Blog

Aleš Vávra 24. 7. 2013 Zpět

Na co si dávat u vyhledávače Google pozor?

Na co si dávat u vyhledávače Google pozor?

Největší světový vyhledávač Google bojuje za co nejkvalitnější obsah. Weby, které mají podle něj nízkou kvalitu obsahu, posouvá na poslední místa ve vyhledávání. Jak poznat jestli máte kvalitní web a neděláte nevědomky něco proti zásadám nejoblíbenějšího vyhledavače?

Google svůj vyhledávácí algoritmus neustále aktualizuje. Co bylo pro něj před rokem v pořádku, dnes už nemusí platit. Naštěstí, čím více Google algoritmus mění, tím více o změnách hovoří. Jedno však zůstává po celou dobu stejné. Snažte se budovat co nejkvalitnější web s autentickým obsahem a přinášet vašim návštěvníkům oproti ostatním webům nějakou hodnotu navíc. Pokud začínáte s novým webem nebo se už o nějaký staráte, pravidelně sledujte Pokyny pro webmastery od Google.

ZDE se můžete podívat na seznam 50 věcí, které byste neměli dělat, pokud se chcete vyvarovat penalizace od společnosti Google. U některých je pravděpodobnost penalizace nízká, u jiných je naopak velmi vysoká. Pro Českou republiku ale nemusí být vliv těchto úprav algoritmů tak fatální jako pro velké zahraniční weby.

Ze seznamu od KISS Metrics jsme pro vás vybrali 10 nejpřekvapivějších:

  • Odkazy z webových stránek v jiném jazyce
  • Příliš mnoho klíčových slov v obsahu webu
  • Nefunkční externí odkazy
  • Příliš anchor textu v odkazech
  • Velké množství klíčových slov v doméně
  • Příliš dlouhé načítání stránky
  • Externí odkazy na weby s podezřelým obsahem
  • Špatná mobilní verze webu
  • Mnoho variant landing pages
  • Levné "quick fix" řešení, slibující zázračné výsledky v SEO
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
SEO
Štítky
Nejnovější příspěvky

Ohlédnutí za rokem 2017: Práce, úspěchy a legrace

Další rok je skoro za námi a když se ohlížíme zpátky, je jasné, že byl našlapaný významnými událostmi. Rozhodli jsme se vám proto seps…

19. 12. 2017

BEST OF CONTENT 2017: 30 Okamžiků, kdy jsme si získali klienta i jeho zákazníka

Rok se nám pomalu chýlí ke konci a tak bychom se s vámi rádi podělili o nejlepší social příspěvky, které se nám ve spolupráci s našimi …

18. 12. 2017

Znáte Jablotron? Aneb jak v onlinu úspěšně zvýšit povědomí o vaší značce

V agentuře často od klientů slýcháme, že by se rádi orientovali pouze na výkon. Cílem každé firmy je generovat zisk a to je i úkolem perfo…

15. 12. 2017

Jak na community management na sociálních sítích?

Komunikovat se svou oblíbenou značkou přes sociální sítě je dnes pro většinu lidí pohodlnější a samozřejmější, než si zavolat na inf…

13. 12. 2017

Obsahová strategie pro rok 2018 a jak na ní

Obsahový marketing je nedílnou součástí marketingových strategií. A právě teď přišel čas zamyslet se nad obsahem, který budete publikova…

11. 12. 2017

3 tipy jak využít online při náboru zaměstnanců

Potřebujete rozšířit řady svých kolegů a přemýšlíte, jak potencionální kandidáty oslovit? Svět se díky moderním technologiím neust…

5. 12. 2017