Blog

Aleš Vávra 21. 2. 2014 Zpět

Nový Facebook retargeting je jednodušší. Zatím ale není pro všechny

Nový Facebook retargeting je jednodušší. Zatím ale není pro všechny

Facebook koncem letošního ledna spustil retargeting na vlastní platformě. Zpřístupnil tím tuto službu každému inzerentovi bez nutnosti využití třetí strany, jako tomu bylo doposud. Cílení je ale prozatím umožněno jen inzerentům s větší útratou za reklamu.

Tuto možnost byl měl mít jakýkoli inzerent během první poloviny letošního roku.

Retargeting na Facebooku funguje již od roku 2012 přes sít Facebook Exchange (FBX), kdy bylo nutné využít třetí strany, tedy některou z platforem RTB jako například AdRoll, Triggit nebo Turn. Pro menší inzerenty nebylo takové řešené zcela jednoduché a uživatelsky přívětivé. Krok Facebooku se tedy dal poměrně dlouho očekávat. 

Nyní můžete oslovovat uživatele Facebooku skrze nejrůznější demografická cílení či vlastní publika na základě emailových adres, ID uživatelů Facebooku, případně jejich telefonního čísla.

K používání nového retargetingu stačí využít Facebook Power Editor, umístit měřící pixel na všechny stránky webu, sbírat publika a pak už na ně jen cílit reklamou.

První náznaky zatím ukazují, že by nový retargeting mohl být levnější než využívání FBX sítě. Výsledky nové možnosti inzerce na Facebooku pomocí retargetingu budeme sledovat a jistě se k nim vrátíme podrobněji v nějakém dalším příspěvku na blogu MarketUP.

Zdroj: FB Newsroom, Jonloomer.com, Adroll.com

Foto: výřez z oficiální favicony Facebooku

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017

Jak zvládnout hejty na Facebooku s ještě větší elegancí?

Hejt nebo negativní komentář na Facebooku dá správcům stránky kolikrát pěkně zabrat. Vyzkoušejte naše tipy, jak na ně reagovat s eleganc…

5. 4. 2017