Blog

Martin Čáp 23. 10. 2013 Zpět

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Zboží.cz jako jeden z největších českých zbožových srovnávačů navazuje spolupráci s vendory a výrobci, díky které je nyní možné ve zboží filtrovat podle značek. Při hledání zboží stačí zadat název výrobce do fulltextového vyhledávání. Tím se zobrazí profil a přehled kategorií dané značky.

Cílem celého projektu je vylepšení produktové databáze díky nově získaným seznamům produktů, zisk kvalitnějších přístupů i zpětných odkazů a celkově vyšší monetizace služby Zboží.cz.

Zboží.cz chce uživatelům nabízet ty nejlepší produktové informace, porovnat nabídky a zprostředkovat jim snadno výhodnější nákup. 

Základním problémem je ovšem produktová databáze. Tu dokážeme vylepšovat nejen zlepšením administračních a párovacích nástrojů, ale také proaktivním přístupem k zisku dat a databází. „Jednou z novinek, která by nám s tímto měla pomoci, je právě projekt Značky“, říká Jan Samko, brand manažer serveru Zboží.cz.

Nokia na Zboží.cz

Novinka na Zboží.cz, Značky, má pro zadavatele produktů několik výhod. Jejich výrobky půjdou snadněji nalézt přes nový přehledný filtr a díky tomu poroste i přístup relevantních uživatelů (potencionálních zákazníků). Pomocí tohoto systému zobrazování navíc bude moci výrobce své produkty aktivněji propagovat. Ať už jde o klasickou reklamu nebo například umístění do svého newsletteru.

Uživatelům funkce Značky nabídnou zejména komfort v podobě ucelených informací a přístupu ke kategoriím produktů  značky, kterou cíleně hledají. Současným trendem je silná vazba zákazníků na oblíbený brand. Tento trend se nevyskytuje jen v oblasti IT, ale postihuje zejména spotřební elektroniku jako celek, ale i další segmenty. Od bílé elektroniky přes oblečení až po hračky (Lamaze, Lego atd.) „Pro všechny zákazníky je připravena jednoduchá domovská stránka, kde přehledně najdou řadu užitečných informací. Mohou listovat a vybírat z produktů své oblíbené značky a hlavně nakoupit nejvýhodněji“, dodává Samko.

Kromě moderovaného obsahu, do kterého Značky rozhodně patří, se uživatelé i zadavatelé mohou těšit na obsah generovaný. Do něj lze zařadit například žebříčky a statistiky (např. nejprodávanější, nejoblíbenější zboží apod.)

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019