Blog

Aleš Vávra 21. 2. 2014 Zpět

Nový Facebook retargeting je jednodušší. Zatím ale není pro všechny

Nový Facebook retargeting je jednodušší. Zatím ale není pro všechny

Facebook koncem letošního ledna spustil retargeting na vlastní platformě. Zpřístupnil tím tuto službu každému inzerentovi bez nutnosti využití třetí strany, jako tomu bylo doposud. Cílení je ale prozatím umožněno jen inzerentům s větší útratou za reklamu.

Tuto možnost byl měl mít jakýkoli inzerent během první poloviny letošního roku.

Retargeting na Facebooku funguje již od roku 2012 přes sít Facebook Exchange (FBX), kdy bylo nutné využít třetí strany, tedy některou z platforem RTB jako například AdRoll, Triggit nebo Turn. Pro menší inzerenty nebylo takové řešené zcela jednoduché a uživatelsky přívětivé. Krok Facebooku se tedy dal poměrně dlouho očekávat. 

Nyní můžete oslovovat uživatele Facebooku skrze nejrůznější demografická cílení či vlastní publika na základě emailových adres, ID uživatelů Facebooku, případně jejich telefonního čísla.

K používání nového retargetingu stačí využít Facebook Power Editor, umístit měřící pixel na všechny stránky webu, sbírat publika a pak už na ně jen cílit reklamou.

První náznaky zatím ukazují, že by nový retargeting mohl být levnější než využívání FBX sítě. Výsledky nové možnosti inzerce na Facebooku pomocí retargetingu budeme sledovat a jistě se k nim vrátíme podrobněji v nějakém dalším příspěvku na blogu MarketUP.

Zdroj: FB Newsroom, Jonloomer.com, Adroll.com

Foto: výřez z oficiální favicony Facebooku

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019