Blog

Martin Peška 14. 5. 2014 Zpět

Na jaké reklamy klikají Češi na internetu nejvíce? Vedou finance

FOTO: Na jakou reklamu Češi klikají nejvíce?

Zajímá vás, na jaké reklamy čeští uživatelé klikají na internetu nejvíce? Data ze zprávy gemiusAdMonitor od společnosti Gemius ukazují, že jsou v tomto směru nejatraktivnější reklamy z oblasti financí a obchodu.

Češi klikají nejčastěji na reklamy v oblasti financí, pojištění a makléřství (18,6 %), poměrně často uživatelé klikají také na bannery z kategorie obchod. Třetí oblastí podle počtu kliknutí je oblast auto – moto (12,2 %).

Finance a obchod jsou zároveň odvětvími, která zadávají nejvíce displejových kampaní (17,3 % resp. 14,4 %) a dosahují nejvyššího počtu zobrazení reklamy (27 % resp. 16,2 %). Na třetí příčce se dle počtu impresí umístila v České republice kategorie Cestování (13,6 %).

Studie probíhala kromě ČR na dalších 10 trzích střední a východní Evropy. Data pochází z nástrojů pro správu a monitorování reklamních kampaní gemiusDirectEffect a AdOcean. Jak to vypadá v okolních zemích, se můžete podívat na grafu níže. 

Podíl online kampaní podle odvětví a trhu

Zdroj: gemiusAdMonitor

Foto v perexu: freeimages.com

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017