Blog

Eva Řeháková 13. 10. 2014 Zpět

MarketUP stále roste, přijal tři nové specialisty

Noví specialisté MarketUP

Tým MarketUP se opět rozšířil. Tentokrát dokonce o tři nové kolegy, kteří začali působit na různých pozicích. Tomáš Hurt je nově zodpovědný za správu sociálních sítí, Jiří Staněk se podílí na přípravě a realizaci PPC kampaní a Eva Řeháková má na starosti copywriting a tvorbu obsahu pro klienty.

Tomáš Hurt začal působit ve společnosti MarketUP v lednu roku 2014, kdy nastoupil jako stážista. Už v době studií na Západočeské univerzitě v Plzni se zajímal o oblast online marketingu, praxe v naší online marketingové agentuře mu pomohla uvést teoretické poznatky do praxe. Získal cenné zkušenosti při tvorbě PPC kampaní, správě sociálních sítí a SEO. V září se změnil jeho status ze stážisty na specialistu, zároveň si dokončuje magisterský titul.

Jiří Staněk se podílí především na přípravě a optimalizaci PPC kampaní, pomáhá však také například se správou Facebookových profilů. Do MarketUP nastoupil hned po dokončení Univerzity Pardubice, kde studoval Dopravní management, marketing a logistiku. V průběhu studia čerpal zkušenosti na řadě stáží a v neziskové studentské organizaci AIESEC. Ve firmě pracuje od června 2014. Během velmi krátké doby se seznámil s většinou nástrojů online marketingu a dnes je certifikovaným specialistou Google Adwords.

Posledním a nejnovějším členem týmu MarketUP je Eva Řeháková, která nastoupila na pozici Copywriter v srpnu 2014. Stará se o textaci webových stránek klientů, tvorbu PR článků a příspěvků na sociálních sítích a spravuje blog MarketUP. Vystudovala žurnalistiku na Masarykově univerzitě. Získala praxi v médiích, psala například pro Novojičínský deník, pracovala také jako Media Manager pro Czech-American TV. V poslední době se zajímá především o online marketing a naplno se věnuje copywritingu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Zákulisní fotky i poznatky ze školení Facebook Blueprint Live!

V červnu jsme jako jedna z pěti českých agentur dostali v rámci úzké spolupráce a podpory ze strany Facebooku pozvánku na workshop Blueprint …

24. 8. 2017

Míša Mašková: Školy dnes grafiku nenaučí. Mladí lidé by se měli co nejdřív vrhnout do praxe

Míša Mašková je nová Art Directorka našeho kreativního oddělení. Je maličká, skromná, ale odvádí skvělou práci. Přečtěte si rozhovo…

22. 8. 2017

Jirka, Andrea a Míša jsou nové posily týmu!

Do našich týmů nastoupily další nové tváře. Seznamte se s Jirkou, Ájou a Míšou.

22. 8. 2017

Instagram pro firmy: Nevyužitý potenciál obrázkové sítě

Instagram je extrémně populární obrázková sociální síť. Pohybuje se na něm přes 700 milionů uživatelů (v Česku více než 1,5 miliónu…

21. 8. 2017

Tajný trik marketéru, jak vybudovat silnou značku. Archetypy v marketingu.

S konceptem archetypů už jsme se v několika předchozích článcích seznámili. Naučili jsme se je od sebe rozlišit, víme, co jednotlivé arch…

18. 8. 2017

Storytelling pro firmy. Naučte se vyprávět příběh své značky

Lidé milují příběhy. A dobrým příběhem získáte klíč k srdci svého zákazníka. Vystavět dobrý příběh ale není jen tak. Podívejte …

14. 8. 2017