Blog

Eva Řeháková 5. 11. 2014 Zpět

Na Marketing Festivalu 2014 jsme prezentovali úspěšnou kampaň pro Esthé

Marketing Festival 2014

Na největší události online marketingu v České republice a CEE, Marketing Festivalu 2014, rozhodně nemohli chybět členové našeho týmu. MarketUP se stal jedním z hlavních partnerů letošního Marketing Festivalu a zároveň byl vybrán z mnoha desítek agentur, aby prezentoval úspěšnou případovou studii všem účastníkům.

Prezentace kampaně pro Esthé, kliniku plastické chirurgie, se ujal Miroslav Král, Managing Partner MarketUP. Představil výzvy, kterým jsme čelili při přípravě kampaně a zvolenou online strategii. Volbou vhodných nástrojů online marketingu, mezi kterými nechyběly displejové a remarketingové kampaně, reklama ve vyhledávání ale i cílená reklama na Facebooku a řada dalších aktivit, se nám podařilo naplnit kliniku v okurkové sezóně na celé 3 měsíce. Kampaň jsme proto museli dokonce předběžně ukončit. Více informací se dočtete v případové studii ESThÉ.

Prezentace Esthé Marketing Festival


Na druhý ročník festivalu dorazilo 1200 návštěvníků

Druhý ročník Marketing Festivalu se setkal s velkým zájmem marketingových odborníků nejen z Čech ale z celé Evropy - 200 účastníků přijelo ze zahraničí. Již v pátek dorazili do Brna první návštěvníci, kteří se přihlásili na workshopy ke konkrétním tématům. Workshopy se konaly v menších skupinách, proto měli jejich účastníci možnost vést inspirativní diskuze a probírat své nápady s přednášejícím specialistou.

Na sobotní program do Janáčkova divadla v Brně dorazilo asi 1200 návštěvníků. Nejen workshopy, ale i přednášky byly částečně interaktivní. Lidé mohli zasílat dotazy na přednášející v průběhu celé prezentace online. Po jejím skončení vybral moderátor David Špinar ty nejzajímavější z nich a prezentující je zodpověděl. Jednou z nejinspirativnějších přednášek byla bezpochyby prezentace světového guru online marketingu, Avinashe Kaushika, který si vzal na paškál marketingové aktivity některých velkých českých webů.

Avinash přednáška

Účastníci Marketing Festivalu mohli kromě přednášek navštívit také stánek MarketUP, kde se u výborné kávy seznámili se širokým spektrem služeb MarketUP a probrali nejnovější strategie online marketingu. Zajímavým zpestřením byly dvě 3D tiskárny od PRUSA RESEARCH, které osobně představoval Josef Průša, zakladatel jednoho z nejstarších a nejznámějších výrobců 3D tiskáren na světě. Na stánku bylo možné vytisknout mimo jiné také logo MarketUP, které si mohli návštěvníci odnést s sebou domů.

Stánek MarketUP

Interakce na sociálních sítích trhala rekordy

Účastníci Marketing Festivalu v sobě nezapřeli svůj zájem o sociální média. Díky tisícům interakcí na Twitteru a Facebooku se informace o konferenci dostala k desetitisícům uživatelů z celého světa. Aktivita na Facebooku se během festivalu zvedla téměř o 1000 %!

Jak se líbil Marketing Festival specialistům MarketUP? Dočtete se v tomto článku!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017