Blog

Anet Podráská 20. 6. 2019 Zpět

Nový formát magazínu Gusto díky MarketUP

MarketUP rozšiřuje spolupráci s řetězcem BILLA o magazín Gusto

S obchodním řetězcem BILLA spolupracujeme již od roku 2017, kdy jsme pro BILLA začali spravovat sociální sítě a e-mail marketing. V roce 2018 jsme díky vyhranému tendru přidali k social media kompletní digitální komunikaci řetězce. Letos spolupráci rozšiřujeme o další pomyslný krůček a to o foodový magazín Gusto.

Magazín Gusto vychází čtyřikrát ročně už od roku 2012, pro členy BILLA Bonus clubu je zdarma. Gusto spadá do kategorie stále oblíbenějších magazínů o vaření vydávaných retailovými řetězci. Každé číslo nabízí milovníkům jídla a pití sezónní recepty, informace o lokálních produktech nebo představení novinek, které je možné v BILLA zakoupit. 

Zadání klienta bylo jasné - lokalizovat obsah magazínu Gusto tak, aby reflektoval zapojení českých tradic a specifik českých regionů. Vzhledem k tomu, že se pohybujeme převážně jen v online prostředí, tendr na offline magazín pro nás byl zajímavou výzvou.

Magazín Gusto v novém kabátu

Výběrové řízení trvalo měsíc a za MarketUP se na něm podílel pětičlenný tým, který vedl Art Director Tomáš Cintavý. A protože “onlajn” k nám prostě patří, nemohli jsme si pomoc a přemýšleli jsme, jak sjednotit online a offline komunikaci napříč platformami. 

Navrhli jsme formát, který magazínu dodal další rozměr. Magazín Gusto jsme ve finále pozdvihli nejen po vizuální stránce koncepce layoutu ale navrhli jsme i nový přístup k focení produktů, kde je vkusně zakomponovaný product placement. Třešničkou na dortu je pak návrh, díky kterému se povedlo magazín udělat i částečně interaktivní. 

MarketUP připravuje podzimní číslo magazínu Gusto

Jsme moc rádi, že náš návrh konceptu magazínu se stal tím vítězným a my máme možnost spolupráci posunout zase o kus dál. Aktuálně pracujeme na podzimním čísle magazínu Gusto, kde budou výše zmíněné novinky zahrnuty. “Všechny agentury v tendru prezentovaly dobré nápady a kvalitní týmy, ale u MarketUP  jsme viděli nejpropracovanější návrh, jak přistoupit k časopisu tak, abychom mohli dřív nebo později plánovat a vytvářet kvalitní obsah pro několik kanálů najednou a jako celek to dávalo smysl,” uvedla Gita Jílková z BILLA / REWE. 

Pokud i vy máte zájem o spolupráci, ozvěte se a u kávy si popovídáme o tom, co pro vás můžeme udělat. A pokud s námi chcete pracovat na projektech pro tyto a další významné značky, napište naší HR a happiness manažerce Sáře a zeptejte se jí na aktuální volné pozice.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Kdo jsou klienti MarketUP? Magazín Gusto, Zásilkovna nebo UNI HOBBY

Červen přinesl kromě teplého počasí i řadu nabídek do výběrových řízení známých i menších značek. Některé tendry se nám vyhrát …

16. 7. 2019

S Člověkem v tísni úspěšně pomáháme již druhým rokem

Agentura MarketUP kromě celé řady komerčních klientů věnuje svou pozornost i dobročinné oblasti a s organizací Člověk v tísni spolupracuj…

16. 7. 2019

Benlian Food uvádí na trh 4 produktové řady pro celiaky. Komunikaci zajišťuje MarketUP

Praha, 11. července 2019 – Na český a slovenský trh vstupuje srbská značka Benlian Food s novými výrobky pro celiaky. Cílem společnosti je…

11. 7. 2019

4 věci, na které nesmí kampaňový specialista nikdy zapomenout

Opakování je matka moudrosti, a proto by si i zkušený kampaňový specialista měl čas od času zopakovat základy. Naše specialistka Monika Pav…

8. 7. 2019

Lina je jiná: Spolupráce se Seznamem přinesla zapojení interaktivní hry v kampani

S naším dlouholetým klientem, společností I.D.C. Praha, a.s., známým pod značkou Sedita, jsme spolupracovali na nové spotřebitelské soutě…

28. 6. 2019

Proč se prokliky nerovnají návštěvám? Možné scénáře a nejčastější důvody

Také se někdy nevěřícně ptáte, proč vám Facebook Business Manager ukazuje 1 000 prokliků a Google Analytics u té samé kampaně pouze 740? …

25. 6. 2019