Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

Veronika Čapková 27. 1. 2017
Marketup
Marketup

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na našem blogu, ve kterém Miroslav Král shrnul poznatky z této významné události, a některé jeho pasáže uveřejnily. Jaké informace je zajímaly nejvíce?

Magazíny Marketing Sales Media a Marketing & Media se především zajímaly o to, jaké novinky Google pro další roky chystá a na jaké nové technologické zázraky se můžeme těšit.

Google Home, AI a machine learning v Marketing Sales Media

Magazín Marketing Sales Media dal prostor technologickým novinkám, jež byly na Google Partner Summitu představené a o kterých se ještě moc neví. Podle všeho se všichni fanoušci nových technologií, umělé inteligence (AI) a machine learning mají na co těšit. Patříte mezi ně? Jediným mínusem je, že si na to nejspíše ještě nějakou dobu počkáme. Snad to nebude trvat příliš dlouho. 

Marketup

Dějiny marketingu se začínají přepisovat

Bez povšimnutí nezůstala naše návštěva na Google Partner Summitu ani v redakci Marketing & Media. Tento magazín zaujaly zejména předpokládané změny v digitálním marketingu v blízké budoucnosti dle Google.

Marketup

Hlavní myšlenka, v jejímž duchu se nese celý článek, je nutnost přizpůsobit digitální obsah a styl marketingu smartphonům, jejichž prostřednictvím většina lidí dnes “vchází” do online světa. A netýká se to pouze běžné reklamy, ale především videí, která by měla v příštích letech ovládnout až 90 % internetového provozu.

S rostoucí poptávkou po online reklamě roste i zájem o profesionály se znalostí digitálního marketingu. To, že najít vhodného specialistu, není nic jednoduchého, ví i Miroslav Král. K tomuto tématu se vyjádřil v magazínu Marketing & Media v článku “O on-line markeťáky se firmy perou“: 

Marketup

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .