Blog

Martin Čáp 23. 10. 2013 Zpět

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Zboží.cz jako jeden z největších českých zbožových srovnávačů navazuje spolupráci s vendory a výrobci, díky které je nyní možné ve zboží filtrovat podle značek. Při hledání zboží stačí zadat název výrobce do fulltextového vyhledávání. Tím se zobrazí profil a přehled kategorií dané značky.

Cílem celého projektu je vylepšení produktové databáze díky nově získaným seznamům produktů, zisk kvalitnějších přístupů i zpětných odkazů a celkově vyšší monetizace služby Zboží.cz.

Zboží.cz chce uživatelům nabízet ty nejlepší produktové informace, porovnat nabídky a zprostředkovat jim snadno výhodnější nákup. 

Základním problémem je ovšem produktová databáze. Tu dokážeme vylepšovat nejen zlepšením administračních a párovacích nástrojů, ale také proaktivním přístupem k zisku dat a databází. „Jednou z novinek, která by nám s tímto měla pomoci, je právě projekt Značky“, říká Jan Samko, brand manažer serveru Zboží.cz.

Nokia na Zboží.cz

Novinka na Zboží.cz, Značky, má pro zadavatele produktů několik výhod. Jejich výrobky půjdou snadněji nalézt přes nový přehledný filtr a díky tomu poroste i přístup relevantních uživatelů (potencionálních zákazníků). Pomocí tohoto systému zobrazování navíc bude moci výrobce své produkty aktivněji propagovat. Ať už jde o klasickou reklamu nebo například umístění do svého newsletteru.

Uživatelům funkce Značky nabídnou zejména komfort v podobě ucelených informací a přístupu ke kategoriím produktů  značky, kterou cíleně hledají. Současným trendem je silná vazba zákazníků na oblíbený brand. Tento trend se nevyskytuje jen v oblasti IT, ale postihuje zejména spotřební elektroniku jako celek, ale i další segmenty. Od bílé elektroniky přes oblečení až po hračky (Lamaze, Lego atd.) „Pro všechny zákazníky je připravena jednoduchá domovská stránka, kde přehledně najdou řadu užitečných informací. Mohou listovat a vybírat z produktů své oblíbené značky a hlavně nakoupit nejvýhodněji“, dodává Samko.

Kromě moderovaného obsahu, do kterého Značky rozhodně patří, se uživatelé i zadavatelé mohou těšit na obsah generovaný. Do něj lze zařadit například žebříčky a statistiky (např. nejprodávanější, nejoblíbenější zboží apod.)

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018

Posily realizačního oddělení Lenka a Radek: O datové analytice, Googlu a vtipech na Slováky

Do realizačního oddělení nastoupily dvě nové tváře. Jací jsou, kde se tu vzali a jaké mají plány?

14. 3. 2018

10 tipů, jak zlepšit svůj osobní profil na Linkedinu

S největší pravděpodobností už na Linkedinu máte založený profil, stejně jako 500 milionů lidí na celé planetě a 1,3 milionů našich sp…

13. 3. 2018

Klienti jsou s našimi službami spokojení, prokázal nedávný průzkum.

Jak klienti hodnotí naše služby? I v tomto pololetí jsme obdrželi velmi pěkný výsledek v hodnocení Net Promoter Score.

26. 2. 2018

Instagram tip: Naučte se pořizovat zdařilejší fotky jídla

Pořizování atraktivních fotek s jídlem se pomalu stává součástí výbavy základních dovedností marketingové gramotnosti. Zejména, pokud …

23. 2. 2018