Blog

Aleš Vávra 24. 7. 2013 Zpět

Na co si dávat u vyhledávače Google pozor?

Na co si dávat u vyhledávače Google pozor?

Největší světový vyhledávač Google bojuje za co nejkvalitnější obsah. Weby, které mají podle něj nízkou kvalitu obsahu, posouvá na poslední místa ve vyhledávání. Jak poznat jestli máte kvalitní web a neděláte nevědomky něco proti zásadám nejoblíbenějšího vyhledavače?

Google svůj vyhledávácí algoritmus neustále aktualizuje. Co bylo pro něj před rokem v pořádku, dnes už nemusí platit. Naštěstí, čím více Google algoritmus mění, tím více o změnách hovoří. Jedno však zůstává po celou dobu stejné. Snažte se budovat co nejkvalitnější web s autentickým obsahem a přinášet vašim návštěvníkům oproti ostatním webům nějakou hodnotu navíc. Pokud začínáte s novým webem nebo se už o nějaký staráte, pravidelně sledujte Pokyny pro webmastery od Google.

ZDE se můžete podívat na seznam 50 věcí, které byste neměli dělat, pokud se chcete vyvarovat penalizace od společnosti Google. U některých je pravděpodobnost penalizace nízká, u jiných je naopak velmi vysoká. Pro Českou republiku ale nemusí být vliv těchto úprav algoritmů tak fatální jako pro velké zahraniční weby.

Ze seznamu od KISS Metrics jsme pro vás vybrali 10 nejpřekvapivějších:

  • Odkazy z webových stránek v jiném jazyce
  • Příliš mnoho klíčových slov v obsahu webu
  • Nefunkční externí odkazy
  • Příliš anchor textu v odkazech
  • Velké množství klíčových slov v doméně
  • Příliš dlouhé načítání stránky
  • Externí odkazy na weby s podezřelým obsahem
  • Špatná mobilní verze webu
  • Mnoho variant landing pages
  • Levné "quick fix" řešení, slibující zázračné výsledky v SEO
Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter | LISTOPAD

Víme, co chystá Google pro rok 2017! Jako jediní zástupci Česka a Slovenska jsme byli pozváni na Google Partner Summit v Kalifornii. Přináší…

30. 11. 2016

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci …

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné udál…

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newslette…

28. 11. 2016

Připravili jsme workshopy pro účastníky programu Digisemestr

V MarketUP jsme se zapojili do vzdělávací akce Digisemestr, jediného studijního programu v ČR, zaměřeného výhradně na digitální marketing…

28. 11. 2016

EMEA Performance Summit 2016: Jaké produktové novinky představil Google v Dublinu?

Jako Premier Partner Google jsme dostali pozvánku na dvoudenní konferenci Google EMEA Performance Summit. Do Dublinu se za MarketUP vydal Project Ma…

23. 11. 2016