Blog

MarketUP 25. 11. 2014 Zpět

O úspěšné kampani pro kliniku Esthé napsal Marketing Journal

Lékaři kliniky Esthé

Naše vystoupení na Marketing festivalu se těšilo u publika velkého ohlasu. Zaujalo také redaktorku Marketing Journalu Danielu Bednářovou, která o něm napsala v článku Případové studie na Marketing Festivalu – to nejlepší z nejlepšího.

„Na Facebooku jsou obrázky odhalených ňader tak trochu na černé listině. Když jsou ale prsa hlavním předmětem podnikání vašeho klienta, bez nich to asi moc jednoduše nepůjde,“ uvádí autorka v úvodu textu o naší kampani.

V článku, publikovaném na www.marketingjournal.cz dále popisuje, jaké strategie pomohly MarketUP přilákat velké množství zákazníků v okurkové sezóně plastické chirurgie. Zmiňuje placenou reklamu ve vyhledávačích, reklamu na Facebooku, ale také o různé PR aktivity. Nezapomíná ani na remarketing, který byl zásadní součástí kampaně.

Jsme rádi, že naše kampaň, která zasáhla přes 150 tisíc mužů a žen, utkvěla v povědomí novinářů jako jedna z nejlepších.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019