Blog

Eva Řeháková 15. 3. 2016 Zpět

MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

Správa firemního Instagramu nebo úspěšná kampaň s významným českým youtuberem. O tom psala v posledních týdnech marketingová média v souvislosti s MarketUP.

Marketing & Media vydal názorový článek o Instagramu

Jak zaujmout na Instagramu a rozjet firemní profil od nuly? Tím se zabývala ve svém komentáři naše copywriterka a Social Media Specialist Eva. Zdůraznila význam #hashtagů, atraktivních vizuálů i neodmyslitelné sociální aktivity, bez které úspěšný profil na Instagramu nevybudujete. Kromě tištěného čísla Marketing & Media se její názorový článek objevil i na hlavní straně internetové verze MAM, kde si ho můžete přečíst.

youtuber Pedro a komentář

Komentář o Instagramu v Marketing & Media napravo a článek o youtuberovi Pedrovi v MarketingSalesMedia nalevo.

Kampaň s Youtuberem zaujala hlavní marketingové magazíny

Naší kampaně s YouTuberem si všimly hned dva z nejvýznamnějších marketingových časopisů. Prvním z nich byl MarketingSalesMedia, který napsal: „Youtuber Pedro připravil seriál odlehčených vlogů, např. z utkání Národní basketbalové ligy, z tréninku s profesionály či z náborové akce. Náborů se i díky kampani zúčastnilo přes 200 dětí, videa zaznamenala více než 340 tisíc zhlédnutí, desetitisíce „lajků“ a tisíce pozitivních komentářů.“ Článek se opět objevil jak v tištěné, tak v internetové verzi časopisu.

Druhým magazínem, který publikoval informaci o kampani s Pedrem v rubrice Sekaná, byl opět Marketing & Media. „Žádným jiným způsobem by se basketbal k tolika dětem do tabletu nebo mobilu aktivně nedostal,“ komentoval úspěch kampaně v Marketing & Media marketingový manažer basketbalové federace Martin Drábek. 

Sekaná v Marketing and Media

Youtuber Pedro v článku pro Marketing & Media.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017