Blog

Aleš Vávra 21. 2. 2014 Zpět

Nový Facebook retargeting je jednodušší. Zatím ale není pro všechny

Nový Facebook retargeting je jednodušší. Zatím ale není pro všechny

Facebook koncem letošního ledna spustil retargeting na vlastní platformě. Zpřístupnil tím tuto službu každému inzerentovi bez nutnosti využití třetí strany, jako tomu bylo doposud. Cílení je ale prozatím umožněno jen inzerentům s větší útratou za reklamu.

Tuto možnost byl měl mít jakýkoli inzerent během první poloviny letošního roku.

Retargeting na Facebooku funguje již od roku 2012 přes sít Facebook Exchange (FBX), kdy bylo nutné využít třetí strany, tedy některou z platforem RTB jako například AdRoll, Triggit nebo Turn. Pro menší inzerenty nebylo takové řešené zcela jednoduché a uživatelsky přívětivé. Krok Facebooku se tedy dal poměrně dlouho očekávat. 

Nyní můžete oslovovat uživatele Facebooku skrze nejrůznější demografická cílení či vlastní publika na základě emailových adres, ID uživatelů Facebooku, případně jejich telefonního čísla.

K používání nového retargetingu stačí využít Facebook Power Editor, umístit měřící pixel na všechny stránky webu, sbírat publika a pak už na ně jen cílit reklamou.

První náznaky zatím ukazují, že by nový retargeting mohl být levnější než využívání FBX sítě. Výsledky nové možnosti inzerce na Facebooku pomocí retargetingu budeme sledovat a jistě se k nim vrátíme podrobněji v nějakém dalším příspěvku na blogu MarketUP.

Zdroj: FB Newsroom, Jonloomer.com, Adroll.com

Foto: výřez z oficiální favicony Facebooku

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017