Blog

Martin Peška 14. 5. 2014 Zpět

Na jaké reklamy klikají Češi na internetu nejvíce? Vedou finance

FOTO: Na jakou reklamu Češi klikají nejvíce?

Zajímá vás, na jaké reklamy čeští uživatelé klikají na internetu nejvíce? Data ze zprávy gemiusAdMonitor od společnosti Gemius ukazují, že jsou v tomto směru nejatraktivnější reklamy z oblasti financí a obchodu.

Češi klikají nejčastěji na reklamy v oblasti financí, pojištění a makléřství (18,6 %), poměrně často uživatelé klikají také na bannery z kategorie obchod. Třetí oblastí podle počtu kliknutí je oblast auto – moto (12,2 %).

Finance a obchod jsou zároveň odvětvími, která zadávají nejvíce displejových kampaní (17,3 % resp. 14,4 %) a dosahují nejvyššího počtu zobrazení reklamy (27 % resp. 16,2 %). Na třetí příčce se dle počtu impresí umístila v České republice kategorie Cestování (13,6 %).

Studie probíhala kromě ČR na dalších 10 trzích střední a východní Evropy. Data pochází z nástrojů pro správu a monitorování reklamních kampaní gemiusDirectEffect a AdOcean. Jak to vypadá v okolních zemích, se můžete podívat na grafu níže. 

Podíl online kampaní podle odvětví a trhu

Zdroj: gemiusAdMonitor

Foto v perexu: freeimages.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GDPR – Prst na spoušti

24. 5. 2018

Performance 2020 aneb pastva pro online nadšence

22. 5. 2018

O důležitosti výzev, typickém pracovním dni a ping pongu s nováčky Karin, Romanem a Petrem

V zimě se MarketUP rodina rozšířila o tři nadějné členy a jelikož jsou moc šikovní, byla by škoda je před světem schovávat. Zeptala jse…

14. 5. 2018

S naším klientem Crussis o lásce k cyklistice, inovacích a investici do profíků

Od dubna tohoto roku jsme začali spolupracovat s českou firmou Crussis, která dováží a vyrábí elektrokola a koloběžky. I my v MarketUP jsme …

8. 5. 2018

Dopady GDPR na digitální marketing

GDPR je v poslední době velmi aktuální a diskutované téma. Většina odborných článků, seminářů a konferencí se však tohoto tématu dot…

20. 3. 2018

Digitálním nomádem v Asii: O práci, cestování a životě v pomalejším tempu

Jaké jsou zkušenosti našeho kolegy, projektového manažera Michala Vrtišky, který se rozhodl pracovat dlouhých 6 měsíců na dálku z Asie? Se…

16. 3. 2018