Blog

Martin Peška 11. 10. 2016 Zpět

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

Obsahový tým full-servisové digitální agentury MarketUP spouští online magazín všeosaunování.cz. Jedná se o content marketingový počin pro saunový svět SAUNIA.

„Cílem tohoto živého webu je, aby zde každý, kdo shání informace a zajímavosti o saunování, našel odpověď. Z dlouhodobého pohledu by se měl web stát informačním zdrojem nejen pro širokou veřejnost, ale také pro odbornou veřejnost a novináře,“ uvádí Veronika Onderčaninová ze SAUNIE.  

Na obsahové strategii pro saunový svět pracoval projektový manažer a obsahový stratég MarketUP Martin Peška, který stojí mimo jiné za projektem FactoryAutomation.cz, B2B obsahovým webem společnosti FANUC Czech, nebo médii online vydavatelství CzechNetMedia (topzine.cz, womanonly.cz, studentmag.cz,…). Obsah pro magazín budou vytvářet copywriterky Eva Řeháková a Dominika Schmidtová.

„Hlavní pilíře obsahu bude tvořit průvodce saunováním, dále články o relaxaci, podložené účinky saunování pro zdraví a krásu, články o ceremoniálech a dalších zajímavostech týkajících se saunování. Zapojíme také nejrůznější soutěže,“ upřesňuje Peška.

Online magazín všeosaunování.cz zapadá do celkové strategie online marketingu, který pro SAUNII zajišťuje MarketUP od začátku roku 2016. Čtenáři online magazínu by měli získat povědomí a důvěru ke značce. Magazín bude současně propagovat aktuální akce na pobočkách saunového světa a se čtenáři magazínu se bude dále pracovat pomocí remarketingu.

Projekt bude úzce propojen se sociálními sítěmi saunového světa, které už jsou v současné době pod správou specisliatů z MarketUP. Čtenáři se mohou těšit například na tipy, jak se správně saunovat. Zjistí, jaké účinky přináší saunování lidskému tělu a budou si moci přečíst i rozhovory se zajímavými osobnostmi, které SAUNII navštěvují.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017

MarketUP Academy očima absolventa

MarketUP Academy. Nový studijní program, kterým se MarketUP rozhodnul vzdělávat nové talenty se zájmem o oblast online marketingu. To byla př…

16. 6. 2017

Vítáme v týmu Káťu, Kubu a Hanu

Rodinka MarketUPu se dále rozrůstá a tentokrát se chceme pochlubit dalšími třemi přírůstky v obchodním, realizačním i kreativním týmu. …

9. 6. 2017