Blog

Andrea Marešová 11. 1. 2019 Zpět

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Hnědé kožené chelsea boots od značky ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Přesně tak to bylo, když se nám ozvala společnost KRM s.r.o. s poptávkou na tvorbu 20s kino spotu pro módní značku ECCO.

S tvorbou videí pro online prostředí máme hodně zkušeností. Tou dobou posílil náš tým ostřílený Art Director Tomáš, který se pohyboval i v offline prostředí, proto jsme obratem na poptávku kývli. Zadání nebylo jednoduché – cílem byl kino spot, který vzbudí emoce a zároveň podpoří prodej.

Při idea-makingu jsme vycházeli z filosofie značky ECCO, která propojuje nejnovější technologie s přírodními materiály. Proto jsme se rozhodli, že spot musí být moderní, produktově zaměřený a se skvělou hudbou. Klientovi jsme představili dva koncepty a vítězný rozpracovali do několika variant. Pak už zbývalo vybrat hudbu. Vsadili jsme na dubstep, který měl v kinosále rozproudit emoce všech divaček.     

Kinospot běžel na podzim v sítích Cinema City v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Návštěvníci filmu, před kterým byl spot vysílán, obdrželi slevový voucher do prodejen ECCO. Podle slov klienta se jednalo o velmi úspěšnou a hlavně rentabilní akci.

Veronika Šimánková, Regional Marketing Manager East/South Europe ke spolupráci dodává: „Kino reklama je výborné médium – zastihne vás v uvolněné náladě, kdy se chcete bavit a užíváte si svůj volný čas. Na velkém plátně vypadá vše tak nějak magicky a když spot podtrhnete skvěle vybranou hudbou, výsledný zážitek je k nezaplacení. MarketUP nejenže v rekordně krátké době vytvořil spot, který splňoval vše výše zmíněné, realizační tým nám navíc poskytl podporu nad rámec běžných pracovních povinností, a to vše s nesmírnou ochotou a naprostou profesionalitou.“

A jak kino spot vypadal? Podívejte se na video níže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Naše první zkušenosti s Discovery Campaigns

Discovery Campaigns v beta verzi byly představeny na konferenci Google Marketing Live v květnu. Nelenili jsme a pustili jsme se do testování novin…

15. 10. 2019

Jsme mediálním partnerem českého basketbalu

Spolupráci s Českou basketbalovou federací jsme odstartovali roku 2013. Za 6 let spolupráce jsme pro klienta zajistili propagaci desítek reprezen…

27. 9. 2019

Zásilkovna si na kreativu online kampaně služby Mezi Námi vybrala agenturu MarketUP

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost, si na kreativní část reklamní kampaně nové služby Mezi Námi vybrala agent…

24. 9. 2019

Brand Safety I. – Myslete na reputaci značky

Přes 10 % digitálních kampaní se zobrazuje u nevhodného obsahu. Na viditelných pozicích se pak zobrazuje necelých 50 % digitálních reklam a …

19. 9. 2019

Reportáž: Sklik Expert fórum 2019

Ve čtvrtek 12. září jsme se zúčastnili třetího ročníku Sklik Expert fóra 2019. Konference pro PPC specialisty, která je zaměřená na sd…

17. 9. 2019

Jsme realizák – dohromady nám to klape. Mrkni, jak fungujeme

Přibývají nám noví klienti a rozrůstá se spolupráce s těmi současnými – to je důvod, proč do našeho MarketUP týmu neustále hledáme …

9. 8. 2019