Blog

Eva Řeháková 21. 9. 2016 Zpět

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

Nové atraktivní možnosti pro vaše digitální kampaně. Zdokonalené měření výkonu. Mapování cesty uživatele napříč různými taktikami a zařízeními, tedy využívání pokročilé atribuce. To vše může zajistit nová programatická inzertní platforma Google DoubleClick, kterou jsme získali díky úzkému partnerství s Googlem. DoubleClick využívá v ČR zatím jen hrstka vybraných agentur, proto jsme moc rádi, že můžeme tuto možnost od listopadu nabídnout našim klientům.

Co umožňuje Google DoubleClick?

Programatická platforma DoubleClick poskytuje komplexní náhled na vaše publikum a spojuje všechny informace o něm na jednom místě. Dodává společnou platformu pro nákup médií, takže můžete oslovit zákazníky po celém světě a maximalizovat dopad vašich kampaní napříč obrazovkami, kanály a formáty od prvního zobrazení až po konečnou konverzi.

DoubleClick se skládá z několika nástrojů:

  • Campaign Manager zjednodušuje běh kampaní v napřímo nakoupených médiích, od plánování až po reporting
  • Doubleclick Bid Manager usnadňuje správu RTB kampaní
  • Doubleclick for Search umožňuje pokročilejší správu kampaní ve vyhledávání
  • Doubleclick Studio slouží k tvorbě složitějších reklamních bannerů.

Pro koho je DoubleClick vhodný?

Všechny výše uvedené nástroje je možné využívat společně, v takovém případě samozřejmě přinášejí nejvíce benefitů, ale také samostatně. Platforma je díky tomu vhodná jak pro velké brandy, tak pro kampaně menších značek s nižším denním rozpočtem nebo pro krátkodobé kampaně.

Velice nás těší, že jsme se zařadili k elitním partnerským agenturám Googlu v ČR a nabídneme tuto možnost již brzy našim klientům.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017