Blog

Jan Holeček 6. 1. 2016 Zpět

MarketUP v hlavních zprávách týdne marketingových médií

MarketUP v hlavních zprávách týdne marketingových médií

Naše úspěšné zařazení mezi 10 klíčových partnerských agentur Googlu v ČR nezůstalo nepovšimnuto významnými marketingovými médii, která tuto událost zařadila mezi hlavní zprávy týdne. Časopis MarketingSalesMedia dále zaujalo, jak jsme přistoupili k vytvoření kampaně na historicky první komplexní konferenci o internetu věcí v ČR, IOT Forum 2015. Poslední loňská vydání obou časopisů se věnovala také naší vánoční digitální kampani pro parfumerie SEPHORA.

Digitální kampaň na IOT Forum v MarketingSalesMedia


Časopis MarketingSalesMedia zaujala naše zpráva o online kampani na IOT Forum 2015, kterou jsme realizovali pro významnou mezinárodní společnost IDC. Tato konference na téma Internet of Things byla historicky první komplexní konferencí o internetu věcí, která se v ČR konala.

Týdeník ve své online verzi věnuje této úspěšné digitální kampani značný prostor a detailně popisuje nejen její průběh a výsledky, ale také vytvoření kompletního webu konference v rekordně krátkém čase.

„Před samotnou kampaní agentura MarketUP vytvořila kompletní web konference, který obsahoval registrační formulář a seznam účastníků konference. Díky tomuto seznamu si účastníci mohli předem domluvit schůzku s ostatními registrovanými a využít tak možnost setkat se s kolegy z branže a navázat nové obchodní vztahy,“ zveřejňuje MarketingSalesMedia.

MarketUP v MarketingSalesMedia


MarketingSalesMedia o našem klíčovém partnerství s Googlem


MarketingSalesMedia nezůstává pouze u naší kampaně na IOT Forum 2015. Ve své tištěné verzi se v aktualitách zmiňuje o naši kvalifikaci mezi klíčové partnery Googlu v ČR a zisku dalších dvou ocenění na konferenci Google Agency Day 2015, kde se sešly nejvýznamnější online marketingové agentury z Česka.

„Mezi agenturami na sebe tentokrát upozornila MarketUP, která má za sebou velmi úspěšný rok. Právě na základě toho se jako jediná z ryze českých agentur úspěšně kvalifikovala mezi 10 klíčových partnerů Googlu v ČR,“ píše se v MarketingSalesMedia.

Úzká spolupráce s Googlem = přednostní benefity pro naše klienty


Časopis MarketingSalesMedia zároveň i cituje Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále, který pro časopis uvedl, že úzká spolupráce s Googlem je jedním ze základních kamenů naší strategie. Tato spolupráce totiž znamená hlavně jeden důležitý fakt – našim klientům zajistí přístup k nejnovějšímu know-how, oborovým analýzám, přednostnímu využití novinek v digitální reklamě a společnému plánování digitální strategie pro úspěšný růst našich klientů.

MarketUP v MarketingSalesMedia


Marketing & Media: Agentura MarketUP posbírala tři ceny na Google Agency Day 2015


Našeho úspěchu na Google Agency Day 2015 si všímá i známý týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě, Marketing & Media, který uvádí: „MarketUP jako jediná získala ocenění ve všech třech soutěžních kategoriích – Rock The Sales, Nejvíce certifikovaných jednotlivců a Klíčoví partneři Googlu, mezi které se tak oficiálně zařadila.“

Marketing & Media tuto aktualitu s titulkem Agentura MarketUP posbírala tři ceny na Google Agency Day 2015 uvedl mezi hlavními zprávami týdne ze světa marketingu.

MarketUP v Marketing&Media 

Vánoční kampaň pro parfumerie SEPHORA


Pozornost časopisů Marketing & Media a MarketingSalesMedia na závěr roku 2015 také upoutala naše vánoční digitální kampaň pro parfumerie SEPHORA.

„S aktivační kampaní a sloganem „GIFT ODYSSEY – NADPOZEMSKY VÝJIMEČNÉ VÁNOCE“ finišuje v těchto dnech maloobchodní řetězec SEPHORA. Hlavním motivem aktivační kampaně je vyvolat u zákazníků zájem, aby vánoční dárky pro své blízké přišli nakoupit přímo do kamenných prodejen SEPHORA,“ píše Marketing & Media, který této kampani ve svém posledním loňském vydání věnuje značný prostor. Zároveň například informuje i workshopu v české pobočce společnosti Googlu, který naše agentura pro společnost SEPHORA zajistila za účelem představení jednotlivých online marketingové kanálů a jejich konkrétní výhod, které by našemu klientovi přinesly.

Časopis MarketingSalesMedia nezapomíná zdůraznit, že celá vánoční kampaň SEPHORA se tematicky inspirovala Star Wars, na základě čehož MarketUP vytvořil na vizuály claimy s hravou přesmyčkou „Hvězdné dárky“. Hlavním kanálem kampaně se přitom stala videoreklama na YouTube, která doplnila současně běžící televizní reklamu. 

 Vánoční kampaň SEPHORA


Foto: Marketing & Media, MarketingSalesMedia

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017

Miroslav Král přednášel o online marketingu na konferenci Samsung Electronics

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak pořádá počátkem každého roku celofiremní konferenci, kde představuje svým zaměstnancům pr…

24. 2. 2017

Jak vypadá nejlepší titulek? Neuvěříte svým očím!

Píšete opravdu zajímavé texty na váš blog? Sdílíte je na sociálních sítích? A přesto máte minimum přečtení? Pak je dost pravděpodobn…

20. 2. 2017

Získejte si srdce zákazníka. I o tom byl Retail Summit 2017

Konference Retail Summit se účastníme pravidelně a ani letošní rok nebyl výjimkou. Největší událost svého druhu ve Střední Evropě pro o…

14. 2. 2017

Nový loterijní zákon. Revoluce pro spotřebitelské soutěže?

Od prvního ledna začal platit nový loterijní zákon. Zatímco do oblasti hazardních her přináší spoustu omezení, spotřebitelské soutěže …

9. 2. 2017