Blog

Aleš Vávra 8. 10. 2013 Zpět

Ohlédnutí za konferencí BabelCamp

Ohlédnutí za konferencí BabelCamp

Poslední srpnový den letošního roku se uskutečnila jedinečná konference o sociálních sítích nazvaná BabelCamp. Jedná se o vůbec první Social Media BarCamp v Česku. Akce proběhla v brněnské Flédě pod taktovkou Adama Zbiejczuka (ex Ataxo).

Na 3 velkých pódiích jste si mohli vyslechnout více než 30 přednášek odborníků na sociální média z celé střední Evropy. BarCampu se zúčastnilo okolo 300 návštěvníků. Po celý den se usilovně tweetovalo, fotilo na Instagram a natáčela se krátká videa na Vine. Checknout se dalo skoro na každém rohu Flédy. Koncentrace chytrých telefonů na metr čtvereční nebyla nikdy větší!

BabelCamp hodnotím jako velmi zdařilou akci i přes to, že se nebylo možné dostat do menších stages a sem tam nezafungoval mikrofon nebo selhala jiná technická záležitost. Přednášky účinkujících nebyly nijak revoluční, přesto bylo úžasné se setkat s lidmi, kteří sdílí stejnou vášeň pro sociální sítě. A to nejen z Česka, ale z celé střední Evropy. Akce byla navíc zcela zdarma!

Je velmi těžké zvolit nejlepší přednášku či největší propadák. Každá přednáška měla něco do sebe. Docela zajímavé a nezvyklé však bylo vidět známé české prezentátory, jak svou přednášku vedou v anglickém jazyce. Nejzajímavější a nejpřínosnější bylo setkání s lidmi z oboru na baru nebo u zeleninového cateringu s párkovou mrkví v ruce zcela neformálně a nezávazně. Jako u každého BarCampu, i zde platilo zlaté pravilo – nejvíce se toho člověk dozvěděl a naučil na afterpaty. Příští rok se na BabelCamp do Brna těším zase!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017