Blog

Martina Žilková 26. 1. 2018 Zpět

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Noví projekťáci Lukáš & Pepa: Dobrý tým je ten, se kterým trávíte čas i po desáté večer

Lukáš Cikánek a Pepa Plechatý jsou v MarketUPu asi čtvrt roku a i za tak krátkou dobu už stihli pořádně máknout na spoustě projektů. Jak se dostali do MarketUPu, co se jim tu líbí a proč jsou ochotni trávit s týmem čas i po desáté večer? Poznejte naše nové projekťáky, kteří možná budou v budoucnu dohlížet na realizaci vašich dalších digitálních kampaní.


Začněme od začátku. Kde jste se tady vlastně vzali?


Pepa: Mě oslovila Sára (naše HR manažerka, pozn.) na LinkedInu už někdy v  květnu minulého roku.  MarketUP na mě udělal dojem, ale měl jsem v tu dobu ještě práci ve Varšavě a necítil potřebu se vracet do ČR, jelikož mne práce v Polsku bavila. Pracoval jsem na oddělení pro Google partners agentury, kde bylo mým hlavním úkolem pomáhat agenturám v byznysovém rozvoji. Až někdy v létě loňského roku jsem začal přemýšlet, že bych se rád po třech letech vrátil do Čech, a tak jsem v říjnu nastoupil do MarketUP.

LukášJá jsem pracoval v Aholdu, kde jsem měl na starost digitální komunikaci. MarketUP mě oslovil zrovna v době, když jsem byl na odchodu. A i když jsem přislíbil své působení jinde, tak jsem místní kultuře a možnostem neodolal a nastoupil sem.


Baví vás vaše práce?


Lukáš: Posledních několik let jsem pracoval na klientské straně, což je trochu něco jiného, než práce pro agenturu. Člověk dělá digitál, ale i spoustu jiných činností, které s digitálem přímo nesouvisí. Pro mě je ale digitál hlavní, a proto jsem se rozhodl pro změnu a nakonec nastoupil do MarketUP. Tady mě mnohdy ten můj vysněný digitál budí i ze spaní :-)

Pepa: Musím říct, že to zatím naplňuje moje očekávání, se kterými jsem do agentury šel. Dříve jsem znal pouze Google nástroje, a tak mě zlákalo mít nadhled nad celou digitální strategií a ne pouze nad jednou částí celé téhle mozaiky.


Jak vaše práce vlastně vypadá?


Pepa: Mně se líbí, že žádný den není stejný. Ale fakt vůbec. Člověk sice může mít v kalendáři naplánované různé věci, ale většinou ten den stejně probíhá jinak. Musí se řešit termíny, priority a spousta dalších věcí. To třeba klienti málokdy vidí, ale za každou maličkostí, kterou chtějí, se skrývá spoustu práce v podobě administrativy, komunikace se specialisty, dohlížení na realizaci… Jsou to jednotlivé dílčí činnosti, které dohromady dávají ten velký celek. A v množství této práce se tak pochopitelně vždycky něco nestíhá a musí se to odkládat.

Lukáš: Třeba tenhle rozhovor.

Pepa: Tak (smích). Takže moje práce je dost rozmanitá. A to se mi na ní líbí.


Je nějaký klient, který vám zatím přirostl k srdci?


Pepa: Mám na starosti celkem široké spektrum klientů – od úklidových prostředků Leifheit, přes ryze dámskou značku Oriflame až po sopranistku Magdalenu Koženou. Ale pokud bych si měl vybrat jednoho klienta, tak v tuhle chvíli asi právě Magdalenu Koženou. Nemůžu sice říct, že by byla v mém TOP5 z playlistů na Spotify, ale je to tak trochu něco jiného. Našel jsem si k tomu vztah... a baví mě to.

Lukáš: Pro mě zatím asi nejzajímavější klient je Mark Distri, pro kterého děláme kompletní digitál, od výkonnostních po brandové kampaně. Pak třeba A3 Sport, protože kdo by nechtěl připravovat kampaně na Conversky, že? No a pak BILLA, kterou jsem získal hlavně proto, že s komunikací tohoto druhu retailu už mám zkušenosti.


Jak vypadaly vaše první dny v práci?


Pepa: Můj nástup do práce byl takový netradiční – první den jsem strávil rovnou na teambuildingu na Moravě. Takže jsem měl vlastně hned příležitost poznat lidi trochu víc osobně a zároveň ale taky udělat sám dobrý dojem. Říkal jsem si, že buď to klapne a bude to super, nebo se budu po víkendu balit zpátky do Polska. Naštěstí se to ale povedlo.

Lukáš: Dost podobné to bylo i se mnou. Já jsem zase vůbec poprvé přišel do styku s týmem během halloweenské party. Takže jsem každého poznal nejdřív v kostýmu. A další den to bylo docela vtipné, když jsem se každému chodil představovat a oni říkali: „Co blbneš, vždyť jsme se seznámili včera“. No, to sice jo… ale já bez těch masek nikoho nepoznal. :D Takže po druhém seznamovacím kolečku jsem si ještě obešel jednotlivá oddělení, abych se seznámil s tím, jak společně fungují. No a pak už to začalo – první velký projekt Mark Distri…

Pepa: Já původně nastoupil jako account do obchodního oddělení, ale během asi prvních čtrnácti dní jsme se s Mirkem a Tomášem dohodli, že mi líp sedne práce projekťáka. A tak začala práce na Magdaleně Kožené…


A co lidi v MarketUP?


Pepa: Já jsem si první obrázek o našem týmu udělal během prvních několika minut právě před oním teambuildingem. První člověk, kterého jsem potkal, totiž byl náš rozespalý grafik Márty ve výtahu, a ten mě nejdřív trochu vyděsil. A druhý člověk byla social media specialistka Domča v kuchyňce, která je vždycky všude slyšet. Ale bylo to super. Ten tým je pestrý, ale všichni si tu spolu skvěle rozumí a navzájem se doplňují. Třeba jako my s Lukášem, příští týden spolu začneme chodit do sauny.

Lukáš: Přesně tak, dobrý tým je prostě ten, se kterým chce člověk trávit čas i po desáté večer. :D


A kromě sauny – co děláte ve volném čase?


Lukáš: Já dlouho dělal různé bojové sporty, ale na to už jsem starej a rány mě bolí víc a víc... Takže se věnuju méně náročným věcem a nejvíc mě baví potápění a motorky. I proto bych chtěl jednou dělat pro nějakého klienta, jako je třeba Harley Davidson. Spolupracovat s touhle komunitou motorkářů by mě fakt bavilo, už vidím ty meetingy… :-)

Pepa: Já zas od dětství dělal fotbal. Dostal jsem se někam do třetí ligy, ale pak jsem musel tenhle koníček odsunout na druhou kolej. Rozhodl jsem se věnovat  škole a práci… Ale pořád si rád zakopu, jen je toho teď už mnohem míň. Takže kdybych si mohl já vybrat vysněného klienta, zvolil bych jako skalní fanoušek Spartu. Fandím jim už od šesti let navzdory všemu, co se teď v tom klubu děje.


Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

včera v 16:05

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019