zákazníkům dárky včas, a tak se nespokojení klienti ozvali. V důsledku vypnutí zdi na Facebooku šířili své negativní zkušenosti napříč internetem a stěžovali si na svých osobních profilech, kde Alza nemohla problémy dále řešit.

Pokud byste rádi shlédli záznamy přednášek z hlavní auly, sledujte oficiální web nebo facebookovou stránku NMI 2013, kde by se snad již brzy měly objevit.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017