Blog

Eva Řeháková 5. 11. 2014 Zpět

Na Marketing Festivalu 2014 jsme prezentovali úspěšnou kampaň pro Esthé

Marketing Festival 2014

Na největší události online marketingu v České republice a CEE, Marketing Festivalu 2014, rozhodně nemohli chybět členové našeho týmu. MarketUP se stal jedním z hlavních partnerů letošního Marketing Festivalu a zároveň byl vybrán z mnoha desítek agentur, aby prezentoval úspěšnou případovou studii všem účastníkům.

Prezentace kampaně pro Esthé, kliniku plastické chirurgie, se ujal Miroslav Král, Managing Partner MarketUP. Představil výzvy, kterým jsme čelili při přípravě kampaně a zvolenou online strategii. Volbou vhodných nástrojů online marketingu, mezi kterými nechyběly displejové a remarketingové kampaně, reklama ve vyhledávání ale i cílená reklama na Facebooku a řada dalších aktivit, se nám podařilo naplnit kliniku v okurkové sezóně na celé 3 měsíce. Kampaň jsme proto museli dokonce předběžně ukončit. Více informací se dočtete v případové studii ESThÉ.

Prezentace Esthé Marketing Festival


Na druhý ročník festivalu dorazilo 1200 návštěvníků

Druhý ročník Marketing Festivalu se setkal s velkým zájmem marketingových odborníků nejen z Čech ale z celé Evropy - 200 účastníků přijelo ze zahraničí. Již v pátek dorazili do Brna první návštěvníci, kteří se přihlásili na workshopy ke konkrétním tématům. Workshopy se konaly v menších skupinách, proto měli jejich účastníci možnost vést inspirativní diskuze a probírat své nápady s přednášejícím specialistou.

Na sobotní program do Janáčkova divadla v Brně dorazilo asi 1200 návštěvníků. Nejen workshopy, ale i přednášky byly částečně interaktivní. Lidé mohli zasílat dotazy na přednášející v průběhu celé prezentace online. Po jejím skončení vybral moderátor David Špinar ty nejzajímavější z nich a prezentující je zodpověděl. Jednou z nejinspirativnějších přednášek byla bezpochyby prezentace světového guru online marketingu, Avinashe Kaushika, který si vzal na paškál marketingové aktivity některých velkých českých webů.

Avinash přednáška

Účastníci Marketing Festivalu mohli kromě přednášek navštívit také stánek MarketUP, kde se u výborné kávy seznámili se širokým spektrem služeb MarketUP a probrali nejnovější strategie online marketingu. Zajímavým zpestřením byly dvě 3D tiskárny od PRUSA RESEARCH, které osobně představoval Josef Průša, zakladatel jednoho z nejstarších a nejznámějších výrobců 3D tiskáren na světě. Na stánku bylo možné vytisknout mimo jiné také logo MarketUP, které si mohli návštěvníci odnést s sebou domů.

Stánek MarketUP

Interakce na sociálních sítích trhala rekordy

Účastníci Marketing Festivalu v sobě nezapřeli svůj zájem o sociální média. Díky tisícům interakcí na Twitteru a Facebooku se informace o konferenci dostala k desetitisícům uživatelů z celého světa. Aktivita na Facebooku se během festivalu zvedla téměř o 1000 %!

Jak se líbil Marketing Festival specialistům MarketUP? Dočtete se v tomto článku!

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016