Blog

Jana Plháková 11. 12. 2018 Zpět

Nové posily z letních prázdnin: Soňa, Nicola a Kristýna. Co všechno na sebe prozradily?

nováčci v marketup

Soňa Babánková, Nicola Vavírková a Kristýna Zbíralová. Trio, které se už od léta pohybuje v kancelářích MarketUP. Co všechno mají za sebou a co dělají, když se nikdo nekouká?


Ahoj, holky, na začátek si dáme něco jednoduššího. Jak dlouho jste v MarketUP a co u nás máte na starosti?

Soňa: Nastoupila jsem v červnu a rozšířila tým kampaňových specialistů. Starám se o nasazení, optimalizaci a vyhodnocení brandových nebo výkonových kampaní v systémech Google Ads, Seznam Sklik, Facebook Ads. Klikám pro klienty Modrá pyramida, Jablotron, Fanuc, Hamé a další.

Nicola: Jsem tu od začátku srpna, přidala jsem se do týmu projekťáků zatím jako jediná dámská posila. Řídím projekty značek Häagen–Dazs, Mlékárna Hlinsko, Hamé, Horalky, Bonavita, Koupelny Ptáček, Člověk v tísni, Ústav práva, Česká basketbalová federace… Tyjo, sama koukám, když to vidím takhle pohromadě. :D

Týna: Přišla jsem v půlce července po dovolené, takže skvěle připravená na novou práci a kolegy. Starám se mimo jiné o sociální sítě značek Häagen–Dazs, Vitana, Esthé a Mlékárna Hlinsko.

Soňa

Soňa

Odkud jste k nám přišly?


Soňa: Přišla jsem z českého šperkařství DEERS, kde jsem pracovala při studiu na pozici junior marketing managera. Práce to byla rozmanitá a kreativní, protože jsem se mohla zapojit do výroby šperků. Měla jsem na starosti e-shop, emailing a částečně správu sociálních sítí. Dostala jsem také příležitost podílet se na organizaci eventů pro novináře a influencery.

Nicola: Už při studiu na vysoké škole jsem chodila na brigádu do Bubbleology, kde jsem po roce práce na baru nastoupila na pozici regionálního managera. Na této pozici jsem měla na starost provozy v Praze a pracovala jsem na prodejních dovednostech barmanů. Byla to práce náročná, prakticky jsem celou pracovní dobu strávila v obchodních centrech a musela jsem být k dispozici skoro 24/7, ale díky tomu jsem se naučila pracovat s lidmi a zvládat stres. A taky nenávidět nákupáky. :D Po třech letech jsem měla možnost přesunout se na pozici marketing managera, kde jsem pracovala na zajímavých kampaních a eventech, starala jsem se o sociální sítě, natáčela videa a především pracovala s influencery, což mě moc baví.

Týna: Pracovala jsem jako asistentka marketingu v Protonovém centru v Praze. Byla to moje první práce na plný úvazek, takže velký milník v životě. Bavilo mě, že jsem měla široký rozsah činností, starala jsem se o chod kanceláře, faktury, zajišťovala akce, dělala rozhovory s pacienty po onkologické léčbě a spravovala sociální sítě. Ale ta poslední část mě právě chytla nejvíc. Proto jsem byla nadšená, když mě Sára jednoho dne pozvala na pohovor.

Nicola

Nicola

Co vám u nás nejvíc sedlo?


Soňa: Lidé, spousta skvělých lidí. Pak také zodpovědnost a možnost zkoušet novinky v oboru.

Nicola: Mladý a dynamický kolektiv, silné vedení, možnost pracovat se zajímavými značkami.

Soňa: To zní jak z náborovýho letáku. :D

Týna: Hlavně atmosféra ve firmě. To, že si všichni do jednoho tykáme, to, že když má někdo narozky, máme dort a šampáňo!


Teď bacha, jedna na tělo: Jaké je vaše guilty pleasure?


Soňa: Občas poslouchám vážnou hudbu, hlavně klavír, nebo naopak Eagles of Death Metal.

Nicola: Jídlo. Jakékoliv a kdykoliv. A hodně. :D

Týna: Spím v tlustých ponožkách a jednou za čas navštívím bulvární weby, abych byla v obraze. :D

Týna

Týna


A jedna neobvyklá otázka na závěr – jakou částí auta byste chtěly být a proč?


Soňa: Klíčky (nebo tlačítko na startování), protože bez nich to nepojede.

Nicol: Motor. Protože to je jedna z nejdůležitějších částí auta, která pohání stroj k pohybu. A tou bych chtěla vždycky být!

Týna: Je boží, když můžeš pořádně dupnout na plyn a nestarat se o řazení, jen si užíváš tu jízdu. A právě tenhle pocit bych lidem ráda dopřávala, takže automatická převodovka.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019