Blog

Eva Řeháková 17. 1. 2016 Zpět

Největší úspěchy MarketUP v roce 2015

Největší úspěchy MarketUP v roce 2015

Rok 2015 se v MarketUP opravdu vydařil. Vzrostli jsme o 160 % v obratu, o 360 % v mediálních spendech a zařadili se mezi TOP 10 klíčových partnerů Google v ČR. Získali jsme přes 50 nových klientů, realizovali více než 100 kampaní pro české i světové značky. A to není zdaleka všechno. Seznamte se s našimi hlavními úspěchy tak, jak šly za sebou!

LEDEN

Hned v lednu jsme uzavřeli partnerství s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. Pro studenty jsme připravili sérii praktických seminářů, na kterých se seznámili s online marketingem, ale také s nástroji Google Adwords nebo Google Analytics.

Marketing and Media Club

ÚNOR

V únoru se konala největší obchodní konference ve střední Evropě, Retail Summit 2015. Miroslav Král tam vystoupil v panelové diskuzi na téma „Nové typy zákazníků: Digitální guru, Millenials & Co.“ MarketUP navíc realizoval první kampaň pro nového významného klienta, firmu Jablotron.

Retail Summit 2015

BŘEZEN

Naši kreativci zahájili přípravu na velmi úspěšnou kampaň pro Bageterii Boulevard, která měla za úkol nábor nových franšízantů.

Bageterie Boulevard

DUBEN

Naším klientem se stala společnost Hilti, světový dodavatel technologií pro stavební průmysl. Připravili jsme pilotní kampaň pro ČR v rámci celé Evropy. Dále jsme si poprvé vyzkoušeli kombinaci YouTube a TV kampaně pro německou značku Leifheit, která pokrývá kompletní nabídku úklidových pomůcek. Zrealizovali jsme také první z řady velkých kampaní na boty Adidas a Reebok pro A3 Sport.

KVĚTEN

V květnu jsme pokračovali další velkou kampaní na YouTube, tentokrát pro společnost Hamé, propagující hotová jídla EasyCup. Skvělé výsledky kampaně překvapily i samotný Google, když výrazně překročily jeho globální benchmark z oblasti FMCG. Naším klientem se staly Koupelny Ptáček.

ČERVEN

Na Google CEE Agency Day 2015, kterého se zúčastnilo 300 agentur ze střední a východní Evropy, jsme představili úspěšnou case study Hamé. Google nás navíc označil za jednu ze 3 nejrychleji rostoucích partnerských agentur Google v CEE. Realizovali jsme první projekt pro Madetu.

Google Agency Day

ČERVENEC

V červenci jsme dosáhli 30% meziročního zvýšení tržeb na e-shopu SCONTO Nábytek během pouhého půl roku.

SRPEN

V srpnu nás potěšila výhra v soutěži Rock The World od Google. Za 1. místo v hlavní kategorii Rock The Sales jsme získali dvoudenní all-inclusive zájezd na AllStars Summit v centrále Google v Silicon Valey pro 350 největších partnerských agentur z celého světa.

Rock the World Kalifornie

ZÁŘÍ

Naším klientem se stala společnost Vitana, pro kterou jsme také připravili první velkou digitální kampaň na Gurmánské koření. Moderovali jsme panelovou diskuzi s našimi klienty ČBF a Hilti a s Googlem na významné konferenci Brand Management 2015.

Brand Management 2015

ŘÍJEN

V říjnu nás Google přizval do inspirativní panelové diskuze na konferenci Google Accelerate 2015 v Dublinu pro 320 největších partnerů z EMEA. Navíc jsme zahájili přípravu první velké digitální kampaně Sephora v ČR, která doprovázela a rozšiřovala TV kampaň.

Google Accelerate 2015

LISTOPAD

Dlouho očekávané se stalo skutečností a my se zařadili mezi TOP 10 klíčových partnerů Google v ČR. Zároveň jsme byli vyhodnoceni jako jedna ze 3 největších agentur v ČR v počtu certifikovaných specialistů Google (40+ certifikací celkem, 14 certifikovaných specialistů).

Partneři Google 2015

PROSINEC

Rok jsme zakončili dalším vyhraným tenderem pro Vitanu, která nám svěřila svůj digitální marketing na celý rok 2016.

Už se nemůžeme dočkat, co nás čeká v roce 2016!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019