Blog

MarketUP 29. 11. 2015 Zpět

Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

Jak se nám líbilo na Marketing Festivalu 2015 a co nás nejvíce zaujalo? Přinášíme vám krátké shrnutí letošního #mktfestu.

Martin Peška s plyšákem od MOZu

První členové týmu MarketUP dorazili na Marketing Festival už ve čtvrtek, kdy probíhaly dopolední i odpolední workshopy. Kromě spousty zajímavých poznatků, které si odnesli, mohli soutěžit o zajímavé ceny. Project Manager a Content Strategist Martin Peška například vyhrál za správně zodpovězenou soutěžní otázku plyšáka od MOZu, který se hned po příjezdu domů stal nejlepším kamarádem jeho malé dcery :-)

Přednášky na Marketing Festivalu

Hlavní program festivalu, který byl zahájen v pátek, probíhal v krásném prostředí Janáčkovy opery v Brně. Odborné přednášky skvělých světových marketérů stály za to a z každé si mohl člověk něco odnést.

Přednáška na Marketing Festivalu 2015

„Tři dny nabité teoretickými i praktickými informacemi,“ tak ohodnotil Marketing Festival Project Manager Dušan Smoljak, který se ho letos zúčastnil poprvé. Dušana nejvíce zaujal Oli Garner se svou brilantní prezentací o landinpage. Neméně poučná pro něj byla i přednáška Larryho Kima, který vtipnou formou představil budoucnost PPC, nebo prezentace Phila Nottinghama o videomarketingu.

Přednášky na Marketing Festivalu

Pohled na pódium z hlediště Jakáčkovy opery v Brně.

Pití na Marketing Festivalu

O účastníky Marketing Festivalu bylo skvěle postaráno po všech stránkách.

Restaurace v Brně

Po bohatém programu a dnech plných vzdělávání si tým MarketUP užil Brno i jinak. V pátek večer například vyrazil do restaurace Sunset, kde si kromě skvělého jídla vychutnal také výhled na hrad Špilberk a na celou moravskou metropoli.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017

MarketUP Academy očima absolventa

MarketUP Academy. Nový studijní program, kterým se MarketUP rozhodnul vzdělávat nové talenty se zájmem o oblast online marketingu. To byla př…

16. 6. 2017

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Rodinka MarketUPu se dále rozrůstá a tentokrát se chceme pochlubit dalšími třemi přírůstky v obchodním, realizačním i kreativním týmu. …

9. 6. 2017