Blog

MarketUP 29. 11. 2015 Zpět

Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

Jak se nám líbilo na Marketing Festivalu 2015 a co nás nejvíce zaujalo? Přinášíme vám krátké shrnutí letošního #mktfestu.

Martin Peška s plyšákem od MOZu

První členové týmu MarketUP dorazili na Marketing Festival už ve čtvrtek, kdy probíhaly dopolední i odpolední workshopy. Kromě spousty zajímavých poznatků, které si odnesli, mohli soutěžit o zajímavé ceny. Project Manager a Content Strategist Martin Peška například vyhrál za správně zodpovězenou soutěžní otázku plyšáka od MOZu, který se hned po příjezdu domů stal nejlepším kamarádem jeho malé dcery :-)

Přednášky na Marketing Festivalu

Hlavní program festivalu, který byl zahájen v pátek, probíhal v krásném prostředí Janáčkovy opery v Brně. Odborné přednášky skvělých světových marketérů stály za to a z každé si mohl člověk něco odnést.

Přednáška na Marketing Festivalu 2015

„Tři dny nabité teoretickými i praktickými informacemi,“ tak ohodnotil Marketing Festival Project Manager Dušan Smoljak, který se ho letos zúčastnil poprvé. Dušana nejvíce zaujal Oli Garner se svou brilantní prezentací o landinpage. Neméně poučná pro něj byla i přednáška Larryho Kima, který vtipnou formou představil budoucnost PPC, nebo prezentace Phila Nottinghama o videomarketingu.

Přednášky na Marketing Festivalu

Pohled na pódium z hlediště Jakáčkovy opery v Brně.

Pití na Marketing Festivalu

O účastníky Marketing Festivalu bylo skvěle postaráno po všech stránkách.

Restaurace v Brně

Po bohatém programu a dnech plných vzdělávání si tým MarketUP užil Brno i jinak. V pátek večer například vyrazil do restaurace Sunset, kde si kromě skvělého jídla vychutnal také výhled na hrad Špilberk a na celou moravskou metropoli.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter I ČERVENEC

V červenci jsme oslavili skvělou novinu. Postoupili jsme do finálního kola EMEA prestižní soutěže Google Premier Awards. O tohle a o spoustu d…

31. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

Marketing & Media píše o Inspirativním setkání

Svůj prostor si získal náš článek v časopise Marketing&Media. Tentokrát se psalo o dalším z našich Inspirativních setkání. Podívejte se…

13. 7. 2017