Blog

Eva Řeháková 21. 9. 2016 Zpět

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

Nové atraktivní možnosti pro vaše digitální kampaně. Zdokonalené měření výkonu. Mapování cesty uživatele napříč různými taktikami a zařízeními, tedy využívání pokročilé atribuce. To vše může zajistit nová programatická inzertní platforma Google DoubleClick, kterou jsme získali díky úzkému partnerství s Googlem. DoubleClick využívá v ČR zatím jen hrstka vybraných agentur, proto jsme moc rádi, že můžeme tuto možnost od listopadu nabídnout našim klientům.

Co umožňuje Google DoubleClick?

Programatická platforma DoubleClick poskytuje komplexní náhled na vaše publikum a spojuje všechny informace o něm na jednom místě. Dodává společnou platformu pro nákup médií, takže můžete oslovit zákazníky po celém světě a maximalizovat dopad vašich kampaní napříč obrazovkami, kanály a formáty od prvního zobrazení až po konečnou konverzi.

DoubleClick se skládá z několika nástrojů:

  • Campaign Manager zjednodušuje běh kampaní v napřímo nakoupených médiích, od plánování až po reporting
  • Doubleclick Bid Manager usnadňuje správu RTB kampaní
  • Doubleclick for Search umožňuje pokročilejší správu kampaní ve vyhledávání
  • Doubleclick Studio slouží k tvorbě složitějších reklamních bannerů.

Pro koho je DoubleClick vhodný?

Všechny výše uvedené nástroje je možné využívat společně, v takovém případě samozřejmě přinášejí nejvíce benefitů, ale také samostatně. Platforma je díky tomu vhodná jak pro velké brandy, tak pro kampaně menších značek s nižším denním rozpočtem nebo pro krátkodobé kampaně.

Velice nás těší, že jsme se zařadili k elitním partnerským agenturám Googlu v ČR a nabídneme tuto možnost již brzy našim klientům.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Druhý teambuilding v roce 2017: 60 km v nohách

Na druhý letošní teambulding jsme společně vyrazili směr Jizerské hory, kde nás čekaly 2 dny zábavy i vyčerpání. Zajezdili jsme si v Sing…

27. 5. 2017

MarketUP Academy: Zeptali jsme se, jak se účastníkům líbilo

První MarketUP Academy se blíží ke konci. Účastníci mají za sebou 9 workshopů a právě teď je čeká poslední krok. Zatím jsme se zeptali…

25. 5. 2017

Autorespondery v e-mail marketingu: Jak je využít ke zvýšení prodeje?

V e-mail marketingu existují různé typy e-mailů. Klasické prodejní e-maily, pravidelné newslettery, pozvánky k akci a další. Velice úspěš…

25. 5. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na PPC

Online marketing vás láká a chcete se naučit nastavovat PPC kampaně? Nebo jste v této sféře už mazáci a jenom hledáte další zdroje, kter…

22. 5. 2017

Zapomeňte na sbírání Liků. Revoluční novinky přímo od zdroje z Facebooku

Na konci dubna se konalo další MarketUP Inspirativní setkání a pro všechny zúčastněné to byla skutečně ojedinělá událost. Hostem totiž…

19. 5. 2017

Archetypy v marketingu II: Touha po mistrovství a změně

Už naposledy jsme se začali bavit o archetypech v marketingu a jak lze s jejich pomocí dosáhnout konzistentní brandové identity. V archetypech j…

17. 5. 2017