Blog

Eva Řeháková 12. 12. 2014 Zpět

Největší růst reklamy? Zajistí ho mobilní zařízení

Zvyšující se význam mobilní reklamy

Díky zvyšujícímu se počtu uživatelů chytrých telefonů bleskovou rychlostí roste také význam mobilní reklamy. Podle zprávy společnosti eMarketer, která se zaměřuje na výzkum digitálních médií, bude mobilní reklama v příštích čtyřech letech tvořit drtivou většinu růstu světového reklamního trhu.

Reklama na mobilních zařízeních poroste v celosvětovém měřítku opravdu závratnou rychlostí. Do roku 2018 budou:

  • celkové výdaje za digitální reklamu přes 150 miliard dolarů
  • z toho 118 miliard dolarů tvořeno reklamou na mobilních zařízeních

Přístup na internet prostřednictvím mobilních zařízení se stále zvyšuje a momentálně už překonává počet přístupů z běžných počítačů a notebooků. Trend proto musejí bezpodmínečně následovat i inzerenti. Podle zprávy eMarketer budou již v roce 2017 výdaje za mobilní reklamu převyšovat reklamu směřovanou na desktop.

Například Čína v příštích 5 letech předpokládá nárůst výdajů za mobilní reklamu na 57,2 miliard dolarů. Čína je jednoznačným lídrem v růstu digitální reklamy, výdaje za mobilní reklamu se však budou zvyšovat také na ostatních hlavních světových trzích, jako je Velká Británie, USA, Austrálie, Japonsko a další. Dvě hlavní společnosti, které tvoří dva třetiny mobilních reklamních výdajů, jsou přitom Google se 47 % a Facebook se 22 %.

Zdroj: eMarketer

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016