Blog

MarketUP 28. 1. 2014 Zpět

Na hodnocení stránky na Facebooku budou moci reagovat správci

Na hodnocení stránky na Facebooku budou moci reagovat správci

Facebook opět mění funkci uživatelského hodnocení stránek firem. V následujícím týdnu by měli mít možnost na tato hodnocení reagovat i správci.

Na hodnocení uživatelů na lokálních stránkách firem v podobě hvězdiček a slovního komentáře budou moci správci stránek nově zareagovat. Na minirecenzi od zákazníka bude možné odpovědět v podobě komentáře a nebudou tím pádem tak jednostranné.

S uživatelským hodnocením si Facebook v posledních měsících poměrně hraje, už ho i přesunul. Pravděpodobně si uvědomil riziko pro správce stránek, kterým nebylo umožněno na hodnocení jakkoliv reagovat (lajkovat, komentovat nebo mazat) a s výsledkem změny se budeme moci již brzy seznámit.

Praktická rada od MarketUP

Možnost reagovat na kladné i na ne zrovna pozitivní hodnocení uživatelů vidíme kladně a jedná se ze strany Facebooku o logický krok zlepšení této funkce. Musíme ale současně vyslovit radu pro všechny správce: Nehádejte se se svými zákazníky a nesnažte se jim něco dokázat. Taková reakce na nepříznivé hodnocení může vše ještě zhoršit.

Ilustrační foto, zdroj: sxc.hu

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Příležitosti a výzvy vertikálního videa

Ačkoliv je lidský zrak z podstaty horizontální a oči máme vedle sebe, za aktuálním boomem vertikálního videa stojí ještě silnější lids…

13. 11. 2018

Vítáme nové klienty BILLA, T-Mobile, Modrá Pyramida a Moser

5. 11. 2018

Je nám 8 let!

1. 11. 2018

Plánujte exportovat do zahraničí? Nyní je to snadnější, než byste čekali

Pro mnoho firem je expanze do zahraničí jeden ze způsobů, jak dále růst a získat nové trhy pro své výrobky a služby. Některé start-upy v …

25. 10. 2018

V MarketUP jsme měli hosty z Thunderbird School of Global Management

MarketUP se zařadil mezi významné společnosti, které navštívili studenti exekutivních programů americké univerzity Thunderbird.

20. 10. 2018

Jsme finalisté Google Premier Partner Awards - podruhé v řadě

10. 9. 2018