Blog

Barbora Votavová 21. 1. 2013 Zpět

Ohlédnutí za New Media Inspiration 2013

Ohlédnutí za New Media Inspiration 2013

Na 45 řečníků z oblasti nových médií a online marketingu, 3 sály plné bedlivě naslouchajících účastníků a řada inspirativních přednášek. Tak vypadal druhý ročník očekávané konference New Media Inspiration 2013, která se stejně jako minulý rok konala na akademické půdě v hlavní budově Filozofické fakulty UK.

Hlavním tématem New Media Inspiration 2013 byla data, ale řeč byla i o sociálních sítích a nových médiích. V odpoledním bloku se účastníci konference seznámili také s pracemi absolventů Studia nových médií na FF UK nebo si připomněli úspěšné projekty, které se umístily v internetové anketě Křišťálová lupa. Akci moderovali Ján Simkanič ze společnosti Internet Info, novinář Petr Koubský a šéf Studia nových médií Josef Šlerka, který svým Keynote odstartoval druhý ročník konference. 

A které přednášky nás zaujaly nejvíce?

Tomáš Búřil z mediální agentury AdExpres se podělil o tipy Jak zvýšit efektivitu online kampaní o desítky procent. Hovořil o retargetingu v RTB systémech a na konkrétních příkladech ukázal, jak lze díky správnému cílení zvýšit efektivitu kampaní. Hlavním sdělením jeho přednášky bylo optimalizovat, optimalizovat a zase optimalizovat.

Idea maker Marek Prchal se s prezentací Prvních deset věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku postaral o nejzábavnější přednášku, které jsme se na NMI 2013 zúčastnili. Prozradil osobní tipy, jak zvládnout krizovou komunikaci na sociální síti a posluchačům ukázal, jak si poradit s negativními komentáři a věčnými rejpaly. Jeho prezentaci si můžete prohlédnout na SlideShare.

Peter Podolinský ze společnosti Brandclinic připravil prezentaci na téma Brands Go Social. Kromě hlavní myšlenky, že je marketing především o poznávání zákazníků, hovořil také o přesahu online a offline světa, o tom, jak je těžké si získat ale i udržet pozornost uživatelů internetu, nebát se experimentovat a o tom, že i velká korporace může mít na sociálních sítích lidský přístup. Rovněž upozornil na nastupující retargetingový nástroj Facebook Exchange. I jeho prezentace je dostupná na SlideShare.

Eliška Vyhnánková z Newton Media ukázala na příkladu předvánoční komunikace obchodu Alza, proč by firmy neměly na Facebooku znemožnit uživatelům přispívat na jejich zeď, a to i přes kritické námitky. Alza před Vánoci nestíhala dopravit zákazníkům dárky včas, a tak se nespokojení klienti ozvali. V důsledku vypnutí zdi na Facebooku šířili své negativní zkušenosti napříč internetem a stěžovali si na svých osobních profilech, kde Alza nemohla problémy dále řešit.

Pokud byste rádi shlédli záznamy přednášek z hlavní auly, sledujte oficiální web nebo facebookovou stránku NMI 2013, kde by se snad již brzy měly objevit.

 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017

4 taktiky, které pomohou prodat vaše produkty či služby

Konečně jste provedli potenciální zákazníky trychtýřem a můžete začít prodávat. Ve třetí fázi máte dva hlavní úkoly (a několik ved…

5. 7. 2017