Blog

Andrea Marešová 11. 1. 2019 Zpět

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Hnědé kožené chelsea boots od značky ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Přesně tak to bylo, když se nám ozvala společnost KRM s.r.o. s poptávkou na tvorbu 20s kino spotu pro módní značku ECCO.

S tvorbou videí pro online prostředí máme hodně zkušeností. Tou dobou posílil náš tým ostřílený Art Director Tomáš, který se pohyboval i v offline prostředí, proto jsme obratem na poptávku kývli. Zadání nebylo jednoduché – cílem byl kino spot, který vzbudí emoce a zároveň podpoří prodej.

Při idea-makingu jsme vycházeli z filosofie značky ECCO, která propojuje nejnovější technologie s přírodními materiály. Proto jsme se rozhodli, že spot musí být moderní, produktově zaměřený a se skvělou hudbou. Klientovi jsme představili dva koncepty a vítězný rozpracovali do několika variant. Pak už zbývalo vybrat hudbu. Vsadili jsme na dubstep, který měl v kinosále rozproudit emoce všech divaček.     

Kinospot běžel na podzim v sítích Cinema City v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Návštěvníci filmu, před kterým byl spot vysílán, obdrželi slevový voucher do prodejen ECCO. Podle slov klienta se jednalo o velmi úspěšnou a hlavně rentabilní akci.

Veronika Šimánková, Regional Marketing Manager East/South Europe ke spolupráci dodává: „Kino reklama je výborné médium – zastihne vás v uvolněné náladě, kdy se chcete bavit a užíváte si svůj volný čas. Na velkém plátně vypadá vše tak nějak magicky a když spot podtrhnete skvěle vybranou hudbou, výsledný zážitek je k nezaplacení. MarketUP nejenže v rekordně krátké době vytvořil spot, který splňoval vše výše zmíněné, realizační tým nám navíc poskytl podporu nad rámec běžných pracovních povinností, a to vše s nesmírnou ochotou a naprostou profesionalitou.“

A jak kino spot vypadal? Podívejte se na video níže.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019

Nováčci v MarketUP: Terka, Oliver a Lukáš. Jakou mají vysněnou superschopnost?

Social, sales a grafici se radují z nových posil. A kdo že rozšířil řady MarketUP? Přišla k nám Tereza Pánková, Oliver Filipp a Lukáš Ko…

28. 12. 2018