Blog

Eva Řeháková 21. 9. 2016 Zpět

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

MarketUP začíná využívat platformu Google DoubleClick

Nové atraktivní možnosti pro vaše digitální kampaně. Zdokonalené měření výkonu. Mapování cesty uživatele napříč různými taktikami a zařízeními, tedy využívání pokročilé atribuce. To vše může zajistit nová programatická inzertní platforma Google DoubleClick, kterou jsme získali díky úzkému partnerství s Googlem. DoubleClick využívá v ČR zatím jen hrstka vybraných agentur, proto jsme moc rádi, že můžeme tuto možnost od listopadu nabídnout našim klientům.

Co umožňuje Google DoubleClick?

Programatická platforma DoubleClick poskytuje komplexní náhled na vaše publikum a spojuje všechny informace o něm na jednom místě. Dodává společnou platformu pro nákup médií, takže můžete oslovit zákazníky po celém světě a maximalizovat dopad vašich kampaní napříč obrazovkami, kanály a formáty od prvního zobrazení až po konečnou konverzi.

DoubleClick se skládá z několika nástrojů:

  • Campaign Manager zjednodušuje běh kampaní v napřímo nakoupených médiích, od plánování až po reporting
  • Doubleclick Bid Manager usnadňuje správu RTB kampaní
  • Doubleclick for Search umožňuje pokročilejší správu kampaní ve vyhledávání
  • Doubleclick Studio slouží k tvorbě složitějších reklamních bannerů.

Pro koho je DoubleClick vhodný?

Všechny výše uvedené nástroje je možné využívat společně, v takovém případě samozřejmě přinášejí nejvíce benefitů, ale také samostatně. Platforma je díky tomu vhodná jak pro velké brandy, tak pro kampaně menších značek s nižším denním rozpočtem nebo pro krátkodobé kampaně.

Velice nás těší, že jsme se zařadili k elitním partnerským agenturám Googlu v ČR a nabídneme tuto možnost již brzy našim klientům.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

MarketUP produkuje velmi úspěšná videa pro YouTube kampaně

Po několika letech zkušeností s návrhem a realizací mnoha Youtube kampaní, zejména pro velké TV inzerenty, jsme letos přistoupili k produkci animov...

30. 11. 2016

Co chystá Google pro rok 2017? Více, než si umíte představit

Druhý týden v listopadu se konal v legendárním hotelu Westin St. Francis v centru San Francisca globální Google Partner Summit. Významné události s...

30. 11. 2016

Jak navrhnout nejproklikávanější CTA tlačítko? Máme 6 tipů

Nefungují vám tlačítka s výzvou k akci? Vyzkoušejte 6 tipů z portálu Really Good Emails, které vám mohou pomoci zvýšit traffic z newsletteru.

28. 11. 2016