Blog

Eva Řeháková 17. 1. 2016 Zpět

Největší úspěchy MarketUP v roce 2015

Největší úspěchy MarketUP v roce 2015

Rok 2015 se v MarketUP opravdu vydařil. Vzrostli jsme o 160 % v obratu, o 360 % v mediálních spendech a zařadili se mezi TOP 10 klíčových partnerů Google v ČR. Získali jsme přes 50 nových klientů, realizovali více než 100 kampaní pro české i světové značky. A to není zdaleka všechno. Seznamte se s našimi hlavními úspěchy tak, jak šly za sebou!

LEDEN

Hned v lednu jsme uzavřeli partnerství s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. Pro studenty jsme připravili sérii praktických seminářů, na kterých se seznámili s online marketingem, ale také s nástroji Google Adwords nebo Google Analytics.

Marketing and Media Club

ÚNOR

V únoru se konala největší obchodní konference ve střední Evropě, Retail Summit 2015. Miroslav Král tam vystoupil v panelové diskuzi na téma „Nové typy zákazníků: Digitální guru, Millenials & Co.“ MarketUP navíc realizoval první kampaň pro nového významného klienta, firmu Jablotron.

Retail Summit 2015

BŘEZEN

Naši kreativci zahájili přípravu na velmi úspěšnou kampaň pro Bageterii Boulevard, která měla za úkol nábor nových franšízantů.

Bageterie Boulevard

DUBEN

Naším klientem se stala společnost Hilti, světový dodavatel technologií pro stavební průmysl. Připravili jsme pilotní kampaň pro ČR v rámci celé Evropy. Dále jsme si poprvé vyzkoušeli kombinaci YouTube a TV kampaně pro německou značku Leifheit, která pokrývá kompletní nabídku úklidových pomůcek. Zrealizovali jsme také první z řady velkých kampaní na boty Adidas a Reebok pro A3 Sport.

KVĚTEN

V květnu jsme pokračovali další velkou kampaní na YouTube, tentokrát pro společnost Hamé, propagující hotová jídla EasyCup. Skvělé výsledky kampaně překvapily i samotný Google, když výrazně překročily jeho globální benchmark z oblasti FMCG. Naším klientem se staly Koupelny Ptáček.

ČERVEN

Na Google CEE Agency Day 2015, kterého se zúčastnilo 300 agentur ze střední a východní Evropy, jsme představili úspěšnou case study Hamé. Google nás navíc označil za jednu ze 3 nejrychleji rostoucích partnerských agentur Google v CEE. Realizovali jsme první projekt pro Madetu.

Google Agency Day

ČERVENEC

V červenci jsme dosáhli 30% meziročního zvýšení tržeb na e-shopu SCONTO Nábytek během pouhého půl roku.

SRPEN

V srpnu nás potěšila výhra v soutěži Rock The World od Google. Za 1. místo v hlavní kategorii Rock The Sales jsme získali dvoudenní all-inclusive zájezd na AllStars Summit v centrále Google v Silicon Valey pro 350 největších partnerských agentur z celého světa.

Rock the World Kalifornie

ZÁŘÍ

Naším klientem se stala společnost Vitana, pro kterou jsme také připravili první velkou digitální kampaň na Gurmánské koření. Moderovali jsme panelovou diskuzi s našimi klienty ČBF a Hilti a s Googlem na významné konferenci Brand Management 2015.

Brand Management 2015

ŘÍJEN

V říjnu nás Google přizval do inspirativní panelové diskuze na konferenci Google Accelerate 2015 v Dublinu pro 320 největších partnerů z EMEA. Navíc jsme zahájili přípravu první velké digitální kampaně Sephora v ČR, která doprovázela a rozšiřovala TV kampaň.

Google Accelerate 2015

LISTOPAD

Dlouho očekávané se stalo skutečností a my se zařadili mezi TOP 10 klíčových partnerů Google v ČR. Zároveň jsme byli vyhodnoceni jako jedna ze 3 největších agentur v ČR v počtu certifikovaných specialistů Google (40+ certifikací celkem, 14 certifikovaných specialistů).

Partneři Google 2015

PROSINEC

Rok jsme zakončili dalším vyhraným tenderem pro Vitanu, která nám svěřila svůj digitální marketing na celý rok 2016.

Už se nemůžeme dočkat, co nás čeká v roce 2016!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019