Blog

Martin Peška 14. 5. 2014 Zpět

Na jaké reklamy klikají Češi na internetu nejvíce? Vedou finance

FOTO: Na jakou reklamu Češi klikají nejvíce?

Zajímá vás, na jaké reklamy čeští uživatelé klikají na internetu nejvíce? Data ze zprávy gemiusAdMonitor od společnosti Gemius ukazují, že jsou v tomto směru nejatraktivnější reklamy z oblasti financí a obchodu.

Češi klikají nejčastěji na reklamy v oblasti financí, pojištění a makléřství (18,6 %), poměrně často uživatelé klikají také na bannery z kategorie obchod. Třetí oblastí podle počtu kliknutí je oblast auto – moto (12,2 %).

Finance a obchod jsou zároveň odvětvími, která zadávají nejvíce displejových kampaní (17,3 % resp. 14,4 %) a dosahují nejvyššího počtu zobrazení reklamy (27 % resp. 16,2 %). Na třetí příčce se dle počtu impresí umístila v České republice kategorie Cestování (13,6 %).

Studie probíhala kromě ČR na dalších 10 trzích střední a východní Evropy. Data pochází z nástrojů pro správu a monitorování reklamních kampaní gemiusDirectEffect a AdOcean. Jak to vypadá v okolních zemích, se můžete podívat na grafu níže. 

Podíl online kampaní podle odvětví a trhu

Zdroj: gemiusAdMonitor

Foto v perexu: freeimages.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017