Blog

Aleš Vávra 8. 10. 2013 Zpět

Ohlédnutí za konferencí BabelCamp

Ohlédnutí za konferencí BabelCamp

Poslední srpnový den letošního roku se uskutečnila jedinečná konference o sociálních sítích nazvaná BabelCamp. Jedná se o vůbec první Social Media BarCamp v Česku. Akce proběhla v brněnské Flédě pod taktovkou Adama Zbiejczuka (ex Ataxo).

Na 3 velkých pódiích jste si mohli vyslechnout více než 30 přednášek odborníků na sociální média z celé střední Evropy. BarCampu se zúčastnilo okolo 300 návštěvníků. Po celý den se usilovně tweetovalo, fotilo na Instagram a natáčela se krátká videa na Vine. Checknout se dalo skoro na každém rohu Flédy. Koncentrace chytrých telefonů na metr čtvereční nebyla nikdy větší!

BabelCamp hodnotím jako velmi zdařilou akci i přes to, že se nebylo možné dostat do menších stages a sem tam nezafungoval mikrofon nebo selhala jiná technická záležitost. Přednášky účinkujících nebyly nijak revoluční, přesto bylo úžasné se setkat s lidmi, kteří sdílí stejnou vášeň pro sociální sítě. A to nejen z Česka, ale z celé střední Evropy. Akce byla navíc zcela zdarma!

Je velmi těžké zvolit nejlepší přednášku či největší propadák. Každá přednáška měla něco do sebe. Docela zajímavé a nezvyklé však bylo vidět známé české prezentátory, jak svou přednášku vedou v anglickém jazyce. Nejzajímavější a nejpřínosnější bylo setkání s lidmi z oboru na baru nebo u zeleninového cateringu s párkovou mrkví v ruce zcela neformálně a nezávazně. Jako u každého BarCampu, i zde platilo zlaté pravilo – nejvíce se toho člověk dozvěděl a naučil na afterpaty. Příští rok se na BabelCamp do Brna těším zase!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017