Blog

Eva Řeháková 17. 1. 2016 Zpět

Největší úspěchy MarketUP v roce 2015

Největší úspěchy MarketUP v roce 2015

Rok 2015 se v MarketUP opravdu vydařil. Vzrostli jsme o 160 % v obratu, o 360 % v mediálních spendech a zařadili se mezi TOP 10 klíčových partnerů Google v ČR. Získali jsme přes 50 nových klientů, realizovali více než 100 kampaní pro české i světové značky. A to není zdaleka všechno. Seznamte se s našimi hlavními úspěchy tak, jak šly za sebou!

LEDEN

Hned v lednu jsme uzavřeli partnerství s Marketing & Media klubem při Vysoké škole ekonomické v Praze. Pro studenty jsme připravili sérii praktických seminářů, na kterých se seznámili s online marketingem, ale také s nástroji Google Adwords nebo Google Analytics.

Marketing and Media Club

ÚNOR

V únoru se konala největší obchodní konference ve střední Evropě, Retail Summit 2015. Miroslav Král tam vystoupil v panelové diskuzi na téma „Nové typy zákazníků: Digitální guru, Millenials & Co.“ MarketUP navíc realizoval první kampaň pro nového významného klienta, firmu Jablotron.

Retail Summit 2015

BŘEZEN

Naši kreativci zahájili přípravu na velmi úspěšnou kampaň pro Bageterii Boulevard, která měla za úkol nábor nových franšízantů.

Bageterie Boulevard

DUBEN

Naším klientem se stala společnost Hilti, světový dodavatel technologií pro stavební průmysl. Připravili jsme pilotní kampaň pro ČR v rámci celé Evropy. Dále jsme si poprvé vyzkoušeli kombinaci YouTube a TV kampaně pro německou značku Leifheit, která pokrývá kompletní nabídku úklidových pomůcek. Zrealizovali jsme také první z řady velkých kampaní na boty Adidas a Reebok pro A3 Sport.

KVĚTEN

V květnu jsme pokračovali další velkou kampaní na YouTube, tentokrát pro společnost Hamé, propagující hotová jídla EasyCup. Skvělé výsledky kampaně překvapily i samotný Google, když výrazně překročily jeho globální benchmark z oblasti FMCG. Naším klientem se staly Koupelny Ptáček.

ČERVEN

Na Google CEE Agency Day 2015, kterého se zúčastnilo 300 agentur ze střední a východní Evropy, jsme představili úspěšnou case study Hamé. Google nás navíc označil za jednu ze 3 nejrychleji rostoucích partnerských agentur Google v CEE. Realizovali jsme první projekt pro Madetu.

Google Agency Day

ČERVENEC

V červenci jsme dosáhli 30% meziročního zvýšení tržeb na e-shopu SCONTO Nábytek během pouhého půl roku.

SRPEN

V srpnu nás potěšila výhra v soutěži Rock The World od Google. Za 1. místo v hlavní kategorii Rock The Sales jsme získali dvoudenní all-inclusive zájezd na AllStars Summit v centrále Google v Silicon Valey pro 350 největších partnerských agentur z celého světa.

Rock the World Kalifornie

ZÁŘÍ

Naším klientem se stala společnost Vitana, pro kterou jsme také připravili první velkou digitální kampaň na Gurmánské koření. Moderovali jsme panelovou diskuzi s našimi klienty ČBF a Hilti a s Googlem na významné konferenci Brand Management 2015.

Brand Management 2015

ŘÍJEN

V říjnu nás Google přizval do inspirativní panelové diskuze na konferenci Google Accelerate 2015 v Dublinu pro 320 největších partnerů z EMEA. Navíc jsme zahájili přípravu první velké digitální kampaně Sephora v ČR, která doprovázela a rozšiřovala TV kampaň.

Google Accelerate 2015

LISTOPAD

Dlouho očekávané se stalo skutečností a my se zařadili mezi TOP 10 klíčových partnerů Google v ČR. Zároveň jsme byli vyhodnoceni jako jedna ze 3 největších agentur v ČR v počtu certifikovaných specialistů Google (40+ certifikací celkem, 14 certifikovaných specialistů).

Partneři Google 2015

PROSINEC

Rok jsme zakončili dalším vyhraným tenderem pro Vitanu, která nám svěřila svůj digitální marketing na celý rok 2016.

Už se nemůžeme dočkat, co nás čeká v roce 2016!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017