Blog

Eva Řeháková 24. 2. 2017 Zpět

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům priority pro nadcházející rok. Na základě doporučení pozvala na svůj poslední „Vision Day“ Miroslava Krále z MarketUP, aby 180 zaměstnancům z České republiky a Slovenska představil hlavní trendy v online byznysu v roce 2017.

Vedení Samsungu, který byl začátkem roku označen nezávislou společností BrandFinance jako 6. nejhodnotnější značka světa, si plně uvědomuje klíčový význam online marketingu pro business. Proto věnovalo tomuto tématu samostatnou část programu konference, kterou nazvalo „On-line kavárna“.

Konference Samsung

Jednalo se o neformální diskuzi 6 manažerů Samsungu s Miroslavem Králem, moderovanou hercem Stanislavem Zindulkou. „Před zraky všech účastníků se na pódiu rozpoutala smršť velmi odborných dotazů a přesných, konkrétními údaji a informacemi o on-line praxi nabitých odpovědí od Mirka,“ uvedla HR Senior Managerka pro Samsung Jana Riebová.

Ředitel divize IT & Mobile Roman Šebek se například zajímal o možnost zapojení influencerů do podpory značky a prodeje. To může mít dle Miroslava Krále velký význam především při oslovování mladší generace. Na přetřes však přišla i jiná zajímavá témata, jako propojení "digitálu s off-linem", role internetu v rozhodovacím procesu zákazníka, doporučení pro zvyšení konverzního poměru e-shopů nebo vhodná digitální kampaň pro představení nového produktu a řada dalších.

Konference Samsung

Diskuze vzbudila u 180 účastníků konference skvělé ohlasy. „Bylo moc užitečné uvědomit si, jak je toto téma klíčové pro to, co děláme, a jakou důležitost on-line byznysu musíme dát. Slyšeli jsme to všichni, takže teď jistě nalezneme u kolegů potřebnou podporu,“ uvedla ve zpětné vazbě jedna z účastnic.

Ozvláštněním celého programu bylo vystoupení Jiřího Menzela a autogramiáda pro jeho novou knížku Rozmarná léta. Režisér, který je hlavní tváří reklamy na TV QLED od Samsungu, se na pódiu rozpovídal o svém názoru na dnešní technologický svět, ale také o získání Oskara, kterého přinesl dokonce i ukázat.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019