Blog

Michal Novák 18. 11. 2014 Zpět

Nabízíme klientům SEO linkbuilding pro zvýšení návštěvnosti webu

Linkbuilding

Linkbuilding je důležitou součástí SEO. Pokud chcete, aby se vaše webové stránky zobrazovaly ve vyhledávání co nejvýše, rozhodně na něj nesmíte zapomenout. Nevíte, jak na to? MarketUP nabízí v rámci SEO balíčku budování hypertextových odkazů pro zvýšení návštěvnosti webu!

Do linkbuildingu  zahrnujeme více jak 55 metod vytváření a získávání odkazů. Tyto metody rozdělujeme podle dvou základních přístupů:

  • Linkbuilding ve spolupráci s majitelem webu
  • Linkbuilding bez podpory majitele webu

Podívejte se na výhody a nevýhody každého z nich.

Linkbuilding ve spolupráci s majitelem webu

Tento přístup počítá s tím, že majitel webu bude zveřejňovat své zkušenosti, znalosti a informace. V tomto případě je třeba vždy vytvořit takový vztah s majitelem webu, který umožní tvorbu a zvěřejňování jeho zkušeností, znalostí a unikátních informací. Takovéto informace zajistí přirozené odkazování ostatních vlastníků webových portálů na web klienta.

Specialista na linkbuilding pracuje s dodanými jedinečnými informacemi, které přetransformuje do článku, infografiky nebo jinak publikovatelného poutavého obsahu.

Přístup je náročnější pro linkbuildera, který musí úzce spolupracovat s klientem a vytvořit si s ním pracovní vztah. MarketUP tyto vztahy buduje a proto při linkbuildingu může vycházet z informací získaných například:

  • Hloubkovým seznámením se znalostí zákazníkova produktu
  • Znalostí interních firemních procesů
  • Spoluúčastí na veletrzích
  • Studiem tištěných materiálů klienta
  • Hloubkovými rozhovory o službách a produktech, know-how zákazníka
  • Z obsahu vytvořeného zákazníkem na základě doporučení MarketUP
  • Z informací v rámci realizace kompletního online marketingu
  • Znalostí obchodních partnerů

Jedná se o nejefektivnější přístup k linkbuildingu, který přináší největší návštěvnost a to proto, že vyhledávače (Google, Seznam) hodnotí tento obsah jako kvalitnější a lépe jej hodnotí.

Pokud má SEO specialista dostatek informací a podkladů, může například:

  • Zveřejněnit odborné prezentace na SlideShare
  • Vytvořit a zveřejnit infografiku prostřednictvím sociálních sítí
  • Publikovat autorské fotografie na foto webech a foto bankách
  • Publikovat přínosné články a zprávy
  • Zveřejnit poptávku na „jobs“ webech

Seznam kompletních možností můžete vidět na obrázku níže.

Linkbuilding bez podpory majitele webu

Tvorba odkazů bez podpory a spolupráce s majitelem webu nabízí velmi málo možností. Jedná se asi o 8 metod, jak odkaz uměle vytvářet. Tento přístup neumožňuje budovat unikátní obsah na webu, který by byl zajímavý pro jiné uživatele. Zároveň ani není možné vytvářet přínosný obsah pro publikování na jiných webech a portálech na internetu. Pro provozovatele webových stránek je tento způsob bez práce, není však skutečně přínosný.

Bez spolupráce s majitelem webu je možné vytvářet linky v rámci linkbuildingu například katalogovými odkazy, komentáři u článků, příspěvky v diskuzích a dalšími způsoby, které vidíte v obrázku pod textem. Takový přístup k linkbuildingu často využívají eshopy a firemní prezentační weby, které nenabízejí unikátní a zajímavý obsah nebo jejichž vlastníci nemají dostatek času pro kooperaci se specialistou.

SEO linkbuilding

Výše uvedený seznam linkbuildingových možností není úplný, lze jej rozšířit na více jak 50 možností. Počet metod závisí na míře vytvářeného unikátního obsahu.

MarketUP se vždy snaží navázat s klientem takový vztah a proniknout do předmětu jeho podnikání tak, aby mohl vytvářet unikátní obsah a získávat odkazy přirozenou cestou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016