Blog

Martin Peška 11. 10. 2016 Zpět

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

MarketUP zajistil obsahový web pro saunový svět SAUNIA

Obsahový tým full-servisové digitální agentury MarketUP spouští online magazín všeosaunování.cz. Jedná se o content marketingový počin pro saunový svět SAUNIA.

„Cílem tohoto živého webu je, aby zde každý, kdo shání informace a zajímavosti o saunování, našel odpověď. Z dlouhodobého pohledu by se měl web stát informačním zdrojem nejen pro širokou veřejnost, ale také pro odbornou veřejnost a novináře,“ uvádí Veronika Onderčaninová ze SAUNIE.  

Na obsahové strategii pro saunový svět pracoval projektový manažer a obsahový stratég MarketUP Martin Peška, který stojí mimo jiné za projektem FactoryAutomation.cz, B2B obsahovým webem společnosti FANUC Czech, nebo médii online vydavatelství CzechNetMedia (topzine.cz, womanonly.cz, studentmag.cz,…). Obsah pro magazín budou vytvářet copywriterky Eva Řeháková a Dominika Schmidtová.

„Hlavní pilíře obsahu bude tvořit průvodce saunováním, dále články o relaxaci, podložené účinky saunování pro zdraví a krásu, články o ceremoniálech a dalších zajímavostech týkajících se saunování. Zapojíme také nejrůznější soutěže,“ upřesňuje Peška.

Online magazín všeosaunování.cz zapadá do celkové strategie online marketingu, který pro SAUNII zajišťuje MarketUP od začátku roku 2016. Čtenáři online magazínu by měli získat povědomí a důvěru ke značce. Magazín bude současně propagovat aktuální akce na pobočkách saunového světa a se čtenáři magazínu se bude dále pracovat pomocí remarketingu.

Projekt bude úzce propojen se sociálními sítěmi saunového světa, které už jsou v současné době pod správou specisliatů z MarketUP. Čtenáři se mohou těšit například na tipy, jak se správně saunovat. Zjistí, jaké účinky přináší saunování lidskému tělu a budou si moci přečíst i rozhovory se zajímavými osobnostmi, které SAUNII navštěvují.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Business snídaně #6 - Digitální marketing jako akcelerátor exportu

Export na zahraniční trhy se zdá na první pohled obtížný. V případě chybného rozhodnutí mohou vzniknout i finanční ztráty. Pokud ale do…

5. 6. 2019

Google Marketing Live 2019: 7 klíčových novinek pro budoucnost onlinu

Pro novinky a inspiraci jsme se v polovině května vypravili do centra San Francisca na globální konferenci Google Marketing Live. Spolu s dalším…

30. 5. 2019

Návod: Jak na strukturu PPC kampaní jednoduše v BigQuery

Hledáte jednoduchý nástroj pro automatizaci správy kampaní nebo zpracování dat? A slyšeli jste už o BigQuery? V tomto článku se podíváme …

12. 5. 2019

Vyzkoušeli jsme Brand Lift 2.0 – jaké jsou jeho (ne)výhody?

Jako jedna z prvních agentur jsme vyzkoušeli Brand Lift 2.0 – jednu z produktových Google novinek (2018). Jak Brand Lift 2.0 hodnotíme? A jaké …

3. 5. 2019

Reportáž: Newsfeed DAY 2019

Online marketing sa rýchlo mení a aby sme boli stále v obraze, musíme sa aj my pravidelne vzdelávať. Preto sme sa na čele s našou špecialistk…

23. 4. 2019

11 důvodů, proč používat Google Tag Manager

Pokud se už nějakou dobu v digitálu pohybujete, jistě jste se setkali či alespoň slyšeli o nástroji Google Tag Manager. Práce s GTM je pro we…

25. 3. 2019