Blog

Jan Holeček 6. 1. 2016 Zpět

MarketUP v hlavních zprávách týdne marketingových médií

MarketUP v hlavních zprávách týdne marketingových médií

Naše úspěšné zařazení mezi 10 klíčových partnerských agentur Googlu v ČR nezůstalo nepovšimnuto významnými marketingovými médii, která tuto událost zařadila mezi hlavní zprávy týdne. Časopis MarketingSalesMedia dále zaujalo, jak jsme přistoupili k vytvoření kampaně na historicky první komplexní konferenci o internetu věcí v ČR, IOT Forum 2015. Poslední loňská vydání obou časopisů se věnovala také naší vánoční digitální kampani pro parfumerie SEPHORA.

Digitální kampaň na IOT Forum v MarketingSalesMedia


Časopis MarketingSalesMedia zaujala naše zpráva o online kampani na IOT Forum 2015, kterou jsme realizovali pro významnou mezinárodní společnost IDC. Tato konference na téma Internet of Things byla historicky první komplexní konferencí o internetu věcí, která se v ČR konala.

Týdeník ve své online verzi věnuje této úspěšné digitální kampani značný prostor a detailně popisuje nejen její průběh a výsledky, ale také vytvoření kompletního webu konference v rekordně krátkém čase.

„Před samotnou kampaní agentura MarketUP vytvořila kompletní web konference, který obsahoval registrační formulář a seznam účastníků konference. Díky tomuto seznamu si účastníci mohli předem domluvit schůzku s ostatními registrovanými a využít tak možnost setkat se s kolegy z branže a navázat nové obchodní vztahy,“ zveřejňuje MarketingSalesMedia.

MarketUP v MarketingSalesMedia


MarketingSalesMedia o našem klíčovém partnerství s Googlem


MarketingSalesMedia nezůstává pouze u naší kampaně na IOT Forum 2015. Ve své tištěné verzi se v aktualitách zmiňuje o naši kvalifikaci mezi klíčové partnery Googlu v ČR a zisku dalších dvou ocenění na konferenci Google Agency Day 2015, kde se sešly nejvýznamnější online marketingové agentury z Česka.

„Mezi agenturami na sebe tentokrát upozornila MarketUP, která má za sebou velmi úspěšný rok. Právě na základě toho se jako jediná z ryze českých agentur úspěšně kvalifikovala mezi 10 klíčových partnerů Googlu v ČR,“ píše se v MarketingSalesMedia.

Úzká spolupráce s Googlem = přednostní benefity pro naše klienty


Časopis MarketingSalesMedia zároveň i cituje Managing Partnera MarketUP Miroslava Krále, který pro časopis uvedl, že úzká spolupráce s Googlem je jedním ze základních kamenů naší strategie. Tato spolupráce totiž znamená hlavně jeden důležitý fakt – našim klientům zajistí přístup k nejnovějšímu know-how, oborovým analýzám, přednostnímu využití novinek v digitální reklamě a společnému plánování digitální strategie pro úspěšný růst našich klientů.

MarketUP v MarketingSalesMedia


Marketing & Media: Agentura MarketUP posbírala tři ceny na Google Agency Day 2015


Našeho úspěchu na Google Agency Day 2015 si všímá i známý týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě, Marketing & Media, který uvádí: „MarketUP jako jediná získala ocenění ve všech třech soutěžních kategoriích – Rock The Sales, Nejvíce certifikovaných jednotlivců a Klíčoví partneři Googlu, mezi které se tak oficiálně zařadila.“

Marketing & Media tuto aktualitu s titulkem Agentura MarketUP posbírala tři ceny na Google Agency Day 2015 uvedl mezi hlavními zprávami týdne ze světa marketingu.

MarketUP v Marketing&Media 

Vánoční kampaň pro parfumerie SEPHORA


Pozornost časopisů Marketing & Media a MarketingSalesMedia na závěr roku 2015 také upoutala naše vánoční digitální kampaň pro parfumerie SEPHORA.

„S aktivační kampaní a sloganem „GIFT ODYSSEY – NADPOZEMSKY VÝJIMEČNÉ VÁNOCE“ finišuje v těchto dnech maloobchodní řetězec SEPHORA. Hlavním motivem aktivační kampaně je vyvolat u zákazníků zájem, aby vánoční dárky pro své blízké přišli nakoupit přímo do kamenných prodejen SEPHORA,“ píše Marketing & Media, který této kampani ve svém posledním loňském vydání věnuje značný prostor. Zároveň například informuje i workshopu v české pobočce společnosti Googlu, který naše agentura pro společnost SEPHORA zajistila za účelem představení jednotlivých online marketingové kanálů a jejich konkrétní výhod, které by našemu klientovi přinesly.

Časopis MarketingSalesMedia nezapomíná zdůraznit, že celá vánoční kampaň SEPHORA se tematicky inspirovala Star Wars, na základě čehož MarketUP vytvořil na vizuály claimy s hravou přesmyčkou „Hvězdné dárky“. Hlavním kanálem kampaně se přitom stala videoreklama na YouTube, která doplnila současně běžící televizní reklamu. 

 Vánoční kampaň SEPHORA


Foto: Marketing & Media, MarketingSalesMedia

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

GAME ON! Slavíme další úspěch v soutěži Google partnerů

V listopadu se k nám dostala skvělá zpráva. Uspěli jsme také ve třetím kvartálu letošní soutěže Google partnerů GAME ON a připsali si d…

24. 11. 2017

Co nového přinesl Marketing Festival 2017?

V listopadu jsme se tradičně účastnili Marketing Festivalu. A i letos jsme si z této velké konference odnesli spoustu zajímavých informací a …

24. 11. 2017

Web Summit 2017: Nové marketingové trendy v cestovním ruchu

Web Summit je největší technologickou konferencí světa, není proto divu, že se každý rok jedná o dlouho očekávanou událost. Event, v rám…

21. 11. 2017

Na rychlosti záleží. Jak je na tom váš mobilní web?

Podle jednoho z posledních výzkumů Google se průměrná mobilní webová stránka načítá 22 sekund. A přitom celých 32 % uživatelů opoušt…

16. 11. 2017

Jak jsme inspirovali ženy užívat si #HaagenDazsMoment

Rozjet od nuly stránku na Facebooku není jen tak. Pokud navíc máte na starosti takový lovebrand jako je Häagen-Dazs, to je teprve výzva. Jak js…

14. 11. 2017

Persony: Nástroj, který vám pomůže s marketingovou strategií

Persony jsou důležitou součástí marketingových strategií. S jejich pomocí dokážete lépe přemýšlet nad cílovou skupinou a v důsledku to…

13. 11. 2017