Na jaké reklamy klikají Češi na internetu nejvíce? Vedou finance

Martin Peška 14. 5. 2014
Marketup
Marketup

Zajímá vás, na jaké reklamy čeští uživatelé klikají na internetu nejvíce? Data ze zprávy gemiusAdMonitor od společnosti Gemius ukazují, že jsou v tomto směru nejatraktivnější reklamy z oblasti financí a obchodu.

Češi klikají nejčastěji na reklamy v oblasti financí, pojištění a makléřství (18,6 %), poměrně často uživatelé klikají také na bannery z kategorie obchod. Třetí oblastí podle počtu kliknutí je oblast auto – moto (12,2 %).

Finance a obchod jsou zároveň odvětvími, která zadávají nejvíce displejových kampaní (17,3 % resp. 14,4 %) a dosahují nejvyššího počtu zobrazení reklamy (27 % resp. 16,2 %). Na třetí příčce se dle počtu impresí umístila v České republice kategorie Cestování (13,6 %).

Studie probíhala kromě ČR na dalších 10 trzích střední a východní Evropy. Data pochází z nástrojů pro správu a monitorování reklamních kampaní gemiusDirectEffect a AdOcean. Jak to vypadá v okolních zemích, se můžete podívat na grafu níže. 

Marketup

Zdroj: gemiusAdMonitor

Foto v perexu: freeimages.com

Odebírat novinky

Přihlašte se k odběru novinek a nic vám neuteče

Váš e-mail

Kliknutím na tlačítko ODESLAT souhlasíte se zpracováním osobních údajů .