Blog

Eva Řeháková 21. 9. 2016 Zpět

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

Nové atraktivní možnosti pro vaše digitální kampaně. Zdokonalené měření výkonu. Mapování cesty uživatele napříč různými taktikami a zařízeními, tedy využívání pokročilé atribuce. To vše může zajistit nová programatická inzertní platforma Google DoubleClick, kterou jsme získali díky úzkému partnerství s Googlem. DoubleClick využívá v ČR zatím jen hrstka vybraných agentur, proto jsme moc rádi, že můžeme tuto možnost od listopadu nabídnout našim klientům.

Co umožňuje Google DoubleClick?

Programatická platforma DoubleClick poskytuje komplexní náhled na vaše publikum a spojuje všechny informace o něm na jednom místě. Dodává společnou platformu pro nákup médií, takže můžete oslovit zákazníky po celém světě a maximalizovat dopad vašich kampaní napříč obrazovkami, kanály a formáty od prvního zobrazení až po konečnou konverzi.

DoubleClick se skládá z několika nástrojů:

  • Campaign Manager zjednodušuje běh kampaní v napřímo nakoupených médiích, od plánování až po reporting
  • Doubleclick Bid Manager usnadňuje správu RTB kampaní
  • Doubleclick for Search umožňuje pokročilejší správu kampaní ve vyhledávání
  • Doubleclick Studio slouží k tvorbě složitějších reklamních bannerů.

Pro koho je DoubleClick vhodný?

Všechny výše uvedené nástroje je možné využívat společně, v takovém případě samozřejmě přinášejí nejvíce benefitů, ale také samostatně. Platforma je díky tomu vhodná jak pro velké brandy, tak pro kampaně menších značek s nižším denním rozpočtem nebo pro krátkodobé kampaně.

Velice nás těší, že jsme se zařadili k elitním partnerským agenturám Googlu v ČR a nabídneme tuto možnost již brzy našim klientům.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
PPC
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP newsletter I ČERVENEC

V červenci jsme oslavili skvělou novinu. Postoupili jsme do finálního kola EMEA prestižní soutěže Google Premier Awards. O tohle a o spoustu d…

31. 7. 2017

Potenciál YouTube. Obchodní ředitel YouTube Robert Kyncl odhalil aktuální čísla.

Tento týden jsme se zúčastnili exkluzivního setkání s Robertem Kynclem, obchodním ředitelem sociální sítě YouTube. Jaké zajímavosti setk…

26. 7. 2017

Posilujeme tým o Martinu, Léňu a Martina!

S novými posilami jako kdyby se v poslední době roztrhl pytel a tak v týmu vítáme další tři lidi, Martinu, Léňu a EmJaye. S jejich pomocí …

25. 7. 2017

Vyrazili jsme na Google Digital Now 2017 se Sconto nábytkem

Vůbec poprvé jsme jako agentura vyjeli na konferenci pořádanou společností Google společně s naším klientem. Strávili jsme 2 dny v Dublinu,…

20. 7. 2017

Archetypy v marketingu IV: Dosáhněte stability a řádu

Zaujal vás náš seriál o archetypech v marketingu? Máme pro vás další díl, který tentokrát řeší potřebu najít a vytvořit ve světě ř…

14. 7. 2017

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme obdrželi skvělou zprávu. Postoupili jsme do dalšího kola globální soutěže Google Premier Partner Awards v kategorii Video Innovatio…

12. 7. 2017