Blog

Martin Peška 17. 12. 2018 Zpět

Naše nejúspěšnější kampaně roku 2018 I.

prémiový formát interscroller

Je prosinec, měsíc, kdy vrcholí kampaně před Vánocemi. O těch vám ale povíme jindy. Dnes se vrátíme na začátek roku 2018 a řekneme si, jak je důležité reagovat na aktuální dění nebo dobře naplánovat formáty reklamy.

Využijte jednotlivá období ke svému prospěchu

Maximálně využít období novoročních předsevzetí. To byl náš cíl při propagaci řady rybích a zeleninových pomazánek EasySandwich od Hamé. Naši cílovou skupinu jsme podporovali pomocí fit výživy a seriálu videí s tipy na každodenní 15minutové cvičení.

Každý den nové video, celý leden

Založili jsme speciální YouTube kanál Měsíc cvičení s EasySandwich od Hamé, na který jsme každý lednový den zveřejnili jedno nové video. Tváří projektu byla česká reprezentantka ve sportovním aerobiku Hana Volfová. Ta naši kampaň podpořila také na svém Instagramu.


Ukázka videa s tipy na cvičení v kanceláři

Začali jsme teaserem přesně na Nový rok. Prostřednictvím 28 videí s tipy na cvičení a fit stravu se uživatelky seznámily se všemi druhy pomazánek EasySandwich. Nepovedené záběry z natáčení pak vtipně zakončily celou sérii.

Výsledky? Výborné

Velký úspěch nás překvapil. O úspěchu svědčí i velký podíl tzv. earned views, tedy zhlédnutím, ke kterým došlo zdarma v 7 dnech následujících po zhlédnutí placené videoreklamy na YouTube. K odběru nového YouTube kanálu se přihlásilo téměř 3 000 žen.

Zajímavostí také je, že v jednom z videí si zacvičil s Hanou Volfovou Michal Slezáček, výrobní ředitel Hamé a pravidelný účastník závodů Spartan Race.


Načasování a volba formáty jsou klíčem ke skvělým výsledkům

Jak překročit benchmarky Google v účinku reklamy? Především díky správnému načasování a dobře zvoleným formátům.

Oplatky Lina od Sedity si ke své propagaci vždy zvali známé sportovce. Známá snowboardistka a alpská lyžařka Ester Ledecká se na obalech Lina objevovala od července 2017.

Sledujte aktuální dění

Když se pak Ester na začátku roku 2018 stala dvojitou olympijskou vítězkou, na nic jsme nečekali a v rekordním čase připravili navazující kampaň. Startovala 1. března, tedy pouze jeden den po ukončení komunikačního embarga na olympijské sportovce.


Oplatky Lina a olympijská vítězka Ester Ledecká

Cíl byl jasný. Zvýšení povědomí a vybavení si značky. Strategii jsme postavili na 20 s videu. Těm, kteří videoreklamu zhlédli až do konce, jsme zobrazili 6 s videospot, tzv. bumper ad. Bumper vycházel z nejúspěšnější kreativy loňského podzimu a klíčových prvků, jako je například delší doba zobrazení packshotu výrobku.

Čtyřnásobné překročení benchmarků?!

Zasáhli jsme téměř 800 tisíc uživatelů. Přes 330 tisíc diváků jsme oslovili videoreklamou s průměrnou frekvencí 3,5. Načasování a dobře zvolené formáty se velkou měrou podílely na úspěchu kampaně. Výsledky čtyřnásobně překonaly globální benchmarky Google z hlediska naměřeného ad recall, jehož relativní lift činil 99,7 %. V tomto ohledu patří kampaň k našim nejúspěšnějším videokampaním.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019