Blog

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na našem blogu, ve kterém Miroslav Král shrnul poznatky z této významné události, a některé jeho pasáže uveřejnily. Jaké informace je zajímaly nejvíce?

Magazíny Marketing Sales Media a Marketing & Media se především zajímaly o to, jaké novinky Google pro další roky chystá a na jaké nové technologické zázraky se můžeme těšit.

Google Home, AI a machine learning v Marketing Sales Media

Magazín Marketing Sales Media dal prostor technologickým novinkám, jež byly na Google Partner Summitu představené a o kterých se ještě moc neví. Podle všeho se všichni fanoušci nových technologií, umělé inteligence (AI) a machine learning mají na co těšit. Patříte mezi ně? Jediným mínusem je, že si na to nejspíše ještě nějakou dobu počkáme. Snad to nebude trvat příliš dlouho. 

Dějiny marketingu se začínají přepisovat

Bez povšimnutí nezůstala naše návštěva na Google Partner Summitu ani v redakci Marketing & Media. Tento magazín zaujaly zejména předpokládané změny v digitálním marketingu v blízké budoucnosti dle Google.

Hlavní myšlenka, v jejímž duchu se nese celý článek, je nutnost přizpůsobit digitální obsah a styl marketingu smartphonům, jejichž prostřednictvím většina lidí dnes "vchází" do online světa. A netýká se to pouze běžné reklamy, ale především videí, která by měla v příštích letech ovládnout až 90 % internetového provozu.

S rostoucí poptávkou po online reklamě roste i zájem o profesionály se znalostí digitálního marketingu. To, že najít vhodného specialistu, není nic jednoduchého, ví i Miroslav Král. K tomuto tématu se vyjádřil v magazínu Marketing & Media v článku "O on-line markeťáky se firmy perou": 

Poptávka po zkušených specialistech je stále větší

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019