Blog

Martin Čáp 23. 10. 2013 Zpět

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Nově najdete všechny výrobky jedné značky na Zboží.cz pohromadě

Zboží.cz jako jeden z největších českých zbožových srovnávačů navazuje spolupráci s vendory a výrobci, díky které je nyní možné ve zboží filtrovat podle značek. Při hledání zboží stačí zadat název výrobce do fulltextového vyhledávání. Tím se zobrazí profil a přehled kategorií dané značky.

Cílem celého projektu je vylepšení produktové databáze díky nově získaným seznamům produktů, zisk kvalitnějších přístupů i zpětných odkazů a celkově vyšší monetizace služby Zboží.cz.

Zboží.cz chce uživatelům nabízet ty nejlepší produktové informace, porovnat nabídky a zprostředkovat jim snadno výhodnější nákup. 

Základním problémem je ovšem produktová databáze. Tu dokážeme vylepšovat nejen zlepšením administračních a párovacích nástrojů, ale také proaktivním přístupem k zisku dat a databází. „Jednou z novinek, která by nám s tímto měla pomoci, je právě projekt Značky“, říká Jan Samko, brand manažer serveru Zboží.cz.

Nokia na Zboží.cz

Novinka na Zboží.cz, Značky, má pro zadavatele produktů několik výhod. Jejich výrobky půjdou snadněji nalézt přes nový přehledný filtr a díky tomu poroste i přístup relevantních uživatelů (potencionálních zákazníků). Pomocí tohoto systému zobrazování navíc bude moci výrobce své produkty aktivněji propagovat. Ať už jde o klasickou reklamu nebo například umístění do svého newsletteru.

Uživatelům funkce Značky nabídnou zejména komfort v podobě ucelených informací a přístupu ke kategoriím produktů  značky, kterou cíleně hledají. Současným trendem je silná vazba zákazníků na oblíbený brand. Tento trend se nevyskytuje jen v oblasti IT, ale postihuje zejména spotřební elektroniku jako celek, ale i další segmenty. Od bílé elektroniky přes oblečení až po hračky (Lamaze, Lego atd.) „Pro všechny zákazníky je připravena jednoduchá domovská stránka, kde přehledně najdou řadu užitečných informací. Mohou listovat a vybírat z produktů své oblíbené značky a hlavně nakoupit nejvýhodněji“, dodává Samko.

Kromě moderovaného obsahu, do kterého Značky rozhodně patří, se uživatelé i zadavatelé mohou těšit na obsah generovaný. Do něj lze zařadit například žebříčky a statistiky (např. nejprodávanější, nejoblíbenější zboží apod.)

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016