Blog

Eva Řeháková 13. 10. 2014 Zpět

MarketUP stále roste, přijal tři nové specialisty

Noví specialisté MarketUP

Tým MarketUP se opět rozšířil. Tentokrát dokonce o tři nové kolegy, kteří začali působit na různých pozicích. Tomáš Hurt je nově zodpovědný za správu sociálních sítí, Jiří Staněk se podílí na přípravě a realizaci PPC kampaní a Eva Řeháková má na starosti copywriting a tvorbu obsahu pro klienty.

Tomáš Hurt začal působit ve společnosti MarketUP v lednu roku 2014, kdy nastoupil jako stážista. Už v době studií na Západočeské univerzitě v Plzni se zajímal o oblast online marketingu, praxe v naší online marketingové agentuře mu pomohla uvést teoretické poznatky do praxe. Získal cenné zkušenosti při tvorbě PPC kampaní, správě sociálních sítí a SEO. V září se změnil jeho status ze stážisty na specialistu, zároveň si dokončuje magisterský titul.

Jiří Staněk se podílí především na přípravě a optimalizaci PPC kampaní, pomáhá však také například se správou Facebookových profilů. Do MarketUP nastoupil hned po dokončení Univerzity Pardubice, kde studoval Dopravní management, marketing a logistiku. V průběhu studia čerpal zkušenosti na řadě stáží a v neziskové studentské organizaci AIESEC. Ve firmě pracuje od června 2014. Během velmi krátké doby se seznámil s většinou nástrojů online marketingu a dnes je certifikovaným specialistou Google Adwords.

Posledním a nejnovějším členem týmu MarketUP je Eva Řeháková, která nastoupila na pozici Copywriter v srpnu 2014. Stará se o textaci webových stránek klientů, tvorbu PR článků a příspěvků na sociálních sítích a spravuje blog MarketUP. Vystudovala žurnalistiku na Masarykově univerzitě. Získala praxi v médiích, psala například pro Novojičínský deník, pracovala také jako Media Manager pro Czech-American TV. V poslední době se zajímá především o online marketing a naplno se věnuje copywritingu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

PPC offline #10 očima našeho specialisty Romana

Minulý týden jsme se zúčastnili obsahově nabité akce pro PPC specialisty. Načerpali jsme novou inspiraci, kterou můžeme aplikovat rovnou v pr…

15. 3. 2019

Bumper ads pro Oriflame: Video z vizuálu za pár hodin

Oriflame je značka, která patří mezi největší hráče na trhu v segmentu kosmetiky distribuované kosmetickými poradkyněmi. A také náš obl…

23. 1. 2019

Influenceři: Jak na spolupráci krok za krokem

Dříve jsme byli zvyklí, že naše produkty a značky propagovaly osobnosti nebo spíše celebrity, které jsme vídali hlavně v televizních rekla…

16. 1. 2019

Náš výlet do offlinu: Kinospot pro ECCO

Jak říkáme u nás v MarketUP – poptávka je dar. Jsou ale poptávky, u kterých nás vedle vděčnosti zachvátí také radost a vzrušení. Pře…

11. 1. 2019

Naše nejúspěšnější kampaně v roce 2018 – letní edice

Je nejmrazivější měsíc v roce, a proto dnes raději zavzpomínáme na tropické dny. V MarketUP jsme o loňských letních prázdninách rozhodn…

7. 1. 2019

Redesign oplatek Lina: Jak na brand awareness u značky, kterou každý zná?

Když se řekne Lina, určitě vás napadne slogan “Je jiná”. Značka Lina je samostatná značka vymezující prémiový sortiment oplatek z umb…

3. 1. 2019