Blog

Michal Novák 18. 11. 2014 Zpět

Nabízíme klientům SEO linkbuilding pro zvýšení návštěvnosti webu

Linkbuilding

Linkbuilding je důležitou součástí SEO. Pokud chcete, aby se vaše webové stránky zobrazovaly ve vyhledávání co nejvýše, rozhodně na něj nesmíte zapomenout. Nevíte, jak na to? MarketUP nabízí v rámci SEO balíčku budování hypertextových odkazů pro zvýšení návštěvnosti webu!

Do linkbuildingu  zahrnujeme více jak 55 metod vytváření a získávání odkazů. Tyto metody rozdělujeme podle dvou základních přístupů:

  • Linkbuilding ve spolupráci s majitelem webu
  • Linkbuilding bez podpory majitele webu

Podívejte se na výhody a nevýhody každého z nich.

Linkbuilding ve spolupráci s majitelem webu

Tento přístup počítá s tím, že majitel webu bude zveřejňovat své zkušenosti, znalosti a informace. V tomto případě je třeba vždy vytvořit takový vztah s majitelem webu, který umožní tvorbu a zvěřejňování jeho zkušeností, znalostí a unikátních informací. Takovéto informace zajistí přirozené odkazování ostatních vlastníků webových portálů na web klienta.

Specialista na linkbuilding pracuje s dodanými jedinečnými informacemi, které přetransformuje do článku, infografiky nebo jinak publikovatelného poutavého obsahu.

Přístup je náročnější pro linkbuildera, který musí úzce spolupracovat s klientem a vytvořit si s ním pracovní vztah. MarketUP tyto vztahy buduje a proto při linkbuildingu může vycházet z informací získaných například:

  • Hloubkovým seznámením se znalostí zákazníkova produktu
  • Znalostí interních firemních procesů
  • Spoluúčastí na veletrzích
  • Studiem tištěných materiálů klienta
  • Hloubkovými rozhovory o službách a produktech, know-how zákazníka
  • Z obsahu vytvořeného zákazníkem na základě doporučení MarketUP
  • Z informací v rámci realizace kompletního online marketingu
  • Znalostí obchodních partnerů

Jedná se o nejefektivnější přístup k linkbuildingu, který přináší největší návštěvnost a to proto, že vyhledávače (Google, Seznam) hodnotí tento obsah jako kvalitnější a lépe jej hodnotí.

Pokud má SEO specialista dostatek informací a podkladů, může například:

  • Zveřejněnit odborné prezentace na SlideShare
  • Vytvořit a zveřejnit infografiku prostřednictvím sociálních sítí
  • Publikovat autorské fotografie na foto webech a foto bankách
  • Publikovat přínosné články a zprávy
  • Zveřejnit poptávku na „jobs“ webech

Seznam kompletních možností můžete vidět na obrázku níže.

Linkbuilding bez podpory majitele webu

Tvorba odkazů bez podpory a spolupráce s majitelem webu nabízí velmi málo možností. Jedná se asi o 8 metod, jak odkaz uměle vytvářet. Tento přístup neumožňuje budovat unikátní obsah na webu, který by byl zajímavý pro jiné uživatele. Zároveň ani není možné vytvářet přínosný obsah pro publikování na jiných webech a portálech na internetu. Pro provozovatele webových stránek je tento způsob bez práce, není však skutečně přínosný.

Bez spolupráce s majitelem webu je možné vytvářet linky v rámci linkbuildingu například katalogovými odkazy, komentáři u článků, příspěvky v diskuzích a dalšími způsoby, které vidíte v obrázku pod textem. Takový přístup k linkbuildingu často využívají eshopy a firemní prezentační weby, které nenabízejí unikátní a zajímavý obsah nebo jejichž vlastníci nemají dostatek času pro kooperaci se specialistou.

SEO linkbuilding

Výše uvedený seznam linkbuildingových možností není úplný, lze jej rozšířit na více jak 50 možností. Počet metod závisí na míře vytvářeného unikátního obsahu.

MarketUP se vždy snaží navázat s klientem takový vztah a proniknout do předmětu jeho podnikání tak, aby mohl vytvářet unikátní obsah a získávat odkazy přirozenou cestou.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017

5 způsobů, jak zaujmout publikum obsahem

Každá firma chce především prodávat. Zákazníky však nezískáte pouhými tvrdými prodejními taktikami. Prodej začíná už zaujetím poten…

15. 5. 2017