Blog

MarketUP 29. 11. 2015 Zpět

Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

Obrazem: Jaký byl Marketing Festival 2015?

Jak se nám líbilo na Marketing Festivalu 2015 a co nás nejvíce zaujalo? Přinášíme vám krátké shrnutí letošního #mktfestu.

Martin Peška s plyšákem od MOZu

První členové týmu MarketUP dorazili na Marketing Festival už ve čtvrtek, kdy probíhaly dopolední i odpolední workshopy. Kromě spousty zajímavých poznatků, které si odnesli, mohli soutěžit o zajímavé ceny. Project Manager a Content Strategist Martin Peška například vyhrál za správně zodpovězenou soutěžní otázku plyšáka od MOZu, který se hned po příjezdu domů stal nejlepším kamarádem jeho malé dcery :-)

Přednášky na Marketing Festivalu

Hlavní program festivalu, který byl zahájen v pátek, probíhal v krásném prostředí Janáčkovy opery v Brně. Odborné přednášky skvělých světových marketérů stály za to a z každé si mohl člověk něco odnést.

Přednáška na Marketing Festivalu 2015

„Tři dny nabité teoretickými i praktickými informacemi,“ tak ohodnotil Marketing Festival Project Manager Dušan Smoljak, který se ho letos zúčastnil poprvé. Dušana nejvíce zaujal Oli Garner se svou brilantní prezentací o landinpage. Neméně poučná pro něj byla i přednáška Larryho Kima, který vtipnou formou představil budoucnost PPC, nebo prezentace Phila Nottinghama o videomarketingu.

Přednášky na Marketing Festivalu

Pohled na pódium z hlediště Jakáčkovy opery v Brně.

Pití na Marketing Festivalu

O účastníky Marketing Festivalu bylo skvěle postaráno po všech stránkách.

Restaurace v Brně

Po bohatém programu a dnech plných vzdělávání si tým MarketUP užil Brno i jinak. V pátek večer například vyrazil do restaurace Sunset, kde si kromě skvělého jídla vychutnal také výhled na hrad Špilberk a na celou moravskou metropoli.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017