Blog

Aleš Vávra 21. 2. 2014 Zpět

Nový Facebook retargeting je jednodušší. Zatím ale není pro všechny

Nový Facebook retargeting je jednodušší. Zatím ale není pro všechny

Facebook koncem letošního ledna spustil retargeting na vlastní platformě. Zpřístupnil tím tuto službu každému inzerentovi bez nutnosti využití třetí strany, jako tomu bylo doposud. Cílení je ale prozatím umožněno jen inzerentům s větší útratou za reklamu.

Tuto možnost byl měl mít jakýkoli inzerent během první poloviny letošního roku.

Retargeting na Facebooku funguje již od roku 2012 přes sít Facebook Exchange (FBX), kdy bylo nutné využít třetí strany, tedy některou z platforem RTB jako například AdRoll, Triggit nebo Turn. Pro menší inzerenty nebylo takové řešené zcela jednoduché a uživatelsky přívětivé. Krok Facebooku se tedy dal poměrně dlouho očekávat. 

Nyní můžete oslovovat uživatele Facebooku skrze nejrůznější demografická cílení či vlastní publika na základě emailových adres, ID uživatelů Facebooku, případně jejich telefonního čísla.

K používání nového retargetingu stačí využít Facebook Power Editor, umístit měřící pixel na všechny stránky webu, sbírat publika a pak už na ně jen cílit reklamou.

První náznaky zatím ukazují, že by nový retargeting mohl být levnější než využívání FBX sítě. Výsledky nové možnosti inzerce na Facebooku pomocí retargetingu budeme sledovat a jistě se k nim vrátíme podrobněji v nějakém dalším příspěvku na blogu MarketUP.

Zdroj: FB Newsroom, Jonloomer.com, Adroll.com

Foto: výřez z oficiální favicony Facebooku

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017

MarketUP Academy očima absolventa

MarketUP Academy. Nový studijní program, kterým se MarketUP rozhodnul vzdělávat nové talenty se zájmem o oblast online marketingu. To byla př…

16. 6. 2017

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Rodinka MarketUPu se dále rozrůstá a tentokrát se chceme pochlubit dalšími třemi přírůstky v obchodním, realizačním i kreativním týmu. …

9. 6. 2017