Blog

Eva Řeháková 13. 10. 2014 Zpět

MarketUP stále roste, přijal tři nové specialisty

Noví specialisté MarketUP

Tým MarketUP se opět rozšířil. Tentokrát dokonce o tři nové kolegy, kteří začali působit na různých pozicích. Tomáš Hurt je nově zodpovědný za správu sociálních sítí, Jiří Staněk se podílí na přípravě a realizaci PPC kampaní a Eva Řeháková má na starosti copywriting a tvorbu obsahu pro klienty.

Tomáš Hurt začal působit ve společnosti MarketUP v lednu roku 2014, kdy nastoupil jako stážista. Už v době studií na Západočeské univerzitě v Plzni se zajímal o oblast online marketingu, praxe v naší online marketingové agentuře mu pomohla uvést teoretické poznatky do praxe. Získal cenné zkušenosti při tvorbě PPC kampaní, správě sociálních sítí a SEO. V září se změnil jeho status ze stážisty na specialistu, zároveň si dokončuje magisterský titul.

Jiří Staněk se podílí především na přípravě a optimalizaci PPC kampaní, pomáhá však také například se správou Facebookových profilů. Do MarketUP nastoupil hned po dokončení Univerzity Pardubice, kde studoval Dopravní management, marketing a logistiku. V průběhu studia čerpal zkušenosti na řadě stáží a v neziskové studentské organizaci AIESEC. Ve firmě pracuje od června 2014. Během velmi krátké doby se seznámil s většinou nástrojů online marketingu a dnes je certifikovaným specialistou Google Adwords.

Posledním a nejnovějším členem týmu MarketUP je Eva Řeháková, která nastoupila na pozici Copywriter v srpnu 2014. Stará se o textaci webových stránek klientů, tvorbu PR článků a příspěvků na sociálních sítích a spravuje blog MarketUP. Vystudovala žurnalistiku na Masarykově univerzitě. Získala praxi v médiích, psala například pro Novojičínský deník, pracovala také jako Media Manager pro Czech-American TV. V poslední době se zajímá především o online marketing a naplno se věnuje copywritingu.

Líbil se Vám tento článek? Odebírejte novinky zdarma
Štítky
Nejnovější příspěvky

SHORTLISTED: Postupujeme dál v soutěži o cenu Google Partner Premier Award

Dnes jsme oslavili skvělou zprávu. Postoupili jsme do finálního kola Video Innovation prestižní soutěže Google Premier Partner Awards! Nejen …

12. 7. 2017

MarketUP newsletter I ČERVEN

Proč je tak důležité využívat formáty online videa v reklamě? A jak se používají nové Smart Display Campaigns? To a celou řadu dalších …

30. 6. 2017

Prokázáno: V Brand Liftu si s námi nikdo nezadá

Úspěch online marketingových kampaní se většinou měří počtem provedených konverzí. Jak ale měřit kampaně, které jsou cílené na budov…

26. 6. 2017

PPC Novinka: Chytré obsahové kampaně

Ještě jste neslyšeli pojem „Chytré obsahové kampaně“ nebo zkratku „SDC“ ? Pokud ne, tak dávejte pozor, protože s touto novinkou přic…

24. 6. 2017

"Firmy by se měly naučit investovat víc do digitálu," říká nová kreativní ředitelka Hana Gemrotová

MarketUP v květnu přivítal novou posilu. Hana Gemrotová je vůbec první kreativní ředitelka v historii firmy. Jaké to je přesunout se z ATL k…

23. 6. 2017

Archetypy v marketingu III: Nikdo není sám

Chcete u svých zákazníků reagovat na jejich potřebu po blízkosti? Nechte svou značku být jejich archetypálním kamarádem, milencem nebo bavi…

21. 6. 2017