Blog

Barbora Votavová 21. 1. 2013 Zpět

Ohlédnutí za New Media Inspiration 2013

Ohlédnutí za New Media Inspiration 2013

Na 45 řečníků z oblasti nových médií a online marketingu, 3 sály plné bedlivě naslouchajících účastníků a řada inspirativních přednášek. Tak vypadal druhý ročník očekávané konference New Media Inspiration 2013, která se stejně jako minulý rok konala na akademické půdě v hlavní budově Filozofické fakulty UK.

Hlavním tématem New Media Inspiration 2013 byla data, ale řeč byla i o sociálních sítích a nových médiích. V odpoledním bloku se účastníci konference seznámili také s pracemi absolventů Studia nových médií na FF UK nebo si připomněli úspěšné projekty, které se umístily v internetové anketě Křišťálová lupa. Akci moderovali Ján Simkanič ze společnosti Internet Info, novinář Petr Koubský a šéf Studia nových médií Josef Šlerka, který svým Keynote odstartoval druhý ročník konference. 

A které přednášky nás zaujaly nejvíce?

Tomáš Búřil z mediální agentury AdExpres se podělil o tipy Jak zvýšit efektivitu online kampaní o desítky procent. Hovořil o retargetingu v RTB systémech a na konkrétních příkladech ukázal, jak lze díky správnému cílení zvýšit efektivitu kampaní. Hlavním sdělením jeho přednášky bylo optimalizovat, optimalizovat a zase optimalizovat.

Idea maker Marek Prchal se s prezentací Prvních deset věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku postaral o nejzábavnější přednášku, které jsme se na NMI 2013 zúčastnili. Prozradil osobní tipy, jak zvládnout krizovou komunikaci na sociální síti a posluchačům ukázal, jak si poradit s negativními komentáři a věčnými rejpaly. Jeho prezentaci si můžete prohlédnout na SlideShare.

Peter Podolinský ze společnosti Brandclinic připravil prezentaci na téma Brands Go Social. Kromě hlavní myšlenky, že je marketing především o poznávání zákazníků, hovořil také o přesahu online a offline světa, o tom, jak je těžké si získat ale i udržet pozornost uživatelů internetu, nebát se experimentovat a o tom, že i velká korporace může mít na sociálních sítích lidský přístup. Rovněž upozornil na nastupující retargetingový nástroj Facebook Exchange. I jeho prezentace je dostupná na SlideShare.

Eliška Vyhnánková z Newton Media ukázala na příkladu předvánoční komunikace obchodu Alza, proč by firmy neměly na Facebooku znemožnit uživatelům přispívat na jejich zeď, a to i přes kritické námitky. Alza před Vánoci nestíhala dopravit zákazníkům dárky včas, a tak se nespokojení klienti ozvali. V důsledku vypnutí zdi na Facebooku šířili své negativní zkušenosti napříč internetem a stěžovali si na svých osobních profilech, kde Alza nemohla problémy dále řešit.

Pokud byste rádi shlédli záznamy přednášek z hlavní auly, sledujte oficiální web nebo facebookovou stránku NMI 2013, kde by se snad již brzy měly objevit.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019