Blog

MarketUP 28. 1. 2014 Zpět

Na hodnocení stránky na Facebooku budou moci reagovat správci

Na hodnocení stránky na Facebooku budou moci reagovat správci

Facebook opět mění funkci uživatelského hodnocení stránek firem. V následujícím týdnu by měli mít možnost na tato hodnocení reagovat i správci.

Na hodnocení uživatelů na lokálních stránkách firem v podobě hvězdiček a slovního komentáře budou moci správci stránek nově zareagovat. Na minirecenzi od zákazníka bude možné odpovědět v podobě komentáře a nebudou tím pádem tak jednostranné.

S uživatelským hodnocením si Facebook v posledních měsících poměrně hraje, už ho i přesunul. Pravděpodobně si uvědomil riziko pro správce stránek, kterým nebylo umožněno na hodnocení jakkoliv reagovat (lajkovat, komentovat nebo mazat) a s výsledkem změny se budeme moci již brzy seznámit.

Praktická rada od MarketUP

Možnost reagovat na kladné i na ne zrovna pozitivní hodnocení uživatelů vidíme kladně a jedná se ze strany Facebooku o logický krok zlepšení této funkce. Musíme ale současně vyslovit radu pro všechny správce: Nehádejte se se svými zákazníky a nesnažte se jim něco dokázat. Taková reakce na nepříznivé hodnocení může vše ještě zhoršit.

Ilustrační foto, zdroj: sxc.hu

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | DUBEN

Jaké zdroje sledovat, abyste se neztratili na sociálních sítích? V newsletteru radíme také, jak psát články pro lidi a roboty nebo jak reago…

28. 4. 2017

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017