Blog

Aleš Vávra 8. 10. 2013 Zpět

Ohlédnutí za konferencí BabelCamp

Ohlédnutí za konferencí BabelCamp

Poslední srpnový den letošního roku se uskutečnila jedinečná konference o sociálních sítích nazvaná BabelCamp. Jedná se o vůbec první Social Media BarCamp v Česku. Akce proběhla v brněnské Flédě pod taktovkou Adama Zbiejczuka (ex Ataxo).

Na 3 velkých pódiích jste si mohli vyslechnout více než 30 přednášek odborníků na sociální média z celé střední Evropy. BarCampu se zúčastnilo okolo 300 návštěvníků. Po celý den se usilovně tweetovalo, fotilo na Instagram a natáčela se krátká videa na Vine. Checknout se dalo skoro na každém rohu Flédy. Koncentrace chytrých telefonů na metr čtvereční nebyla nikdy větší!

BabelCamp hodnotím jako velmi zdařilou akci i přes to, že se nebylo možné dostat do menších stages a sem tam nezafungoval mikrofon nebo selhala jiná technická záležitost. Přednášky účinkujících nebyly nijak revoluční, přesto bylo úžasné se setkat s lidmi, kteří sdílí stejnou vášeň pro sociální sítě. A to nejen z Česka, ale z celé střední Evropy. Akce byla navíc zcela zdarma!

Je velmi těžké zvolit nejlepší přednášku či největší propadák. Každá přednáška měla něco do sebe. Docela zajímavé a nezvyklé však bylo vidět známé české prezentátory, jak svou přednášku vedou v anglickém jazyce. Nejzajímavější a nejpřínosnější bylo setkání s lidmi z oboru na baru nebo u zeleninového cateringu s párkovou mrkví v ruce zcela neformálně a nezávazně. Jako u každého BarCampu, i zde platilo zlaté pravilo – nejvíce se toho člověk dozvěděl a naučil na afterpaty. Příští rok se na BabelCamp do Brna těším zase!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

včera v 16:05

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019