Blog

Kristina Pohlová 22. 2. 2016 Zpět

MarketUP vystoupil na exkluzivním workshopu od Googlu s tématem Fashion

MarketUP vystoupil na exkluzivním workshopu od Googlu s tématem Fashion

Na začátku února jsme se zúčastnili exkluzivního workshopu od Googlu, zaměřeného na módu, kosmetiku a krásu. Pozvání na akci dostali zástupci společností z daných odvětví, aby se dozvěděli, jak oslovit spotřebitele pomocí online marketingu, jak aplikovat nástroje Google v rámci konceptu see-think-do-care a mohli si dokonce i vyzkoušet plánování digitální kampaně v praxi.

YouTube, kampaně ve vyhledávání i mobilní trendy

Návštěvníci workshopu se seznámili například s možnostmi inzerce na YouTube, který má v České republice více než 1 miliardu zhlédnutých videí měsíčně. Přednášející se věnovali především přeskočitelné videoreklamě TrueView. Dalšími z hlavních témat byla například důležitost kampaní ve vyhledávání nebo nejnovější trendy v mobilním vyhledávání a možnosti jejich využití.

Google HiPo

Návštěvníci Googlu pozorně naslouchali přednášejícím a hltali každé jejich slovo. 

Akce zahrnovala také praktickou část, ve které si mohli účastníci při práci v menších týmech sami vymyslet strategii kampaně a optimální mix online marketingových nástrojů dle konkrétního zadání. To jim pomohlo získat lepší představu o funkci jednotlivých taktik a jejich uplatnění v praxi.

Účastníci HiPo v Googlu

Návštěvníci Googlu si vyzkoušeli, jak namixovat vhodné marketingové nástroje dle zadání.

Zjistili například, že na začátku kampaně je vhodné oslovit cílovou skupinu videem a s těmi, kteří jej zhlédnou do konce, lze pracovat dále v remarketingu za použití Bumper Ads, tedy krátkého nepřeskočitelného spotu, vhodného k připomenutí produktu. Dále se dozvěděli, že kampaň je dle výše rozpočtu vhodné doplnit bannerovou kampaní a určitě by neměli zapomenout ani na kampaň ve vyhledávání.

MarketUP představil úspěšnou kampaň pro A3 Sport

Google na akci pozval také 3 klíčové partnerské agentury, aby inspirovali účastníky svými úspěšnými projekty. Za MarketUP vystoupil Miroslav Král s case study na kampaň Adidas pro řetězec prodejen A3 Sport.

Popsal zvolenou strategii i použité taktiky v jednotlivých fázích nákupního cyklu, vysvětlil důležitost kvalitní vizuální komunikace pro fashion odvětví, které stojí na emocích a uvedl klíčové výsledky kampaně, které překonaly očekávání.

Online taktiky

Marketingové taktiky, které byly využity v jednotlivých fázích nákupního cyklu v kampani pro A3 Sport.

Účastníci workshopu ocenili možnost probrat jednotlivé taktiky přímo se zástupci agentur, kteří působili v rámci praktické části jako facilitátoři jednotlivých týmů. Téměř všichni zúčastnění v dotaznících uvedli, že mají zájem o konzultaci u online marketingové agentury a rádi by začali využívat různých možností digitálního marketingu.

Miroslav Král při praktických ukázkách

Miroslav Král pomáhá účastníkům workshopu s tvorbou optimální online marketingové strategie.

Google pořádá pravidelně workshopy zaměřené na jednotlivá odvětví. V prosinci se konalo setkání se zástupci firem z finančního sektoru, kterého jsme se rovněž účastnili. Možná se uvidíme na příští akci právě s vámi.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017