Blog

Jan Holeček 22. 9. 2015 Zpět

O MarketUP se začala zajímat média! Kde všude o nás napsali?

O MarketUP se začala zajímat média! Kde všude o nás napsali?

Společnost MarketUP se během své 5leté existence zařadila mezi přední online marketingové agentury v ČR. Podle společnosti Google v současnosti patří mezi její 3 nejrychleji rostoucí partnerské agentury ve střední a východní Evropě. Tyto úspěchy přirozeně vyvolávají pozornost hned několika známých médií.

Magazíny, jako jsou Marketing & Media, MediaGuru či Mediář nedávno zaznamenaly především vystoupení Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále na pražské konferenci Brand Management, vítězství naší agentury v tendru na digitální podzimní kampaň pro A3 Sport a realizaci online magazínu pro společnost BubbleStar CZ provozující značku Bubbleology. V souvislosti s MarketUP však bylo v médiích slyšet také o vystoupení našich odborníků na Vysoké škole ekonomie a managementu (VŠEM) či o content marketingu očima našeho zkušeného Project Managera a obsahového stratéga Martina Pešky.

Miroslav Král na Brand Managementu


Mediář
věnuje velký prostor vystoupení Miroslava Krále na konferenci Brand Management, která se v září konala ve Slovanském domě v Praze. Šéf MarketUP zde vedl panelovou diskuzi, ve které spolu s Petrem Houzarem z Googlu diskutovali s našimi klienty, marketingovým ředitelem České basketbalové federace (ČBF) Martinem Drábkem a produktovým manažerem společnosti Hilti Jakubem Chomátem, na téma Jak budovat značku v digitálním prostředí.

„Král z MarketUP upozornil na relativně čerstvý nástroj Googlu, výzkum Brand Lift, který pomáhá s vyhodnocením YouTube kampaní a v Česku je dostupný od začátku letošního roku," píše se v Mediáři. Magazín dále uvádí, že dobře zacílené online kampaně, které jsme pro ČBF realizovali, dokázaly podle Drábka přivést na basketbalové zápasy kolem 4 000 diváků. V neposlední řadě Mediář informuje i o tom, že Česko bylo pilotní zemí, v níž se Hilti rozhodla investovat do digitálního marketingu. Pro online kampaně byly využity YouTube, displejová reklama a optimalizace ve vyhledávačích, přičemž si Hilti jako dodavatele veškerých online marketingových služeb pro Českou republiku a Slovensko vybrala právě MarketUP.

MarketUP v Mediáři

Online magazín Mediář informuje o panelové diskuzi Miroslava Krále na konferenci Brand Management se zástupci Googlu, ČBF a Hilti.

Podzimní digitální kampaň pro A3 Sport


„MarketUP vyhrála tendr pro A3 Sport,“
zní titulek aktuality v magazínu Marketing & Media. Pro společnost A3 Sport, která patří mezi největší retailery v České republice, jsme navrhli komplexní mix online kanálů včetně sociálních sítí a programatického nákupu médií.

Mediář si všímá i toho, že MarketUP vítězstvím v tendru obhájil svou dosavadní práci, neboť se jedná již o naši 5. kampaň pro A3 Sport. Cílem této podzimní digitální kampaně, která bude probíhat až do konce října, je posílení prodeje vybrané obuvi Adidas a Reebok prostřednictvím e-shopu i nákupem v 65 kamenných prodejnách A3 Sport.

MarketUP v Marketing a Media

Zpráva v týdeníku Marketing & Media o naší podzimní digitální kampani na vybranou obuv Adidas a Reebok.

Online magazín MojeBubbleology


Realizace online magazínu MojeBubbleology.cz pro BubbleStar CZ kromě Mediáře zaregistrovaly i Marketingové noviny a magazín MediaGuru, jenž uvádí: „Obsahovou strategii pro online magazín navrhla agentura MarketUP. Vycházela přitom z letos nově nastavené komunikační strategie značky, jež klade důraz na britský původ, prémiovost, kvalitu a aktivní životní styl.“

Cílem magazínu je posílení povědomí o značce u cílové skupiny 18+, sbírání leadů, motivace pro registraci do věrnostního klubu, propagace akcí na pobočkách a využití čtenářského publika pro další komunikaci v rámci online marketingu.

MarketUP v MediaGuru

Magazín MediaGuru informuje o startu magazínu MojeBubbleology, jehož content navrhl MarketUP.  

Jak dělat online marketing?


Velký informační portál Tiscali.cz píše o vystoupení specialistů z MarketUP na VŠEM v rámci Měsíce online marketingu. Pro studenty jsme připravili celkem 4 semináře, na kterých se například mohli dozvědět, jak používat Google Analytics a Google Adwords či jak přilákat lidi na svůj web. Zároveň jim byly představeny aktuální reklamní nástroje online marketingu a mnoho dalšího.

MarketUP v Tiscali.cz

Tiscali.cz zaujaly přednášky specialistů z MarketUP na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze. 

Rozhovor s obsahovým stratégem


Aby toho nebylo málo, Project Manager a obsahový stratég MarketUP Martin Peška byl požádán o rozhovor pro e-magazín Starting Up, který spadá pod známý internetový portál iPodnikatel.cz. V něm se rozpovídal o tom, jak dělat content marketing, který je v současnosti jedním z nejskloňovanějších pojmů online marketingu.

Podle Martina je základem úspěšného content marketingu oslovování publika vhodně zvolenými kanály, jednotná komunikace se zákazníky, individuální přístup ke každému klientovi na základě detailní analýza dat a samozřejmě výběr kvalitní online agentury. Shrnutí tohoto rozhovoru najdete na našem blogu přímo zde.

MarketUP v e-magazínu

Rozhovor s naším Project Managerem a obsahovým stratégem Martinem Peškou si můžete přečíst v e-magazínu Starting Up.


Foto: Marketing & Media, mediaguru.cz, mediar.cz, tiscali.cz, Starting Up 

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016