Blog

Eva Řeháková 15. 3. 2016 Zpět

MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

MarketUP v médiích: Návod na Instagram a kampaň s youtuberem

Správa firemního Instagramu nebo úspěšná kampaň s významným českým youtuberem. O tom psala v posledních týdnech marketingová média v souvislosti s MarketUP.

Marketing & Media vydal názorový článek o Instagramu

Jak zaujmout na Instagramu a rozjet firemní profil od nuly? Tím se zabývala ve svém komentáři naše copywriterka a Social Media Specialist Eva. Zdůraznila význam #hashtagů, atraktivních vizuálů i neodmyslitelné sociální aktivity, bez které úspěšný profil na Instagramu nevybudujete. Kromě tištěného čísla Marketing & Media se její názorový článek objevil i na hlavní straně internetové verze MAM, kde si ho můžete přečíst.

youtuber Pedro a komentář

Komentář o Instagramu v Marketing & Media napravo a článek o youtuberovi Pedrovi v MarketingSalesMedia nalevo.

Kampaň s Youtuberem zaujala hlavní marketingové magazíny

Naší kampaně s YouTuberem si všimly hned dva z nejvýznamnějších marketingových časopisů. Prvním z nich byl MarketingSalesMedia, který napsal: „Youtuber Pedro připravil seriál odlehčených vlogů, např. z utkání Národní basketbalové ligy, z tréninku s profesionály či z náborové akce. Náborů se i díky kampani zúčastnilo přes 200 dětí, videa zaznamenala více než 340 tisíc zhlédnutí, desetitisíce „lajků“ a tisíce pozitivních komentářů.“ Článek se opět objevil jak v tištěné, tak v internetové verzi časopisu.

Druhým magazínem, který publikoval informaci o kampani s Pedrem v rubrice Sekaná, byl opět Marketing & Media. „Žádným jiným způsobem by se basketbal k tolika dětem do tabletu nebo mobilu aktivně nedostal,“ komentoval úspěch kampaně v Marketing & Media marketingový manažer basketbalové federace Martin Drábek. 

Sekaná v Marketing and Media

Youtuber Pedro v článku pro Marketing & Media.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Chcete, aby váš obsah prodával? Proveďte zákazníky Content Funnelem

Jak tvořit úspěšný content, který zasáhne zákazníky v různých fázích nákupního procesu? Marketingové úsilí pomáhá znásobit takzva…

22. 4. 2017

Jak držet krok v online marketingu: Zaměřeno na sociální sítě

V každé profesi je důležité se celý život vzdělávat. V online marketingu to ale platí dvojnásob. Ne-li několikanásob. Vyvíjejí se toti…

19. 4. 2017

Už druhý rok na Digijobs. Lovíme talenty nejen na fotbálek!

Jelikož se nám na loňském veletrhu práce v online marketingu Digijobs podařilo ulovit dva nové kolegy, nesmíme samozřejmě chybět ani letos.…

17. 4. 2017

Archetypy v marketingu I: Využijte jejich sílu ve prospěch své značky

V marketingu lze uplatňovat nejrůznější strategie. Jednou z klíčových, avšak méně známých, je strategie marketingových archetypů. Co to…

13. 4. 2017

Zlepšete své články o 99 %. Pište pro lidi i roboty

Psaní online článků je tak trochu alchymie. Copywriterovi nestačí myslet na to, aby se článek líbil čtenářům. O tom, jestli vyběhne na p…

8. 4. 2017

Jak zvládnout hejty na Facebooku s ještě větší elegancí?

Hejt nebo negativní komentář na Facebooku dá správcům stránky kolikrát pěkně zabrat. Vyzkoušejte naše tipy, jak na ně reagovat s eleganc…

5. 4. 2017