Blog

Eva Řeháková 13. 10. 2014 Zpět

MarketUP stále roste, přijal tři nové specialisty

Noví specialisté MarketUP

Tým MarketUP se opět rozšířil. Tentokrát dokonce o tři nové kolegy, kteří začali působit na různých pozicích. Tomáš Hurt je nově zodpovědný za správu sociálních sítí, Jiří Staněk se podílí na přípravě a realizaci PPC kampaní a Eva Řeháková má na starosti copywriting a tvorbu obsahu pro klienty.

Tomáš Hurt začal působit ve společnosti MarketUP v lednu roku 2014, kdy nastoupil jako stážista. Už v době studií na Západočeské univerzitě v Plzni se zajímal o oblast online marketingu, praxe v naší online marketingové agentuře mu pomohla uvést teoretické poznatky do praxe. Získal cenné zkušenosti při tvorbě PPC kampaní, správě sociálních sítí a SEO. V září se změnil jeho status ze stážisty na specialistu, zároveň si dokončuje magisterský titul.

Jiří Staněk se podílí především na přípravě a optimalizaci PPC kampaní, pomáhá však také například se správou Facebookových profilů. Do MarketUP nastoupil hned po dokončení Univerzity Pardubice, kde studoval Dopravní management, marketing a logistiku. V průběhu studia čerpal zkušenosti na řadě stáží a v neziskové studentské organizaci AIESEC. Ve firmě pracuje od června 2014. Během velmi krátké doby se seznámil s většinou nástrojů online marketingu a dnes je certifikovaným specialistou Google Adwords.

Posledním a nejnovějším členem týmu MarketUP je Eva Řeháková, která nastoupila na pozici Copywriter v srpnu 2014. Stará se o textaci webových stránek klientů, tvorbu PR článků a příspěvků na sociálních sítích a spravuje blog MarketUP. Vystudovala žurnalistiku na Masarykově univerzitě. Získala praxi v médiích, psala například pro Novojičínský deník, pracovala také jako Media Manager pro Czech-American TV. V poslední době se zajímá především o online marketing a naplno se věnuje copywritingu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

Až 10 fotek v 1 postu. Čtěte i o dalších novinkách na Instagramu

Instagram v březnu přinesl hned dvě velké novinky. Odteď můžete vyprávět svůj příběh prostřednictvím slideshow a reklamu cílit ve Stor…

20. 3. 2017

Nečekaná čísla od Googlu: 76 % lidí zamíří po průzkumu na mobilu rovnou do obchodu

Důležitost mobilních telefonů v nákupním procesu je v marketingových kruzích už nějakou dobu diskutovaným tématem. Google však nyní pře…

15. 3. 2017

Online marketing: Jak pomáhá maloobchodním řetězcům zvýšit prodeje?

Online marketing už dávno není efektivním prodejním kanálem pouze pro zboží dlouhodobé spotřeby. Nejnovější studie maloobchodních sítí…

14. 3. 2017

Youtube startuje vlastní televizi. Jaké možnosti inzerce nabídne?

Před nedávnem představil YouTube novou sociální síť „Backstage“, nyní chystá další velký projekt. Jedná se o streamovací službu You…

7. 3. 2017

První teambuilding v roce 2017: Jeli jsme si zalyžovat a zdolali Velkou Deštnou

Každý tým potřebuje dobít baterky, stmelit kolektiv díky všedním i nevšedním zážitkům a načerpat novou energii, která se promění v da…

1. 3. 2017

Chystáme MarketUP Academy, sérii vzdělávacích workshopů

V MarketUP jsme se rozhodli uspořádat vlastní studijní program, díky němuž bychom rádi získali do svých řad nové online marketingové nad…

26. 2. 2017