Blog

Kristina Pohlová 22. 2. 2016 Zpět

MarketUP vystoupil na exkluzivním workshopu od Googlu s tématem Fashion

MarketUP vystoupil na exkluzivním workshopu od Googlu s tématem Fashion

Na začátku února jsme se zúčastnili exkluzivního workshopu od Googlu, zaměřeného na módu, kosmetiku a krásu. Pozvání na akci dostali zástupci společností z daných odvětví, aby se dozvěděli, jak oslovit spotřebitele pomocí online marketingu, jak aplikovat nástroje Google v rámci konceptu see-think-do-care a mohli si dokonce i vyzkoušet plánování digitální kampaně v praxi.

YouTube, kampaně ve vyhledávání i mobilní trendy

Návštěvníci workshopu se seznámili například s možnostmi inzerce na YouTube, který má v České republice více než 1 miliardu zhlédnutých videí měsíčně. Přednášející se věnovali především přeskočitelné videoreklamě TrueView. Dalšími z hlavních témat byla například důležitost kampaní ve vyhledávání nebo nejnovější trendy v mobilním vyhledávání a možnosti jejich využití.

Google HiPo

Návštěvníci Googlu pozorně naslouchali přednášejícím a hltali každé jejich slovo. 

Akce zahrnovala také praktickou část, ve které si mohli účastníci při práci v menších týmech sami vymyslet strategii kampaně a optimální mix online marketingových nástrojů dle konkrétního zadání. To jim pomohlo získat lepší představu o funkci jednotlivých taktik a jejich uplatnění v praxi.

Účastníci HiPo v Googlu

Návštěvníci Googlu si vyzkoušeli, jak namixovat vhodné marketingové nástroje dle zadání.

Zjistili například, že na začátku kampaně je vhodné oslovit cílovou skupinu videem a s těmi, kteří jej zhlédnou do konce, lze pracovat dále v remarketingu za použití Bumper Ads, tedy krátkého nepřeskočitelného spotu, vhodného k připomenutí produktu. Dále se dozvěděli, že kampaň je dle výše rozpočtu vhodné doplnit bannerovou kampaní a určitě by neměli zapomenout ani na kampaň ve vyhledávání.

MarketUP představil úspěšnou kampaň pro A3 Sport

Google na akci pozval také 3 klíčové partnerské agentury, aby inspirovali účastníky svými úspěšnými projekty. Za MarketUP vystoupil Miroslav Král s case study na kampaň Adidas pro řetězec prodejen A3 Sport.

Popsal zvolenou strategii i použité taktiky v jednotlivých fázích nákupního cyklu, vysvětlil důležitost kvalitní vizuální komunikace pro fashion odvětví, které stojí na emocích a uvedl klíčové výsledky kampaně, které překonaly očekávání.

Online taktiky

Marketingové taktiky, které byly využity v jednotlivých fázích nákupního cyklu v kampani pro A3 Sport.

Účastníci workshopu ocenili možnost probrat jednotlivé taktiky přímo se zástupci agentur, kteří působili v rámci praktické části jako facilitátoři jednotlivých týmů. Téměř všichni zúčastnění v dotaznících uvedli, že mají zájem o konzultaci u online marketingové agentury a rádi by začali využívat různých možností digitálního marketingu.

Miroslav Král při praktických ukázkách

Miroslav Král pomáhá účastníkům workshopu s tvorbou optimální online marketingové strategie.

Google pořádá pravidelně workshopy zaměřené na jednotlivá odvětví. V prosinci se konalo setkání se zástupci firem z finančního sektoru, kterého jsme se rovněž účastnili. Možná se uvidíme na příští akci právě s vámi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017

Žít, pracovat, cestovat. Jak začal můj půlroční „homeoffice“ v Asii

Spousta lidí z online světa dnes cestuje a pracuje ze zahraničí. Ujal se pro ně pojem „digitální nomádi“ a jedná se především o freela…

6. 2. 2017

Reklama v online videu a na sociálních sítích předběhne do roku 2020 rádio i tisk

Reklamní svět se rychle mění. To, co platilo dnes, nemusí platit zítra a nejspíš už vůbec nebude platit pozítří. Dokazuje to i poslední …

3. 2. 2017

Novinky, které jsme přivezli z Google Partner Summitu, zaujaly média

V listopadu jsme měli tu čest zúčastnit se globálního Google Partner Summitu v centru San Francisca. Marketingové magazíny zaujal článek na …

27. 1. 2017